• Hi
    Ik word zo ziek van al die quizen called:
    ~ Ben jij emo?
    ~ Ben jij een slet, emo, gothic (or whatever)

    God. Daar heb ik zo'n ______ (vul zelf maar in) hekel aan.
    Ik bedoel, iedereen is toch gewoon zichzelf? En als je gaat roepen "Ja, ik ben emo. Ja, ik ben scene. Ja, ik ben gothic." Dan ben je dus gewoon heel erg dom bezig. Zo krijgt niemand een hoogte van je omdat ze dan eigenlijk al weten dat je een enorme wannabe bent.
    Jullie kunnen het met me eens zijn, of niet. Dat maakt me niet uit.
    Ik wilde het gewoon even kwijt.
    En de mensen die zich aangesproken voelen..
    Ga gewoon vooral door met roepen Ik ben blablabla. Ik bemoei je niet met jou.
    Ik word er gewoon een beetje schijtziek van :3.

    En dan nog wat.
    Ik BEN en BLIJF mezelf.


    I recycle my thoughts.

    true^


    You'd took my breath but I'll survive.

    Thankyou :3


    I recycle my thoughts.

    I agree.

    Thankyou :3
    maar kijk het is wel zo, allemaal van: ja, jij bent een emo, wtf helemaal niet, ik ben laura l-a-u-r-a


    You'd took my breath but I'll survive.

    true, wordt ook helemaal van die mensen die de hele tijd roepen dat ze emo zijn... laatst gingen die mensen heel trotst tegen de lieve onschuldige bruggers zeggen dat ze zichzelf snijden... dat vond ik egt niet kunnen!


    I am an idiot, I move.

    ja!
    ik ben het zo ongelofelijk met je eens!!! ik erger me daar ook echt aan.
    waar ik ook een hekel aan heb is aan mensen die van jou weten wat je bent...
    zo noemen ze de mensen uit mijn vriendengroep emo, terwijl we dat helemaal niet zijn
    en nu heb ik dus een gebroken arm omdat ze 'de emo's gingen duwen'

    Thankyou :3
    maar kijk het is wel zo, allemaal van: ja, jij bent een emo, wtf helemaal niet, ik ben laura l-a-u-r-a


    Lmao xD.
    Zo een heb ik thuiszitten.
    "Ja hoor, daar hebben we Eva de gothic met haar zwarte nagellak."
    Fuck mijn broer x)


    I recycle my thoughts.

    Ik geef je echt helemaal gelijk.
    Er zijn mensen die zeggen 'Ik ben emo ' Ik bedoel vraag je er dan niet zelf om? Blijf gewoon je zelf..
    Je kan de emo style best mooi vinden En kan je je ook wel een beetj zo kleden, Maar om vervolgens te roepen van Joaah ik ben emo ! Vind ik degelijk bullshit:P Jah en dit moest ik even kwijt xD
    En als je dit leest.. Ben je leveloos x] Geintjuh hoor(puh) Nhja niet dat mijn verhaal zo belangrijk is maar ik heb mun hartje gelucht ;P
    Xx. Greetz Biatches:D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Thankyou :3
    maar kijk het is wel zo, allemaal van: ja, jij bent een emo, wtf helemaal niet, ik ben laura l-a-u-r-a


    Lmao xD.
    Zo een heb ik thuiszitten.
    "Ja hoor, daar hebben we Eva de gothic met haar zwarte nagellak."
    Fuck mijn broer x)
    ik hou niet van hokjes


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja!
    ik ben het zo ongelofelijk met je eens!!! ik erger me daar ook echt aan.
    waar ik ook een hekel aan heb is aan mensen die van jou weten wat je bent...
    zo noemen ze de mensen uit mijn vriendengroep emo, terwijl we dat helemaal niet zijn
    en nu heb ik dus een gebroken arm omdat ze 'de emo's gingen duwen'


    Ohgod. Die zijn echt diep gezonken o_O


    I recycle my thoughts.

    ben het met je eens. gwn lkkr jezelf blijven!

    billistmich
    dat is egt belachelijk dat die bruggers dat zeggen
    daar hoor je niet trots op te zijn
    xxFurImmer
    sterkte met je gebroken arm


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dankje :P

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK :O
    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD
    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud:| dat is nog het ergste van allemaal
    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl:O in ieder geval in mijn ogen:|
    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..
    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.
    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee:O
    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen:O
    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK :O
    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD
    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud:| dat is nog het ergste van allemaal
    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl:O in ieder geval in mijn ogen:|
    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..
    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.
    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee:O
    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen:O
    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik:O


    Fucking mee eens:Y).


    Pictures fade away, but memories are forever