• Hey allemaal!

    Een paar dagen terug publiceerde ik alweer mijn tweede column als columnist. We weten allemaal wel dat inspiratie soms uit onverwachte hoeken komt.

    Daarom vroeg ik mij af: waar halen jullie de inspiratie voor jullie creaties vandaan? (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik heb natuurlijk geen ervaring met columns, maar de vorige keer dat ik aan een plot wilde werken had ook geen inspiratie. Toen googlede ik zoiets als 'hoe maak je een plot' en las ik iets over vragen stellen aan jezelf en dat heeft me heel veel geholpen. Duuus misschien helpt het als je een vraag aan jezelf stelt.

    EDIT: Ik heb je vraag verkeerd opgevat, haha, oeps. De laatste keer hielp het dus om bepaalde vragen te stellen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2021 - 19:53 ]

    Ik krijg soms inspiratie van de meest "rare" dingen. Ik heb laatst een idee gekregen van een story wat ik nu aan het uitwerken ben, dit idee kwam voort uit het kijken van de serie Starhunter en mijn eigen bevindingen van hoe het internet en de manier waar wij er mee omgaan veranderd is. En na wat puzzelen en vogelen is het idee er een beetje uitgekomen.

    Maar daarnaast heb ik ook een soort stuk geschreven wat je niet echt een column kan noemen, maar ook geen gedicht. Het stuk heet Houvast. Dit is ter sprake gekomen nadat in december een soort kennis zich van het leven heeft berooft en ik de laatste tijd om mij heen alleen maar berichten zie dat heel veel mensen het mentaal nu heel zwaar hebben. En ik begon mijn gevoel op te schrijven en het rolde er zo ineens uit.


    "Being who you are is so much more important than fitting in will ever be."

    Ik kreeg laatst inspiratie uit een game (':

    Maar vaak kwam mijn inspiratie uit oude verhalen van mezelf, die ik dan combineerde en weer nieuwe van maakte. Uit films, muziek of boeken.


    It's never gonna happen, Guys.