• Ik heb al een paar keer rondgeneusd om zeker te zijn dat ik er niet overheen gekeken heb, dus kan het kloppen dat er geen mogelijkheid is om hoofdstukken van stories van nieuw naar oud te zien (het nieuwste bovenaan) i.p.v. andersom?
    Dat zou mij namelijk wel handig lijken, mocht daar een knop voor komen (blush)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Dat vind ik wel een goed idee. Ik heb een hele lange lijst dus ik vind het wel een nuttige suggestie.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ja, ik wil dat het scrollen terug komt. Ik vind dit nu zó irritant!


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Ik zal het op de lijst zetten. Helaas moet ik erbij vertellen dat er al een heleboel op to-do-list staat dus of dit er ooit komt kan ik niet garanderen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik zal het op de lijst zetten. Helaas moet ik erbij vertellen dat er al een heleboel op to-do-list staat dus of dit er ooit komt kan ik niet garanderen.


    Staat op die lijst ook het aanpassen van de template? Ik mis het maken van een eigen template. :Y)


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Raikkonen schreef:
    (...)

    Staat op die lijst ook het aanpassen van de template? Ik mis het maken van een eigen template. :Y)


    Dat was volgens mij een van de eerste 'klachten' over het nieuwe design en die staat er dus ook op. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.