• Gisteren was ik op een Nederlands muziek feest. Was echt heel erg leuk dus op het eind ging ik een frietje halen.

    Bij de frietkar vroeg een leuke jongen aan mij wat het kostte en of ik voor hem gelijk wilde bestellen. Prima doe ik, en zo raakte we aan de praat.

    Hij is langer dan dat ik ben (gebeurd niet vaak) en we hadden een goed gesprek met beide biertjes op. Uiteindelijk besloot ik de gok erop te nemen en heb ik zijn nummer gevraagd.

    Dit is voor het eerst in mijn leven en ik ben trots op mijzelf hhaha. Ik was altijd erg onzeker dus dit was wel een grote stap voor mij. En nu zijn we dus gezellig aan het appen.

    Hebben jullie laatst jezelf nog versteld laten staan met iets wat je deed?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk dat je dit gedaan hebt toen je merkte dat het klikte met hem en dat hij positief reageerde. Hopelijk is het een goede match en komt er iets van. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ah wat leuk. Gaaf dat het je gelukt is!

    Ik denk dat donderdag met een paar mensen van mijn Rockkoor iets buiten Rockkoor doen best knap is voor mijn doen. En mijn tentamens in een keer halen ook, al geloof ik dat nog niet helemaal.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    En, hebben jullie al geappt met elkaar? ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    En, hebben jullie al geappt met elkaar? ^^
    jazeker maar niet heel veel. Hij had een drukke dag en ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, super stoer! (:

    En waarvan ik mezelf versteld heb laten staan is dat ik eindelijk voor mezelf op begin te komen. Het lukt niet altijd en het gaat in kleine stapjes, maar er is process!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wow, hopelijk brengt het een goede band mee voort (of dit nu een vriendschap of relatie is).


    Don't walk. Run, you sheep, run.