• • RUN •
    - Gebaseerd op de gelijknamige serie -

    One simple word can change your life -- Acht jaar geleden maakte een vriendengroep een belofte aan elkaar op de dag voor hun diploma uitreiking. Mocht het na high school minder goed uitpakken dan gehoopt, dan zouden ze weer samen komen en hun saaie leven achter zich laten. Op reis gaan zonder een bestemming in hun hoofd, tot ze de plek zouden vinden waar ze thuis horen. Het enige wat ze moeten doen, is het woord 'run' sturen naar elkaar. Zodra iedereen dit heeft gedaan zullen ze elkaar diezelfde dag nog ontmoeten bij het centrale punt van Grand Central Terminal, het treinstation van New York.
    Het eerste bericht is binnengekomen, de rest volgde verassend snel. Acht jaar later is iedereen toch bereid om hun leven te veranderen en te vertrekken met hun oude vriendengroep. Maar was dit wel zo'n goed idee als het toen leek? Misschien was het enkel het impulsieve idee van een paar tieners.. Een ding is zeker, het wordt een groot avontuur. De onderlinge relaties worden herontdekt, een inkomen moet onderweg gevonden worden en uiteindelijk zal er een plan gemaakt moeten worden. Is dit voor hen allemaal wel weggelegd, of hadden sommigen toch tevreden moeten zijn met hun comfortabele, voorspelbare wereldje..



    El Diablo.

    Odie's jurk is trouwens niet wit, maar "champagne" :')



    Mocht het trouwens niet duidelijk zijn of ze nu lacht of huilt, the answer is a bit of both :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Klopt het dat Claire nog eerst is, of heb ik de volgorde verkeerd?
    Mijn hersenen willen de laatste tijd weinig mee...


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ohhh shit dat is helemaal waar. Sorry heb het sinds het academy jaar is begonnen weer heerlijk druk! Doe mijn best om dit weekend weer te schrijven. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Neem je tijd, ik wilde gewoon weten of het mijn beurt was en ik dat niet in de gaten had :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.