• Door de lockdown ben ik weer helemaal into twilight geraakt. Ik heb alle films weer gekeken en ben weer fan. Jarenlang heb ik niet geschreven en miste het toch. Nu is het perfecte moment om in mijn vrije tijd te schrijven aan mijn fanfiction. Fan van Jacob Black? Dan is dit een story voor jou!

    Rebecca Clarke woont al haar hele leven in Forks. Haar moeder werkt in de plaatselijke diner en haar vader is politieagent. Tijdens haar laatste jaar op Forks High School ontmoet ze de mysterieuze Jacob Black. Rebecca heeft verhalen gehoord over de Quileute-stam, maar geloofde tot op heden niet in deze "sprookjes". Hoe vaker ze tijd doorbrengt met Jacob, hoe meer ze achter de waarheid komt. En hoe meer ze achter de waarheid komt, des te gevaarlijker het wordt.

    Lees het eerste hoofdstuk hier: https://www.quizlet.nl/stories/166308/its-a-wolf-thing-jacob-black-16/

    [ bericht aangepast op 4 jan 2021 - 0:26 ]

    Omg guilty pleasure yes please 😂🙌🏻❤️


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat tof!! Ik heb voor kerst het nieuwste Twilight boek gekregen, daardoor herleefde ik inderdaad heel die fangirl periode weer. Mijn abo heb je bij voorbaat al!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    SPECS schreef:
    Omg guilty pleasure yes please 😂🙌🏻❤️


    Hahahaha 😂

    Niallerslove schreef:
    Wat tof!! Ik heb voor kerst het nieuwste Twilight boek gekregen, daardoor herleefde ik inderdaad heel die fangirl periode weer. Mijn abo heb je bij voorbaat al!


    Ik ga alle boeken nog kopen, heb de films gezien maar moet de boeken nog lezen. Zullen vast net zo goed zijn 😍

    Potions schreef:
    (...)

    Ik ga alle boeken nog kopen, heb de films gezien maar moet de boeken nog lezen. Zullen vast net zo goed zijn 😍


    Toen ik op de basisschool zat heb ik alle boeken een miljoen keer gelezen. Was toen enorm fan. Vooral omdat ze nog uitgebreider zijn dan de films natuurlijk. Als je de films leuk vond, zijn de boeken echt een aanrader!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    SPECS schreef:
    Omg guilty pleasure yes please 😂🙌🏻❤️


    _O_


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.