• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:29 ]

    Een paar maanden terug ving ik in een topic op dat Rutger en Tristan wel bezig zijn met een nieuwe lay-out. Dus rustig afwachten, denk ik. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eerlijk gezegd snap ik je heel goed. Ook vind zeg ik bepaalde dingen vaak niet meer, omdat ik dan ladingen met kritiek krijg.

    HiddIeston schreef:
    Een paar maanden terug ving ik in een topic op dat Rutger en Tristan wel bezig zijn met een nieuwe lay-out. Dus rustig afwachten, denk ik. ;D


    Dat wist ik niet, maar dit maakt me wel nieuwsgierig! :Y)


    26 - 02 - '16

    Er is hier een tijdje geleden wat ophef over geweest en ik heb een aantal voorstellen gedaan, maar wat ik ervan heb onthouden is dat het basically niet gaat gebeuren. Rutger gaat daarover en hij heeft meer sites en een leven naast Quizlet. Daarnaast is het eerst zaak dat hij andere bugs fixt.
    Ik zou niets liever zien dan een fijnere lay out of een snellere suggestieverwerking, maar ik denk dat ik me er gewoon bij neer moet leggen dat dat niet gaat gebeuren anytime soon. We moeten van Quizlet genieten zoals het nu is, want er gaat niet gauw iets veranderen. Like, ik wil niet helemaal rebels gaan doen ofzo, maar ik heb geleerd dat je niets opschiet met suggestietopics, dus ik ben ermee gestopt. Rutger is de enige die iets kan veranderen en ik zie het hem niet gauw doen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Uh, hier zijn echt wel al enkele topics over geweest. Het is niet nodig dit steeds wéér op te rakelen en dezelfde discussies te voeren zonder dat deze werkelijk iets bijdragen.

    Ja een modernere look zou fijner zijn, maar het is nu ook weer niet dat Quizlet er momenteel zó rampzalig uit ziet.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ja een modernere look zou fijner zijn, maar het is nu ook weer niet dat Quizlet er momenteel zó rampzalig uit ziet.


    Ik vind het tbh ook allemaal wel meevallen en de website vrij duidelijk. O.O


    Wervelwind schreef:
    Uh, hier zijn echt wel al enkele topics over geweest. Het is niet nodig dit steeds wéér op te rakelen en dezelfde discussies te voeren zonder dat deze werkelijk iets bijdragen.

    Ja een modernere look zou fijner zijn, maar het is nu ook weer niet dat Quizlet er momenteel zó rampzalig uit ziet.



    Ik had al vanaf het begin gezegd ''Sorry als hier meerdere topics over zijn''
    Sinds ik al heel erg lang offline ben geweest.
    Als het jou zo erg irriteert, dan lijkt het mij een beter idee om niet in dit topic te reageren.
    (no_chears)

    Wervelwind schreef:
    Uh, hier zijn echt wel al enkele topics over geweest. Het is niet nodig dit steeds wéér op te rakelen en dezelfde discussies te voeren zonder dat deze werkelijk iets bijdragen.

    Ja een modernere look zou fijner zijn, maar het is nu ook weer niet dat Quizlet er momenteel zó rampzalig uit ziet.


    En die toon in jouw reactie is ook niet nodig. De topicmaakster zegt in dr beginpost al sorry voor het geval er al meerdere topics hierover zijn? Wat aanduidt dat ze die nog niet gezien heeft. Anders had ze vast dit topic niet aangemaakt.

    OT: Er zijn hier inderdaad al meerdere topics over geweest en ikzelf zou een vernieuwde lay out ook erg prettig vinden, maar volgens mij gaat dit nog lang niet gebeuren. Helaas. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    En die toon in jouw reactie is ook niet nodig. De topicmaakster zegt in dr beginpost al sorry voor het geval er al meerdere topics hierover zijn? Wat aanduidt dat ze die nog niet gezien heeft. Anders had ze vast dit topic niet aangemaakt.

    OT: Er zijn hier inderdaad al meerdere topics over geweest en ikzelf zou een vernieuwde lay out ook erg prettig vinden, maar volgens mij gaat dit nog lang niet gebeuren. Helaas. :/


    Excuseer maar het is echt niet zo moeilijk om even het forum te doorzoeken? Je kan zelfs gewoon de zoekfunctie hiervoor gebruiken en het suggestie subforum bekijken. Ik kan me herinneren dat er in het verleden al topics zijn gesloten omdat er al een topic over bestaat en dat een moderator (of iemand anders) dan verwijst naar het al bestaande topic.

