• Hi
    Ik word zo ziek van al die quizen called:
    ~ Ben jij emo?
    ~ Ben jij een slet, emo, gothic (or whatever)

    God. Daar heb ik zo'n ______ (vul zelf maar in) hekel aan.
    Ik bedoel, iedereen is toch gewoon zichzelf? En als je gaat roepen "Ja, ik ben emo. Ja, ik ben scene. Ja, ik ben gothic." Dan ben je dus gewoon heel erg dom bezig. Zo krijgt niemand een hoogte van je omdat ze dan eigenlijk al weten dat je een enorme wannabe bent.
    Jullie kunnen het met me eens zijn, of niet. Dat maakt me niet uit.
    Ik wilde het gewoon even kwijt.
    En de mensen die zich aangesproken voelen..
    Ga gewoon vooral door met roepen Ik ben blablabla. Ik bemoei je niet met jou.
    Ik word er gewoon een beetje schijtziek van :3.

    En dan nog wat.
    Ik BEN en BLIJF mezelf.


    I recycle my thoughts.


    Laure heeft gelijk
    *aanbid*


    I recycle my thoughts.

    OMG !!! DAT IS PRECIES WAT IK DENK

    dat is zo'n beetje het eerste wat ik in me profiel heb gezet xD

    Ze noeme me wel allemaal gothic, emo, punk en alto, maar ze weten niet eens wat het inhoud dat is nog het ergste van allemaal

    ik had gewoon toenet ook nog eens een discussie met dorine over emo's. zij is er dus heilig van overtuigd dat alle emo's zichzelf snijden en dat als je je snijdt je emo bent.HOLY FUCK Emo is een focking stijl in ieder geval in mijn ogen

    er zijn ook depressieve huppelkutten die zichzelf snijden, maar die zijn dus zwaaaaar geen emo..

    nee wat zegt dorine: maar dat is anders ._____.

    Ik had echt zoiets van: Bitch zoek een leven en dóe er wat mee... voordat je iemand beoordeeld op wat ie is, of hoe die zich kleed. Stop ze niet in een hokje, doe je alleen maar mensen pijn mee

    In mijn vriendengroep zijn heel veel mensen emo, maar dat zeggen ze in ieder geval níet van zichzelf. Dat is de conclusie die iemand maakt op basis van hoe iemand eruit ziet. Iemand die in ieder geval een beetje op de hoogte is wat nou het verschil is tussen al die stijlen

    btw... een paar van mijn vrienden zijn zwáár gothic en voelen zich dus ook zwaar beledigd, als mensen mij een gothic noemen, omdat ik het sowieso níet ben en er niet zo uit zien. En ik zweer je: gothics willen er niet zo uitzien als ik

    ...ik ben het er mee eens, iedereen altijd maar die lul praatjes. je wordt altijd in een hokje gedouwd (of hoe je het ook wilt noemen.) vind dat echt iritand! iniedergeval, Je hebt helemaal gelijk!!!1


    een stijl? ik hoop da je een LEVENSstijl bedoelt, en geen kledingsstijl fzo...

    wnt emo draait nog altijd rond 'emotional', mensen die door dinge da ze hebben meegemaakt gevoeliger staan over de dingen die slecht gaan in het leven, of die gwoon onzeker zijn van aard..

    dat emo's zich op een bepaalde manier kleden, das een bijzaak.

    ik kleed me redlk emo, maar als mensen zegge da ik emo ben, strijd ik het af.

    En nee, emo zijn draait idd niet alleen rond snijden nzo, heb je gelijk in! ö

    wnt snijden is niet = emo

    -wnt andrs kan ik mezelf wel emo noeme, maar dat doe ik dus niet..not important-

    naja, hoop dus da je levensstijl bedoelt, niet kledingsstijl fzo ^^

    maak nii uit, vind ook da mensen tegewoordig allmaal opeens emo wille zijn, terwijl iedreen een tijdje gelede nog emo's uitmaakte! o.O

    da je de kledingsstijl overneemt, fine by me, maar noem je dan geen emo he... (ps, dit is niet op jou gericht e, alleen op de euh, 'mensheid' fzo xD)


    Het is niet alleen dom..
    maar most of all Noobish


    I recycle my thoughts.

    Waah da'w vies!!

    Ik was dat vanmorgen ook nog maar aan het denken van :

    Ja okéé, ik ben anders van uiterlijk enzoo dan die huppels van me klas maar daarom ben ik niet van innerlijk verandert!

