• Lieve Quizletters,

    Sommigen zullen mijn username nog wel herkennen, anderen wellicht helemaal niet. 7 jaar geleden heb ik een account aangemaakt op deze prachtige website en daar heb ik de eerste 5 jaar een enorm leuke tijd beleefd!

    De afgelopen twee jaar ben ik vrij weinig online geweest, wat ik enorm jammer vond. Vanwege een druk schema is Quizlet er een beetje bij ingeschoten de afgelopen jaren.

    Maarrrr sinds een weekje ben ik weer actief en terug op deze mooie website. Mocht je zin hebben om een keertje te kletsen of om een nieuw persoon te leren kennen, dan staan mijn gastenboek en privé berichten altijd open! (:

    Om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden: wat zijn jullie plannen voor morgen?
    Ik studeer op dit moment in Rome, dus ik was van plan om richting Villa Borghese te lopen om daar een rondje te wandelen.

    Liefs en wie weet tot snel!
    Niallerslove


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Super leuk dat je terug bent !

    Ik heb je natuurlijk al weer gesproken en ik vond het trouwens echt heel leuk dat je mij wat stuurde =)

    Ik heb morgen de verjaardag van mijn oma die 75 wordt en ik ga de Formule1 race kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Super leuk dat je terug bent !

    Ik heb je natuurlijk al weer gesproken en ik vond het trouwens echt heel leuk dat je mij wat stuurde =)

    Ik heb morgen de verjaardag van mijn oma die 75 wordt en ik ga de Formule1 race kijken


    Ik vond het leuk dat je reageerde! (; Alvast van harte gefeliciteerd met je oma, heel veel plezier morgen!!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Welkom terug!

    Gaaf dat je nu in Rome zit! Zo'n prachtige stad is dat 😍


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oooh, leuk dat je weer terug bent!

    Ik ben sinds vandaag ook een soort van 'officieel' terug op Quizlet!

    Morgen ga ik strijken en poetsen en in de namiddag bowlen met mijn nichtjes, neefje en oma! Daar kijk ik echt naar uit, is altijd heel gezellig. (:


    The soul needs autumn.

    Necessity schreef:
    Welkom terug!

    Gaaf dat je nu in Rome zit! Zo'n prachtige stad is dat 😍


    Dankjewel! (: Jaa klopt, heb het enorm naar mijn zin hier! Maar dat kan niet anders met, inderdaad, zo'n prachtige stad als dit! Zie er nu stiekem alweer tegenop om weer terug te gaan naar huis aan het einde van dit jaar, haha!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Grace schreef:
    Oooh, leuk dat je weer terug bent!

    Ik ben sinds vandaag ook een soort van 'officieel' terug op Quizlet!

    Morgen ga ik strijken en poetsen en in de namiddag bowlen met mijn nichtjes, neefje en oma! Daar kijk ik echt naar uit, is altijd heel gezellig. (:


    Oeh, dan voor jou ook een welkom terug! Veel plezier met het bowlen!! Ik ben daar zelf niet heel goed in (gebruik altijd die extra hulp-hekjes ...) maar het is inderdaad altijd wel heel gezellig! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ooh, ik ben jaloers op je dat je in Rome zit! Supercool! Wat studeer je?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ooh, ik ben jaloers op je dat je in Rome zit! Supercool! Wat studeer je?


    Europees recht! Volg hier ook Europees recht vakken ter aanvullingen van mijn vakken thuis (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)

    Europees recht! Volg hier ook Europees recht vakken ter aanvullingen van mijn vakken thuis (:


    Oh wat leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.