•       Hello guys.

    Heel recht toe, recht aan dit topic, maar wie heeft hier allemaal Amazon Prime? Ik zou graag willen weten of het de moeite waard is ervoor. Bieden ze een groot en verschillend assortiment aan in films en series? Kun je het account met anderen samen delen, zoals Netflix? En weet iemand hoe het werkt met Prime Video Channels: wat dat precies inhoudt? Ik heb namelijk een interesse in de Crime Investigation optie die ze aanbieden.

          Alvast bedankt.
          — Lucca.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2021 - 10:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfoe ik heb nu 30 dagen proef, misschien een optie? Ik heb het nog niet veel gebruikt door Bridgerton en Winx fate sage nu. Staat wel genoeg op voor de prijs maar veel ook alsnog betaald.


    You were born original, don't die as a copy.

    Prime video kan je niet gezamlijk delen. Zoals bij Disney plus of Netflix. Zijn wel vooral films van paar jaar oud. En voor sommige moet je extra betalen!

    Ik heb amazon prime en deel het account met mijn familie. Je hebt 1 account maar je kan er met twee tegelijk op kijken volgens mij. Ik ben er wel blij mee want er staan een aantal series op die netflix echt neit heeft zoals Siren, Criminal minds en Carnival Row enzo. Ik betaal het natuurlijk niet zelf, maar toch, het is maar 2 euro ofzo.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb amazon prime en deel het account met mijn familie. Je hebt 1 account maar je kan er met twee tegelijk op kijken volgens mij. Ik ben er wel blij mee want er staan een aantal series op die netflix echt neit heeft zoals Siren, Criminal minds en Carnival Row enzo. Ik betaal het natuurlijk niet zelf, maar toch, het is maar 2 euro ofzo.

    Ja, het is 3,- p.m. zag ik. Voor een Channel erbij verschilt het tussen de 4 en 5,- zag ik. Het is iig wel goed nieuws dat je vanaf verschillende locaties kunt kijken (zoals tablet, computer, laptop, ed). Heeft dat te maken met dat je ergens bij de instellingen je Huishouden moet instellen, of is dat gewoon een vast iets van Amazon Prime zelf?

    Bedankt iedereen voor de antwoorden, trouwens :>

    [ bericht aangepast op 24 jan 2021 - 14:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    filosofie schreef:
    Prime video kan je niet gezamlijk delen. Zoals bij Disney plus of Netflix. Zijn wel vooral films van paar jaar oud. En voor sommige moet je extra betalen!

    Heb jij Amazon Prime?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    (...)
    Heb jij Amazon Prime?


    Ja

    Addams schreef:
    (...)
    Ja, het is 3,- p.m. zag ik. Voor een Channel erbij verschilt het tussen de 4 en 5,- zag ik. Het is iig wel goed nieuws dat je vanaf verschillende locaties kunt kijken (zoals tablet, computer, laptop, ed). Heeft dat te maken met dat je ergens bij de instellingen je Huishouden moet instellen, of is dat gewoon een vast iets van Amazon Prime zelf?

    Bedankt iedereen voor de antwoorden, trouwens :>


    Uhhm.. Ik weet het niet, volgens mij is dat gewoon standaard. Ik kan me niet heugen dat mijn pa daar iets voor heeft moeten instellen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.