    Ik ben en blijf inderdaat mijzelf en daar kan dus geen ene stijl of wat dan ook aan veranderen :)
    Ik ben nog steeds de Annelies van vroeger en dat zal niet veranderen :)

    Xxx

    gelijk!

    Ok.. xO
    Ik word altijd uitgescholden voor Emo, Gothic, Alternativeling, etc, etc..
    Maar ik vind het niet zo erg.
    -Emo;
    is een stijl. Ik vind het persoonlijk een hele leuke stijl, en mijn manier van kleden is er op gebasseerd.
    Maar ik ben het NIET.
    Ik draag wat ik wil, op de manier dat ik het wil. Dus fack jou als je daar een probleem mee hebt. :Y)\
    -Gothic
    Is een stijl. Niet echt mijn ding. Maar alsnog, wat maakt het uit? Laat die mensen toch.
    -Alto/alternativeling
    Is GEEN stijl. Het betekent gewoon dat je je niets aantrekt van wat met de 'mode' is enzo. Dat je gewoon jezelf bent, lekker alternatief.
    Dus houd je facking kop nou eens, en wees jezelf!
    Dat doe ik in ieder geval, en het bevalt me wel :Y)
    En kijkt er iemand naar mij?
    Nee
    Let er iemand op mij?
    Nee
    Laat iemand overduidelijk merken dat hij/zij mijn stijl NIET oké vind?
    NEE
    En dat terwijl haast iedereen in dit saaie dorpje een kakker, huppel, of volgeling is.
    PUH =o


    all I want for christmas is a girlfriend

    EVA.

    ik denk dat jij de enige bent, die ik begrijp O__o.

    *ADORE*

    Let's talk about this, with some nice cupcakes?

    xxx

    Ok.. xO
    Ik word altijd uitgescholden voor Emo, Gothic, Alternativeling, etc, etc..
    Maar ik vind het niet zo erg.
    -Emo;
    is een stijl. Ik vind het persoonlijk een hele leuke stijl, en mijn manier van kleden is er op gebasseerd.
    Maar ik ben het NIET.
    Ik draag wat ik wil, op de manier dat ik het wil. Dus fack jou als je daar een probleem mee hebt. :Y)\
    -Gothic
    Is een stijl. Niet echt mijn ding. Maar alsnog, wat maakt het uit? Laat die mensen toch.
    -Alto/alternativeling
    Is GEEN stijl. Het betekent gewoon dat je je niets aantrekt van wat met de 'mode' is enzo. Dat je gewoon jezelf bent, lekker alternatief.
    Dus houd je facking kop nou eens, en wees jezelf!
    Dat doe ik in ieder geval, en het bevalt me wel :Y)
    En kijkt er iemand naar mij?
    Nee
    Let er iemand op mij?
    Nee
    Laat iemand overduidelijk merken dat hij/zij mijn stijl NIET oké vind?
    NEE
    En dat terwijl haast iedereen in dit saaie dorpje een kakker, huppel, of volgeling is.
    PUH =o


    Ben ik het niet echt mee eens,

    Alternatief, geen merk?

    OMG. ik snap sommigen echt niet :S

    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEV. j'adore.

    xxx



    Je bent gewoon fake als je jezelf in een hokje plaatst.


    I recycle my thoughts.

    Whatever :Y)
    [/einde]


    all I want for christmas is a girlfriend



    Je bent gewoon fake als je jezelf in een hokje plaatst.


    Je sucked gewoon als je anderen in een hokje plaatst.

    Oftwel, zo'n beetje iedereen van quizlet . xD

    xxxx

    ( En de rest van de wereldbevolking.. *sigh* )

    Tegen de wannabe mensen!
    Goed gezegt evavb!

    Helemaal mee eens. :Y)

    Het is gewoon fakking wannnabe als je gaat zeggen, ik ben emo, scene ofzo. ;) Ik bedoel; ik word zo vaak uitgemaakt voor emo, maar ik vind zelf dat ik gewoon Anke bent -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Weetje

    Ik vind dat ze dat

    'In hokjes zettende mensen'

    Een keer zelf in zo'n 'hokje' moeten plaatsen van bv : Je bent een huppelkut of je bent een dit of je bent een dat.

    Dan voelen ze eens wat het is om altijd in een hokje geplaats te worden.

    Nujah er zijn echt van die mensen die er altijd zwaar overgaan enzoo.

    En ik vind echt dat ze dat 'hokjesgedoe' moeten afschaffen.

    Sow what dat je emo, gothic of what ever bent!
    Je bent en blijft jezelf en daarom moeten ze je nog niet in een hokje zetten.

    Ik heb gesproken

    Xxx