• Kreeg laatst op Wattpad nare reacties van mensen dat ik iemand daar zat te kleineren en een haat boek over haar had geschreven. Ze beweren dat ik haar zat zwart te maken dat ze te aardig is en dat ik zomaar lieg en me niet bedreigd had. Ik wilde alleen aankondigen van mijn nieuwe account dat ik last van haar en paar andere mensen had. Meer niet. Zelf had ze me die zomer echt bedreigd en een haatboek over mij gemaakt. Niemand gelooft me en zeggen dat ik sluw ben en andere zat te dreigen en haar zat te kleineren. Terwijl dat niet zo is.


    Let's drink Jasmin tea!

    Dat is een niet zo fijne situatie. Heb je voor je de bedreiging ook last gehad van vervelend gedrag? Is er behalve het boek, nog iets anders geweest waardoor je Fallingchocolate misschien kwaad hebt gemaakt? (Als dit te persoonlijk is, kan je als je wil via privé berichten vertellen)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    OosterEiland schreef:
    Dat is een niet zo fijne situatie. Heb je voor je de bedreiging ook last gehad van vervelend gedrag? Is er behalve het boek, nog iets anders geweest waardoor je Fallingchocolate misschien kwaad hebt gemaakt? (Als dit te persoonlijk is, kan je als je wil via privé berichten vertellen)


    Ja, daarvoor had ze een haatboek over mij gemaakt en beweert dat ik haar fake vond. Waren paar keer ruzie geweest. Ander mensen vinden dat ik een haat boek over haar had gemaakt om haar zwart te maken. Zeiden dat ik zielig ben en erg laag.


    Let's drink Jasmin tea!

    Hotboys schreef:
    (...)

    Ja, daarvoor had ze een haatboek over mij gemaakt en beweert dat ik haar fake vond. Waren paar keer ruzie geweest. Ander mensen vinden dat ik een haat boek over haar had gemaakt om haar zwart te maken. Zeiden dat ik zielig ben en erg laag.


    Ik denk dat Fallingchocolate en haar vrienden je laag willen zien, waardoor ze ook jouw willen laten denken dat je laag bent. Het is een vorm van uitsluiting.

    Wat je kan doen is jezelf vrijwillig van de groep uitsluiten, ze negeren en een anderen groep vinden waarmee je kan rpg’en. Als je wilt kan ik je daarbij mee helpen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.