• Lieve Quizletters,

    Sommigen zullen mijn username nog wel herkennen, anderen wellicht helemaal niet. 7 jaar geleden heb ik een account aangemaakt op deze prachtige website en daar heb ik de eerste 5 jaar een enorm leuke tijd beleefd!

    De afgelopen twee jaar ben ik vrij weinig online geweest, wat ik enorm jammer vond. Vanwege een druk schema is Quizlet er een beetje bij ingeschoten de afgelopen jaren.

    Maarrrr sinds een weekje ben ik weer actief en terug op deze mooie website. Mocht je zin hebben om een keertje te kletsen of om een nieuw persoon te leren kennen, dan staan mijn gastenboek en privé berichten altijd open! (:

    Om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden: wat zijn jullie plannen voor morgen?
    Ik studeer op dit moment in Rome, dus ik was van plan om richting Villa Borghese te lopen om daar een rondje te wandelen.

    Liefs en wie weet tot snel!
    Niallerslove


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Super leuk dat je terug bent !

    Ik heb je natuurlijk al weer gesproken en ik vond het trouwens echt heel leuk dat je mij wat stuurde =)

    Ik heb morgen de verjaardag van mijn oma die 75 wordt en ik ga de Formule1 race kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Super leuk dat je terug bent !

    Ik heb je natuurlijk al weer gesproken en ik vond het trouwens echt heel leuk dat je mij wat stuurde =)

    Ik heb morgen de verjaardag van mijn oma die 75 wordt en ik ga de Formule1 race kijken


    Ik vond het leuk dat je reageerde! (; Alvast van harte gefeliciteerd met je oma, heel veel plezier morgen!!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Welkom terug!

    Gaaf dat je nu in Rome zit! Zo'n prachtige stad is dat 😍


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oooh, leuk dat je weer terug bent!

    Ik ben sinds vandaag ook een soort van 'officieel' terug op Quizlet!