• Ligt het aan mij, of komt het niet meer door als je een quiz een kudo geeft? Ik gaf net een quiz een kudo, en er staat wel 'kudo succeslvol gegeven', maar er staat nog steeds dat de quiz in kwestie 0 kudo's heeft en hij staat ook niet op de voorpagina.
    Een vriend van me (die ik gedwongen had om mijn nieuwe quiz te maken haha), wilde ook een kudo geven, en hoewel er weer die melding kwam van 'kudo succesvol gegeven' heeft mijn eigen quiz dus ook nog steeds 0 kudo's.
    Misschien heeft het even tijd nodig om door te komen? Ik weet het niet, ik vind het gewoon een beetje vreemd, omdat het bij story's wel meteen doorkomt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hi, ik ben de vriend die verplicht de quiz moest maken.
    Ik gaf kudo, site negeerde mijn verzoek. :(
    Totaal niet droog


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Update: een andere quiz van mij heeft opeens wel een kudo, maar werd niet eens gedaan vandaag? It's a bit weird.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oei, hopelijk is dit weer geen bug in het systeem. Al vrees ik ervoor, want normaal zouden kudo's direct moeten doorkomen.

    Ik wacht nog even af maar anders komt dit ook op de lijst.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    Update: een andere quiz van mij heeft opeens wel een kudo, maar werd niet eens gedaan vandaag? It's a bit weird.


    Ik gaf die quiz net ook een kudo als een test, maar weer kwam er geen bij. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Ik gaf die quiz net ook een kudo als een test, maar weer kwam er geen bij. XD

    Die van de monstertjes? Want die kudo kwam wél door. Misschien omdat het een oude quiz is?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Die van de monstertjes? Want die kudo kwam wél door. Misschien omdat het een oude quiz is?


    Ik gaf een tweede kudo, maar er kwam geen tweede kudo. :(


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Ik gaf een tweede kudo, maar er kwam geen tweede kudo. :(

    Je kunt ook maar 1 kudo geven per dag?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Je kunt ook maar 1 kudo geven per dag?


    Site vond van niet, kudo zei dat het door kwam, en uiteindelijk niets. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."