• Hi
    Ik word zo ziek van al die quizen called:
    ~ Ben jij emo?
    ~ Ben jij een slet, emo, gothic (or whatever)

    God. Daar heb ik zo'n ______ (vul zelf maar in) hekel aan.
    Ik bedoel, iedereen is toch gewoon zichzelf? En als je gaat roepen "Ja, ik ben emo. Ja, ik ben scene. Ja, ik ben gothic." Dan ben je dus gewoon heel erg dom bezig. Zo krijgt niemand een hoogte van je omdat ze dan eigenlijk al weten dat je een enorme wannabe bent.
    Jullie kunnen het met me eens zijn, of niet. Dat maakt me niet uit.
    Ik wilde het gewoon even kwijt.
    En de mensen die zich aangesproken voelen..
    Ga gewoon vooral door met roepen Ik ben blablabla. Ik bemoei je niet met jou.
    Ik word er gewoon een beetje schijtziek van :3.

    En dan nog wat.
    Ik BEN en BLIJF mezelf.


    I recycle my thoughts.


    I hate so called "wannabes"


    I recycle my thoughts.

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK

    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD

    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud dat is nog het ergste van allemaal

    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl in ieder geval in mijn ogen

    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..

    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.

    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee

    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen

    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik

    ...ik ben het er mee eens, iedereen altijd maar die lul praatjes. je wordt altijd in een hokje gedouwd (of hoe je het ook wilt noemen.) vind dat echt iritand! iniedergeval, Je hebt helemaal gelijk!!!1

    srry, probeerde het nog iz zo een vak te krijgen maar dat lukte me niet xD

    hello, my name is milou. m-i-l-o-u. that's me(H)


    Hi Milou x)


    I recycle my thoughts.

    dat is zoo fakking waar!!
    Ik vind wel dat je gelijk hebt.
    meteen over alles en iedereen Vooroordelen hebben :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb ik ook!
    Maar bij mij zijn het gewoon enkele Turken die niet eens het verschill weten tussen Emo en Gothic en die gewoon nood aan aandacht hebben.
    Ik reageer er zelfs niet op

    ja inderdaad soms klopt da van geen kanten en is da irritant ma k maak ze wel om is te zien wa k zo gezegd moe zijn

    zo roepen sommige kinderen ook emo na mij en k ben da ni das toch ook raar ma ja niks aan te doen


    Live life limitless.

    Ik ben gewoon ik ;)

    Ik ben geen emo, gotic, scene, punk, newage of wat dan ook...ik doe gewoon waar ik zin in heb, en wat mij aanspreekt...en vergelijk me niet met andere stijlen.


    It's heavy but you are not the only one

    Dat heb ik ook, ik vind het gewoon leuk om zwart te dragen, en een goede vriendin van mij ook en nu zeggen ze dat wij gothic zijn, en dat ik verslaafd ben aan wiet(wat ik vandaag pas hoorde.) Dat meisje zei dat ze had gehoorde dat ik me niet goed voelde en dat ik verslaafd was aan wiet. Euhm.. Ik zie mezelf nog niet echt roken.. En ik heb last van m'n longen dus ik kan geeneens gaan roken. En dat vind ik dus klote, dat mensen niet respecteren dat ik ben zoals ik ben.

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK :O
    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD
    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud:| dat is nog het ergste van allemaal
    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl:O in ieder geval in mijn ogen:|
    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..
    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.
    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee:O
    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen:O
    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik:O

    OH MY GOD!!
    ECHTE Emo's snijden zich niet!!
    Emo's die zich snijden zijn gwn wannebe's!
    Ivy x.

    Eva, I totally agree,

    maar nu zegt ineens iedereen;

    JA IK BEN HET MET JE EENS...

    dat is dan iets wat ik niet snap...

    *of het zijn toevallig diegene die het ook denken, xD... *

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK :O
    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD
    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud:| dat is nog het ergste van allemaal
    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl:O in ieder geval in mijn ogen:|
    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..
    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.
    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee:O
    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen:O
    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik:O

    OH MY GOD!!
    ECHTE Emo's snijden zich niet!!
    Emo's die zich snijden zijn gwn wannebe's!
    Ivy x.


    Dit bedoel ik juist ben het oordelen O____o

    "Emo's die zich snijden zijn gwn wannebe's!"

    -___-' people, show some respect.

    "een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien."

    Sorry, maar dat is juist wat ik ook onder oordelen vat. Je noemt het zelf ook. Of het zal aan mij liggen... Maar ja, iedereen oordeelt.

    xxx

    Evavb zei op 3 juni 2008 - 18:52:


    Hi

    Ik word zo ziek van al die quizen called:

    ~ Ben jij emo?

    ~ Ben jij een slet, emo, gothic (or whatever)




    MWHUAHAHAHAAAA. die dingen zouden verboden moeten worden. x)

    nja, maakt mij eiglk weinig uit hoor.. als er nu mense zijn die daar een quizlet over wille make, hun zin tog?