• Vandaag tellen we de laatste uren van het jaar 2020 af.

    Omdat het een jaar was, die nogal anders dan voorgaande was vroeg ik mij af wat is nou 1 ding waar je ontzettend trots op bent van het afgelopen jaar.

    Zo kunnen we toch nog iets positiefs uit dit jaar halen ;)
    De mijne is dat ik verder heb gewerkt aan mijn doel van vorig jaar namelijk, Zeggen wat ik denk en dit niet opkroppen en ik vind zelf dat ik dit onwijs goed heb gedaan in dit jaar.

    Ik wens jullie allemaal een fijne en veilige jaarwisseling en hopelijk breng 21 iets meer moois mee!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben er trots op, dat ik in de laatste maand van dit jaar plots mijn droombaan aangeboden kreeg en hier in 2021 dus mee ga beginnen! (A)
    Ik was net begonnen aan een opleiding, waar ik ook trots op was.. Maar alles online (op HBO), is toch niks voor mij. Dus ik ben mega dankbaar voor de kans die mij nu geboden is!

    Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst! (flower)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Ik ben er trots op, dat ik in de laatste maand van dit jaar plots mijn droombaan aangeboden kreeg en hier in 2021 dus mee ga beginnen! (A)
    Ik was net begonnen aan een opleiding, waar ik ook trots op was.. Maar alles online (op HBO), is toch niks voor mij. Dus ik ben mega dankbaar voor de kans die mij nu geboden is!

    Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst! (flower)


    wauw gefeliciteerd met je baan. Mag ik vragen wat je gaat doen?
    Alvast heel veel werkplezier maar dat zal dan wel goed komen ;)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk initiatief!

    Ik ben er trots op dat ik dit jaar mijn eerste huis gekocht heb samen met mijn vriend. Het is een nieuwbouwhuis en aankomend jaar wordt hij opgeleverd, dus daar kijk ik heel erg naar uit.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Leuk initiatief!

    Ik ben er trots op dat ik dit jaar mijn eerste huis gekocht heb samen met mijn vriend. Het is een nieuwbouwhuis en aankomend jaar wordt hij opgeleverd, dus daar kijk ik heel erg naar uit.


    oh wat gaaf! dat is zeker iets om naar uit te kijken ;)

    Ik opende facebook en zag de welbekende berichten over een terugblik van het jaar. Echter zag ik daar zoveel negatieve dingen tussen staan wat ook begrijpelijk is, maar ik kijk liever naar voren en alle mooie dingen die ik wel heb kunnen doen.

    Ook iets waar ik onwijs trots op ben is dat ik mijn Gilwell kralen behaald heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    in het jaar 2020, op 6 Januari was ik bij een rechtbank om de aanmelding compleet te maken voor Bewindvoering. was een hele grote en onzekere stap voor mij.
    inmiddels gaat het erg goed met mijn geldzaken.
    heb nu meer rust gevonden zonder me zorgen te hoeven maken over de zoveelste (af) betalings regelingen.
    zit zeker nog 4 jaar vast aan Bewindvoering, ook als die jaren voorbij zijn wil ik echt een verlenging of een lichtere variant : Budgetcoach/Budgetbeheer.
    :D


    I am Simply one Hell of Butler