• (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)

    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)

    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)

    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)

    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)

    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)
    (banana)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2019 - 15:26 ]


    "Family don’t end in blood”

    Kline schreef:
    Lol ik herkende iemand van The Good Place, bleek die in TMAS te zitten. omg

    Die rol die die ook heeft, lol


    Wow wie?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kline schreef:
    Altijd zo leuk als je schrijft, maar niet weet waar het naartoe gaat. Ik haat dat schrijvers dat altijd zeggen dat ze gewoon zien waar het naartoe gaat. HOW OKAY HOW


    Ik doe dat echt heel vaak HAHAHA maar dan werk ik het daarna wel uit op zich. Behalve met one shots. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kline schreef:
    Wat ik wilde zeggen voordat het topic sloot:

    Maar eigenlijk vind ik deze gif wel heel bae, dus nu twijfel ik of ik hem wil veranderen. Maar ben ook niet zeker of ik dit volhoud..


    Als je nog steeds dezelfde gif hebt als vanmiddag dan is die echt cute en zou ik 'm houden!!!! Also kan ik het niet aan dat Alexander wel op je profiel staat maar Misha niet. :-((((((


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sam deserves to be always mentioned first though. Love the title. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Levy schreef:
    (...)

    Wow wie?


    Die gozer die Chris speelt die telkens naar de sportschool ging lmao. Hij speelde Billy die danser in TMAS.


    Danmarks Dynamite.

    Levy schreef:
    (...)

    Ik doe dat echt heel vaak HAHAHA maar dan werk ik het daarna wel uit op zich. Behalve met one shots. :W


    Ik kan geen goed einde bedenken :-(


    Danmarks Dynamite.

    Levy schreef:
    Die gifs in de beginpost zijn op je mobiel zo klein wow wtf.


    Same rip


    "Family don’t end in blood”

    Levy schreef:
    (...)

    Als je nog steeds dezelfde gif hebt als vanmiddag dan is die echt cute en zou ik 'm houden!!!! Also kan ik het niet aan dat Alexander wel op je profiel staat maar Misha niet. :-((((((


    I guess? HAHAHA
    I’m sorry. :W


    Danmarks Dynamite.

    AckIes schreef:
    (...)

    Ja same tho ik kan dat ook nooit bc als ik dat ga doen dan komt er nooit een goed einde en also gaat het verhaal dan alle kanten op


    Ja, hier heb ik dus echt last van...


    Danmarks Dynamite.

    Levy schreef:
    Sam deserves to be always mentioned first though. Love the title. *O*


    Eigenlijk had ik dean eerst moeten zetten HAHAHA oeps. Maar idk sam & dean klinkt leuker dan dean & sam for some reason


    "Family don’t end in blood”

    Essie, wil jij niet morgen even mijn one shot lezen en een goed einde bedenken lmao. :W


    Danmarks Dynamite.

    AckIes schreef:
    (...)

    Eigenlijk had ik dean eerst moeten zetten HAHAHA oeps. Maar idk sam & dean klinkt leuker dan dean & sam for some reason

    In de show is het ook altijd Sam en Dean. Wel raar, want Dean is ouder..


    Danmarks Dynamite.

    Kline schreef:
    Essie, wil jij niet morgen even mijn one shot lezen en een goed einde bedenken lmao. :W


    Jaa ofc i can try!
    Ik moet wel werken van 13:00-20:00 maar dan doe ik het in de ochtend / avond :-)


    "Family don’t end in blood”

    Kline schreef:
    (...)
    In de show is het ook altijd Sam en Dean. Wel raar, want Dean is ouder..


    Jaa same oef


    "Family don’t end in blood”

    Kline schreef:
    (...)

    Die gozer die Chris speelt die telkens naar de sportschool ging lmao. Hij speelde Billy die danser in TMAS.


    Oh wow ik herinner me gewoon beide. Probs omdat hij echt een klojo in TGP is lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you