• Behind Closed Doors
    It's perfection, isn't it?

    Er is een klein dorpje in de bergen van Vermont: Stowe. Langs een centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community centre, een arcade met bioscoop, een diner, en de touristeninformatie. Verder zijn er de Stowe Elementary School, Stowe Middle School, and Stowe High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen. De rest van de zijstraatjes zijn woonstraten en enkele wegen die leiden naar de skiresorts hoger in de bergen. Het is een skiresort waar enkele weken per jaar touristen komen om te skiën, maar de rest van het jaar is het heel rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar doodnormale Amerikaanse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen: van vreemde hobby’s en geheime bijbaantjes, tot affaires en geheime liefdes.

    Het Dorp
    Winkels •
    Langs de centrale weg liggen wat winkeltjes: Drie kledingwinkels, een outdoor winkel, een bakker, een slager, een groenteman, een supermarkt, een dierenwinkel, en een apotheek. Het is niet veel, maar het is genoeg om de inwoners van het dorp te voorzien. Natuurlijk is er ook een touristeninformatie, maar deze is enkel in het skiseizoen open. Tussen de winkels is ook een gebouw te vinden waar de locale politie en de dokter op de begane grond hun kantoren hebben, en de brandweer en de boswachter op de eerste verdieping zitten.

    Vrije tijd •
    Naast skiën in de winter is er best nog wat te doen in Stowe. Voor de jongeren is er een arcade, met een bioscoopzaaltje achterin, waar twee keer per dag een film draait. Er is een ouderwetse diner, wat misschien wel de meest geliefde plek is om te gaan eten in het dorp. Er zijn nog 2 restaurantjes, maar die draaien bijna volledig op touristen. Verder is er het community centre bij de kerk, waar elke dag wel een activiteit is voor jong en oud, een gymzaal met ijshal, en een cafetje bij de High School, waar velen wat lekkers gaan halen in de pauze.

    School •
    Stowe beschikt over een Elementary(4-10jaar), Middle(10-14), en High School(14-18). Het onderwijs is er verrassend goed voor publiek onderwijs, maar de maaltijden zijn vaak ondermaats, waardoor menig High Schooler in de pauze het dorp in trekt om eten te halen. Stowe Middle School en Stowe High School hebben allebei een jongens ijshockeyteam, de Stowe Fishers, in de locale ijshal. Een jaar of 10 geleden is er door een groep meiden geklaagd dat er voor hen niet zoiets was, waarna de scholen een meisjes voetbalteam, de Stowe Martens, zijn begonnen in de gymzaal naast de ijshal.





    • Rollen •
    • Familie Rogers •
    Vader • Jack Dean Rogers • 48 • Sheriff • Dagenhart • 1.3
    Moeder • Laura Elizabeth Rogers • 47 • Huisvrouw • KIaus • 1.4
    Kinderen •
    Fletcher Caleb Rogers • 19 • Snackverkoper • Witcher • 1.3
    Aaliyah Rose Rogers • 18 • Student • Mandalorian • 1.4

    • Familie Dawson •
    Vader • William Thomas Dawson • 48 • Burgemeester • User • 1.7
    Moeder • Ava Lynn Dawson • 46 • Baan • Joy_x • 1.6
    Kinderen •
    Joel Elijah Dawson • 20 • High School Student/Zwart 'werk' • Dagenhart • 1.3
    Elizabeth Joanna Dawson • 18 • High School Student • TheCaptain • 1.5

    Micah Riley Naidu • 20 • Bar Manager/Part-time student • Breckenridge • 1.6

    • Familie King •
    Vader • Jonathan Dean King • 43 • Zakenman • Mandalorian • 1.3
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Nolan Sebastian King • 21 • /Dragqueen• Venustic • 1.7
    Nicholas Owen King • 18 • High School Student/Ober/Skileraar • Norris • 1.3

