• Noam Yates

    •••

    23 • Suit & Tie • @ Ophelia's, zitkamer • & Nikita
          Alhoewel Noam enigszins opgelucht is vanwege het oogcontact met Nikita — ziet hij de twijfel eroverheen. Voorzichtig blijft hij haar hand strelen met zijn beide duimen, hopend op een goede conversatie. Ondanks alles wat hij zojuist heeft gezegd — wil hij simpelweg haar goedkeuring.
          'Je kunt dat soort dingen niet tegen me zeggen. Jij, uit alle mensen, zou beter moeten weten.'
          En het zijn deze woorden die Noam happend naar adem op zijn knie laten zitten — wetend dat ze gelijk heeft.
          'Ik weet niet wat er met ons is gebeurd, No. Na. . . Noé is er iets veranderd. Jij. . . Jij bent veranderd.'
          Opnieuw weet Noam dat ze gelijk heeft — de wisseling in zijn persoonlijkheid zelf opmerkend tijdens zijn breakup. Gedurende zijn relatie met Noé is hij erachter gekomen hoe een relatie daadwerkelijk zou moeten — zonder ruzies en zonder vreemdgaan. Nogmaals denkt hij terug aan zijn ouders — zijn voorbeeld in zulke relaties.
          'Is deze Noam monogaam? Is dat waarom je me al. . . zes maanden niet fatsoenlijk hebt aangeraakt?'
          Noam schuift enigszins naar achteren wanneer Nikita haar naaldhakken losmaakt, waarna ze haar benen zwaait — over de stoels leuning heen. Machteloos glijden zijn kijkers naar haar bovenbenen, de huid die zo zichtbaar is geworden. Noam weet dat Nikita bewust is van al haar bewegingen, en de uitwerking — voornamelijk op hem.
          'Noé heeft me laten inzien hoe relaties zouden moeten zijn, Nik.'
          Voorheen had hij dit niet daadwerkelijk met Nikita kunnen bespreken — wetende hoe ze over Noé zou denken, wetende hoe ze over relaties zou denken. Noam haalt een hand door zijn lokken, ze door elkaar heen brengend. Ondanks alles wil hij het haar uitleggen — haar laten inzien hoe een relatie daadwerkelijk zou moeten zijn.
          'En daardoor kwam ik erachter dat zij en ik niet. . .'
          Noam schudt zijn hoofd heen en weer — nadenkend over hoe hij zijn woorden over zou moeten brengen.
          'Ik heb je niet aangeraakt omdat ik. . . omdat ik voortaan meer wil, Nik.' Zuchtend plaats hij zijn hand voorzichtig op haar ontblote bovenbeen. 'Ik wil meer van jou. Ik wil geen toyboy zijn. Ik wil geen pleziertje zijn.' Enigszins aarzelend richt hij zijn blik opnieuw op haar gezicht. 'Ik wil jou, helemaal.'




    Welcome to Billionaire Boys Club.

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 10:56 ]


    •

    Je heeft zelf al aan er geen backup van gemaakt te hebben, dus kan je ze ook niet terughalen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    -> Aangevraagd slotje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien