• Hallo allemaal,
    Ik ben al een hele tijd niet meer online geweest, maar sinds een tijdje ben ik af en toe weer wat actiever hier.
    Op het moment ben ik nogal aan het struggelen met mijn twee beste vrienden, waardoor dat er nu best wel een groot gat valt en ik me met momenten best eenzaam voel. Voor mijn gevoel heb ik weinig mensen om me heen waar ik bepaalde zaken mee kan delen, wat weer die nadruk legt op de eenzame gevoelens.
    Dus, om niet alleen maar te lopen sippen, wil ik graag nieuwe vrienden maken :) Zijn er mensen die het leuk vinden om te chatten, gewoon over leuke, luchtige dingen, (En wellicht als het klikt, en je dat wilt) dat ik af en toe ook mijn hart kan luchten als ik het even moeilijk heb?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2019 - 16:40 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ja hoor stuur maar een bericht.

    Ben wel nu op vakantie tot woensdag en ga zaterdag een week op kamp zonder internet dus ik reageer even weinig maar over het algemeen ben ik elke dag een paar uur online.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lijkt me gezellig. Je mag me altijd een bericht sturen als je dat wilt. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Je mag mij ook wel een berichtje sturen! Stuur maar in mijn gastenboek als je wilt want ik check de chat nooit


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hey Amber! Je bent er weer! ^^
    Je mag mij altijd benaderen via whats app of praten via pb. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Mij mag je ook zeker een berichtje sturen mocht je de behoefte ervoor hebben :)
    Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen op Q
    Ik ben wel op vakantie tot a.s. vrijdag maar ik ben over het algemeen wel regelmatig online op Q
    Ik kom alleen nooit in de Q chat dus contact via pb of gb is makkelijker dan haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hi allemaal, dankjewel voor de reacties!
    Wat leuk :)


    Inspiration can hit you any time