• Mij?
    Dat vraag ik me dus af, omdat sommige me haten, sommige net doen alsof ze me mogen, en sommige mensen me alleen gebruiken, zeggen dat ze achter me staan maar vervolgens toch zo laf zijn om zich aan te sluiten bij een mod,.[/niet onaardig bedoeld ofzo maar ze zijn gewoon bang.]
    Dus wat vinden jullie nou eigenlijk echt vna mij?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is eigenlijk zinloos om dat hier te zeggen. Immers; een persoon kan hier heel anders zijn dan in real life.


    ja. misschien ben jij in het echt wel gewoon... geen koele oekie Ö

    Ik ken niet zo goed,maar wel een beetje^^
    Ik vind je wel leuk en cool.
    <3


    I need you like a heart needs a beat

    Het is eigenlijk zinloos om dat hier te zeggen. Immers; een persoon kan hier heel anders zijn dan in real life.

    Daar heb je een punt, daar heb je wel weer gelijk in ja,.. maar ik ben niet zo anders, dnek ik,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Love you to,.


    wistkwel <3


    Assasin.

    (...)
    ja. misschien ben jij in het echt wel gewoon... geen koele oekie Ö

    Ik probeer altijd zo goed mogelijk bij mezelf te blijven, ook in de virtuele wereld. Wat heb je er nu aan dat mensen je beoordelen op iets dat je niet bent? Het fantaseren van personages doe ik wel in mijn verhalen :']
    Maar goed, laten we maar OT blijven vanaf nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    ja. misschien ben jij in het echt wel gewoon... geen koele oekie Ö


    Wie weet,.^^ nee dat valt wel mee,.[/niet dat ik mezelf een koele oekie vind.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    tja ik probeer altijd gewoon aardig te blijven en me te gedragen

    me oma (waar ik echt superveel van hield) zei me altijd wat u niet wilt wat u geschied doet dat ook een ander niet. En dat is eigenlijk me hele levenshouding geworden.

    Dus een ban dan denk ik pech meis doe dan ook niet zo dom.


    muziek altijd overal