• Hallo allemaal! (flower)

    Zoals degenen die mijn vorige topic gelezen hebben inmiddels weten, ben ik samen met mijn zusje in de corona-tijd begonnen met het maken van onze eigen sieraden.

    Onlangs hebben we allebei onze laatste tentamens afgerond, en zijn we weer actief bezig gegaan met het maken van nieuwe sieraden. Hierdoor hebben we weer flink wat leuke dingen aan de collectie toegevoegd! Nu maken we ook officieel kettingen en hebben we een Valentijnsactie. Het is heel leuk om hier weer actief mee bezig te gaan, en te zien hoe blij anderen er ook van worden!

    Dan nu mijn vragen aan jullie:
    - wat zou jou overhalen om iets via Instagram te kopen?
    - wat voor soort sieraden zou jij online willen bestellen?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Oh, dat ziet er echt heel leuk uit! Mag ik vragen of het echt zilver is? Want ik zou wel iets willen bestellen, maar ik kan alleen maar tegen echt zilver of goud. :-(

    En om je vragen te beantwoorden, ik bestel redelijk vaak iets via IG als er weer eens advertentie voorbij komt en ik het niet kan laten, haha. En ik bestel zelf eigenlijk van alle sieraden wel online als ik ze mooi vind. (Ik bestel eigenlijk altijd alles wel online omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan, lol oeps.)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Long schreef:
    Oh, dat ziet er echt heel leuk uit! Mag ik vragen of het echt zilver is? Want ik zou wel iets willen bestellen, maar ik kan alleen maar tegen echt zilver of goud. :-(

    En om je vragen te beantwoorden, ik bestel redelijk vaak iets via IG als er weer eens advertentie voorbij komt en ik het niet kan laten, haha. En ik bestel zelf eigenlijk van alle sieraden wel online als ik ze mooi vind. (Ik bestel eigenlijk altijd alles wel online omdat ik te lui ben om naar de winkel te gaan, lol oeps.)


    Thanks! (: Ik benader je even privé!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'