• GEVONDEN





    Hallo mensjes,

    Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een verhaal zou willen schrijven. Zoals je 'misschien' al aan de titel kan lezen word het een kerst verhaal. Kerst ligt namelijk weer om de hoek en het lijkt me heel leuk om daar een verhaal over te schrijven.

    Een gigantische kasteel met een groot kerstfeest zie ik dan ook voor me, ook lijkt het me leuk om van uit vier personages te schrijven. Het is dan ook het idee dat we beide twee personages op ons nemen.

    genres die meer dan welkom zijn: op, fanfic, fantasie, romantiek, drama, middeleeuws en eigenlijk nog veel meer.

    Wegens het feit dat ik zelf 24 ben zoek ik iemand die 18 jaar of ouder is, en die samen met mij een geweldig magische kerst plot wil bedenken om deze vervolgens samen uit te werken.

    Hier een kleine voorbeeld van mijn schrijfstijl
    Met een onzekere blik keek Tori op, het was lang geleden dat ze zich zo onzeker had gevoelt in het bijzijn van deze man, haar man. Ze kende Thorm al 13 jaar en vanaf dag een waren ze al samen, een zucht verliet haar lippen terwijl ze op stond van de stoel en zenuwachtig aan haar de stof van haar shirtje begon te plukken. De stof voelde koel maar vooral zacht tegen haar warme huid, geschrokken keek ze Thorm aan toen ze op merkte hoe de man haar hand vast pakte.
    "Mijn liefste waarom vertel je me niet wat er is?" sprak haar man haar met een liefdevolle blik in zijn ogen. Zou hij haar nog wel aan kunnen kijken als hij er achter kwam wat ze had gedaan? Zou hij nog steeds van haar houden als hij eenmaal wist dat ze zwanger was? Het zou meteen duidelijk zijn dat Tori vreemd was gegaan, Thorm was namelijk onvruchtbaar. Iets waar ze een maand geleden pas achter kwam, hij had het voor haar verzwegen. De jongedame had hem vanaf het begin al verteld dat ze kinderen wou, het liefst vijf net zoals haar ouders hadden. Vol woede was ze weg gestormd en voor het eerst in haar leven had ze haar woede weg gedronken daar ontmoette ze Robin, de man die haar mee had genomen naar zijn appartement voor nog een drankje en dat ene drankje eindigde in een overnachting en nu vier weken later was ze zwanger. Zwanger van een vreemde man die haar 's ochtends gehaast het huis uit had gezet omdat zijn vriendin elk moment thuis kon komen. Een traan rolde over haar wang heen terwijl ze zich los maakte van Thorm.
    "Thorm, ik, ik het spijt me." fluisterde ze zacht terwijl ze de zwangerschapstest —die ze eerder nog gehaast in haar broekzak had gedaan toen ze de voordeur open had horen gaan — uit haar broekzak haalde en deze aan Thorm gaf.


    Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

    lijstje:
    Leeftijd:
    Voorbeeld schrijfstijl:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2019 - 19:55 ]


    I love you 3000 <3

    Oef, lijkt me super! Loooove kerst!

    Ik zou het wel een gaaf idee vinden, maar ben vrij kritisch qua spelfouten e.d.


    [ heaven knows ]

    Dit lijkt me heel leuk, maar ik schrijf tegenwoordig voornamelijk in het Engels.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DM gestuurd

    Ik heb even iemand nodig om me weer even aan het schrijven te krijgen, dus waarom niet samen?

    Leeftijd: 26
    Genre: Romantiek, fantasy, avontuur, drama(?)
    Voorbeeld schrijfstijl:

    Temidden van deze stoet reed er een kleine, zilveren koets. De bovenkant van de koets was open, zodat het publiek zicht kreeg op de lichtbruine banken en op het paar dat zich in de koets bevond. Prinses Florentine zat met hoog opgeheven hoofd in de koets, met naast haar haar net iets oudere broer. De jonge prins, gekleed in het fijnste linnen, had een grote glimlach op zijn gezicht staan en zwaaide zachtjes terug naar de mensen aan de kanten van de straten. Hij schoot zachtjes in de lach, toen hij zag hoe een paar kinderen elkaar aanstoten en enthousiast naar hem terug zwaaiden. Met een glimlach keek hij om naar zijn zus, die met een chagrijnige blik voor zich uit keek.
    “Kom op, zus. Lach een beetje, dit moet een leuke dag worden.”
    Grappend stootte Simon zijn zuster aan, die er nauwelijks op reageerde. Het enige wat hij van haar kreeg was een arrogante blik, met een priemende blik naar zijn gezicht. De boodschap was duidelijk, ‘Simon, doe normaal!’, hoorde hij haar al bijna zeggen. Niet dat de jonge prins zich daar ook maar iets van aantrok. Zijn zus was nu eenmaal wat ‘strenger’ in gelegenheden als dit. En hoewel ze een arrogante blik trok, kon Simon gewoon de zenuwen voelen die door haar lichaam moesten stromen. Maar goed, zij was dan ook degene die de koningin van Lumorion zou worden. En hij niet…


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb iemand gevonden bedankt voor de reacties.


    I love you 3000 <3