    • Familie 4 •
    Vader • Florian Richard • 42 • Brandweerman/Klusjesman • Norris • 1.7
    Moeder • Naam • Leeftijd • Baan • User • .
    Kinderen •
    Jesse Jordan • Leeftijd • Agent in Opleiding • Breckenridge • 1.5
    Darla Elizabeth • 16 • High School Student/Ijszaak Medewerker • Witcher • 1.6
    Joey Steven • 16 • High School Student/Ijszaak Medewerker • Dagenhart • 1.6

    • Familie Smith •
    Vader • Christopher Sebastian Smith • 43 • Accountant • Witcher • 1.3
    Moeder • Katelynn Grace Smith • 42 • CIA agente • Joy_x • 1.5
    Kinderen •
    Nikia Willishka Smith • 21 • Serveerster • Virago • 1.3
    Ethan Michael Smith • 17 • High School Student • KIaus • 1.3


    • Lijstje •
    Naam • [Achternaam wordt onderling tussen de spelers van de verschillende gezinsleden besproken]
    Leeftijd • [Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen]
    Uiterlijk • [Met Faceclaim]
    Karakter •
    Geheim/Geheimen •
    Geschiedenis • [Baan, status in relatie, jongere leven etc]
    Extra •

    • Regels •
    • Minimaal 300 woorden.
    • Q Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, vrienden hebben soms ruzie met elkaar, dingen gaan vaak fout en lopen niet hoe je wil, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele grote evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Geen Mary Sue's
    • Naamsveranderingen doorgeven alsjeblieft.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, maar onder een spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • KIaus, Witcher of Dagenhart maakt nieuwe topics aan.



    Rollentopic • Praattopic • [url=]Speeltopic[/url]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2020 - 21:40 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    (...)

    Kies maar! Er zijn er nog 3 zonder leden, en al twee met wat leden, maar nog genoeg plek!

    Zelf neem ik denk ik in elk geval een moeder en een zoon, maar waar, geen idee


    Oh uhm, dochter bij 1 en vader bij 3? (:


    El Diablo.

    Norris schreef:
    Zou ik een dochter mogen? Ik twijfel nog tussen familie 1 en 2..


    Doe mij maar een dochter bij familie 3 c:

    Oh ja: ik FC Florence Pugh

    [ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 7:05 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Zou ik een dochter bij familie 3 mogen, en een vader bij 4? ;D

    Dagenhart schreef:
    (...)
    Klinkt goed al kunnen we het misschien ook een beetje verdeeld houden. Misschien dat er één grote familie is van bijvoorbeeld vijf, één of twee met drie, één of twee met twee en dan maybe één met één. Dan is het misschien ook wat realistischer? ^^


    Dat is echt een top idee!


    Bowties were never Cooler

    Wie wil een moeder/vrouw?

    Iedereen staat er als het goed is bij

    [ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 9:26 ]


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Wie wil een moeder/vrouw?

    Iedereen staat er als het goed is bij

    Hahah het zijn gewoon all dad families :’D


    How far is far

    Haha, echt he?
    Ik wil wel een moeder maken, maar weet niet van wie


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Haha, echt he?
    Ik wil wel een moeder maken, maar weet niet van wie

    Hehe als je wacht tot de daddies er staan kan je kiezen voor de hotste dad haha ;p


    How far is far

    Is er eventueel nog plek voor een dochter?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tuurlijk


    Bowties were never Cooler

    Top, is het oké als ik een oude rol gebruik (FC: Cindy Kimberly), welke ik dan aanpas uiteraard?

    En wat is de leeftijd ongeveer voor de kinderen? Mijn rol is 24, met haar geheim kan ik haar eventueel nog aanpassen naar 21, maar liever niet jonger.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het geen probleem,maar dat ligt ook erg aan de ouders, dus dat zal je even moeten overleggen. Want dat betekent dat de ouders minimaal midden 40 moeten zijn, of ouder.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2020 - 10:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Hmm dat is inderdaad wel wat moeilijker natuurlijk :') Ik ging mijn man rond de 43 maken, maar dan zou hij een vrij jonge vader geweest zijn ;')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wilde mijn dad iets in de veertig maken ik weet alleen niet hoe oud zijn kids worden haha


    How far is far

    Hmm, dan zou hij 22 zijn geweest. Weet niet of je dat een probleem vind?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'