• Zoals jullie hier lezen ben ik opzoek naar drie proeflezers, waarvan er één in de leeftijd tussen de 14 en 18 jaar ligt, want ik werk samen met Jenny aan een Young adult verhaal, waar het doelgroep vooral in de leeftijd tussen 14 en 18 ligt. Aangezien Jenny Dyslexie heeft en ik niet het beste ben in Nederlands zoek ik vooral naar mensen die spelling fouten willen verbeteren, maar het verhaallijn en het bouw van het verhaal vind ik ook belangrijk. Het mogen ook (ex) Beta-readers zijn die vrijwilligers proeflezers willen worden. We willen het verhaal op 24 maart op andere schrijfapps posten

    Hieronder een korte samenvatting over het verhaal.




    Lizzy dacht altijd dat ze een gewone doorsnee tiener was, totdat er vreemde dingen gebeurde op haar school. Ze ondekt al snel het geheim van haar familie. Zij en haar familie zijn beschermers van de tijd.
    Ondertussen groeit de oppervlakkige Mason op bij zijn vader, de meest beruchte man van de stad.
    Twee tieners die dezelfde tijdgavens beschikken en verzeild raken in het verleden en mysterieuze geheimen. Lizzy krijg te maken met gevaar en ontdekt een geheim van Mason dat ze beter nooit had kunnen ontdekken.
    Is het waar dat Mason slecht is of kan ze hem vertrouwen en wat zal de toekomst voor hen brengen?


    Zijn er mensen die hier belangstelling hebben? Graag reacties als iemand interesse hebben!

    Dit ging verkeerd, nvm

    [ bericht aangepast op 9 maart 2020 - 13:09 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Er zijn heel veel mensen (like me XD) die heel veel YA lezen, ook al zijn ze ouder dan 18, dus ik denk niet dat je per de in die leeftijdsgroep moet zoeken, maar beter naar iemand met kennis van het genre.
    De verhaallijn spreekt me helaas niet zo aan, dus ik ga het niet lezen.
    Misschien ook verstandig om erbij te zetten over hoeveel woorden het gaat (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Er zijn heel veel mensen (like me XD) die heel veel YA lezen, ook al zijn ze ouder dan 18, dus ik denk niet dat je per de in die leeftijdsgroep moet zoeken, maar beter naar iemand met kennis van het genre.
    De verhaallijn spreekt me helaas niet zo aan, dus ik ga het niet lezen.
    Misschien ook verstandig om erbij te zetten over hoeveel woorden het gaat (:


    Ik bedoel dat ik een van de drie een proeflezer wil die tussen de leeftijd 14 en 18 jaar oud is. De andere twee mogen ouder zijn, aangezien hier veel leden zijn die boven de twintig zijn.

    Send it my way! Ik lees vaker proef en je verhaal spreekt me aan, ben benieuwd.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dat klinkt tof. Ik ben 22 maar wil.het graag lezen;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cayline schreef:
    Send it my way! Ik lees vaker proef en je verhaal spreekt me aan, ben benieuwd.


    Je mag proef gaan lezen, alleen wil ik nog weten wat jouw leeftijd is. Ik wil graag dat 1 van de 3 proeflezers een tiener is tussen de 14 en 18 jaar. De leeftijd van de andere twee proeflezers maakt mij verder niet veel uit.

    IrishNialler schreef:
    Dat klinkt tof. Ik ben 22 maar wil het graag lezen;)


    Ty, en je mag ook proef gaan lezen.

    De link van het verhaal post ik later ik moet eerst nog hoofdstuk een wat gaan aanpassen!

    Ik ben 22 februari 19 geworden. Dus zeg nog steeds '18' als iemand vraagt hoe oud ik ben haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Send it my way! Ik lees vaker proef en je verhaal spreekt me aan, ben benieuwd.


    Link had ik nog niet in het begin gezet. De rest van de hoofdstukken zullen later online komen.

    (No reclame) Is puur voor proeflezers!

    Heb je het in een word document? Dat is voor mij prettiger


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Heb je het in een word document? Dat is voor mij prettiger


    Op dit moment kan het nog niet, omdat ik nog niet alles op word heb, maar je kan alvast via de link van het verhaal onder de reacties me feedback geven.

    filosofie schreef:
    (...)

    Op dit moment kan het nog niet, omdat ik nog niet alles op word heb, maar je kan alvast via de link van het verhaal onder de reacties me feedback geven.

    Het in word zetten is niet zo moeilijk, denk ik? En volgens mij zit er ook een woordenlimiet op reacties, als ik me niet vergis (ik weet dat dat bij gastenboekberichtjes zo is). Anyway, als ik proeflees werk ik ook liever met word, dan kun je in de test ook meteen dingen aanduiden ipv alles te moeten kopiëren, plakken in een reactie, erbij schrijven wat je bedoelt en dan opnieuw gaan zoeken waar je nu ook al weer gebleven was. Ik denk dat je als schrijver misschien toch wil dat je proeflezers zo efficiënt mogelijk kunnen werken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Het in word zetten is niet zo moeilijk, denk ik? En volgens mij zit er ook een woordenlimiet op reacties, als ik me niet vergis (ik weet dat dat bij gastenboekberichtjes zo is). Anyway, als ik proeflees werk ik ook liever met word, dan kun je in de test ook meteen dingen aanduiden ipv alles te moeten kopiëren, plakken in een reactie, erbij schrijven wat je bedoelt en dan opnieuw gaan zoeken waar je nu ook al weer gebleven was. Ik denk dat je als schrijver misschien toch wil dat je proeflezers zo efficiënt mogelijk kunnen werken.


    Je hebt waarschijnlijk wel een punt. Ik post de word document wel. Alleen kan het vandaag niet. En ik heb dan de e-mails van de proeflezers nodig om het op te sturen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2020 - 20:07 ]

    filosofie schreef:
    (...)

    Je hebt waarschijnlijk wel een punt. Ik post de word document wel. Alleen kan het vandaag niet. En ik heb dan de e-mails van de proeflezers nodig om het op te sturen.


    Ik stuur mijn mailadres in een pb. Voorkeur heeft ook Word idd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bump :)


    SIC | PARVIS | MAGNA