    Wat ik zeg is trouwens gewoon de waarheid? Hier zijn echt al verschillende ruzies en discussies om ontstaan en het is niet nodig om die telkens opnieuw weer te voeren met dezelfde frustraties als resultaat.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Excuseer maar het is echt niet zo moeilijk om even het forum te doorzoeken? Je kan zelfs gewoon de zoekfunctie hiervoor gebruiken en het suggestie subforum bekijken. Ik kan me herinneren dat er in het verleden al topics zijn gesloten omdat er al een topic over bestaat en dat een moderator (of iemand anders) dan verwijst naar het al bestaande topic.

    Wat ik zeg is trouwens gewoon de waarheid? Hier zijn echt al verschillende ruzies en discussies om ontstaan en het is niet nodig om die telkens opnieuw weer te voeren met dezelfde frustraties als resultaat.


    Toch is dit topic vast niet aangemaakt om ruzie te beginnen, dus de aanvallende toon naar de topicstarter lijkt me nogal onnodig. Daarbij was jouw reactie de eerste aanvallende reactie en was er verder geen reden tot ruzie over het onderwerp van gesprek.

    Een moderator kan beslissen dit topic te sluiten doordat er al meerdere topics over zijn. Betekend niet dat users er direct een groot punt van moeten maken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Excuseer maar het is echt niet zo moeilijk om even het forum te doorzoeken? Je kan zelfs gewoon de zoekfunctie hiervoor gebruiken en het suggestie subforum bekijken. Ik kan me herinneren dat er in het verleden al topics zijn gesloten omdat er al een topic over bestaat en dat een moderator (of iemand anders) dan verwijst naar het al bestaande topic.

    Wat ik zeg is trouwens gewoon de waarheid? Hier zijn echt al verschillende ruzies en discussies om ontstaan en het is niet nodig om die telkens opnieuw weer te voeren met dezelfde frustraties als resultaat.


    Jij bent anders de enige hier die voor ruzie zorgt.
    Als je zo graag ruzie wilt voorkomen, mag je ook wel wat minder bot reageren.
    (blush)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2018 - 18:20 ]

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Jij bent anders de enige hier die voor ruzie zorgt.
    Als je zo graag ruzie wilt voorkomen, mag je ook wel wat minder bot reageren.
    (blush)


    Ik was eigenlijk niet van plan om nog op dit topic te reageren, maar wil toch even zeggen dat ik helemaal geen ruzie zoek? En vind ook niet dat ik 'voor ruzie heb gezorgd' want een simpele discussie als deze valt voor mij niet onder de term 'ruzie maken'.
    Ik vind mijn reactie ook zeker niet overdreven bot en vind dat ik weldegelijk het recht heb om te zeggen dat over een bepaald onderwerp al meerdere topics zijn gemaakt. Daarnaast heb ik ook op jouw vraag geantwoord.

    Je geeft zelf in het begin aan dat hier hoogstwaarschijnlijk al meerdere topics over zijn, dus dan ben je er van bewust dat het een onderwerp is dat leeft op Quizlet en had je het even kunnen controleren door het suggestietopic of dergelijke door te nemen.

    Voor de rest ga ik hier niet meer op dit topic reageren.


    The soul needs autumn.

    Dat lijkt me verstandig.
    Allemaal klaar zo.
    Een misverstandje, wat doordat je digitaal niet elkaars gezichtsuitdrukking niet ziet verkeerd is opgevat, en niet zo de bedoeling was.

    Het topicvraag is beantwoord, dus ik denk dat hier helemaal niets meer mee hoeft te gebeuren verder, voordat het echt ruzie wordt straks😇


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Dat lijkt me verstandig.
    Allemaal klaar zo.
    Een misverstandje, wat doordat je digitaal niet elkaars gezichtsuitdrukking niet ziet verkeerd is opgevat, en niet zo de bedoeling was.

    Het topicvraag is beantwoord, dus ik denk dat hier helemaal niets meer mee hoeft te gebeuren verder, voordat het echt ruzie wordt straks😇


    Lmao.

    -> Met het nieuwe design, zet ik hier een slotje op. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.