• te lezen over de nederlandse taal en het slaat nergens op. naja eigenlijk wel, maar hij staat in het engels en ik vind het leuk dat mensen onze taal moeilijk vinden, want dat staat daar. maar dat komt omdat het mijn moedertaal is want stiekem is nederlands 10 x zo moeilijk als Engels ofz :3 maar goed wie leest ook op wikipedia als je je verveeld?


    We can only learn to love by loving.

    Ik meestal. x'3


    Smiling but close to tears.

    Ik, dan ga ik alles opzoeken over beroemde artiesten, over plaatsen of over allerlei andere dingen :']


    Destroy what destroys you.

    ik niet. :Y)

    Nederlands is één van de moeilijkste talen die er is om te leren.Als wij goed een andere taal spreken, hoor je heel moeilijk het verschil maar als een Fransman Nederlands praat hoor je degelijk wel dat hij geen Nederlander/Belg is en dat maakt onze taal ook al moeilijk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik soms xDxD maar meestal als ik me verveel ga ik op youtube of quizlet :Y)


    DUDE! Get a life!!!

    Frontpage schreef:
    Nederlands is één van de moeilijkste talen die er is om te leren.Als wij goed een andere taal spreken, hoor je heel moeilijk het verschil maar als een Fransman Nederlands praat hoor je degelijk wel dat hij geen Nederlander/Belg is en dat maakt onze taal ook al moeilijk.
    -denkt aan de man die haar bijles gaf- Fransen zetten de werkwoorden verkeerd neer. wij zeggen 'ik eet een appel' en zij zeggen meestal 'ik een appel eet' of iets in die richting, dat zegt mijn frans lerares


    We can only learn to love by loving.

    Ja haha, ik had nu even een Fransman als voorbeeld gebruikt(dat was het eerste dat in me opkwam) maar bij Spanjaarden,.. is dat ook ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik kijk eigenlijk alleen op wikipedia als ik iets voor school nodig heb.
    En dat mensen Nederlands een moeilijke taal vinden begrijp ik best :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    I do.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik,
    de afgelopen twee dagen heb ik me daarop helemaal verdiept in Harry Potter. :')

    Dat doe ik meestal ook als ik me verveel x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Rosebeat schreef:
    Ik kijk eigenlijk alleen op wikipedia als ik iets voor school nodig heb.
    En dat mensen Nederlands een moeilijke taal vinden begrijp ik best :'D

    Oh, heerlijk is dat. Ik hou van die site.


    No growth of the heart is ever a waste

    Onze taal is moeilijk omdat wij heel veel klanken hebben die andere talen niet hebben, waardoor wij dus ook gemakkelijker een andere taal kunnen uitspreken, zonder dat ze merken dat we een Nederlander/Belg zijn.
    -heeft een leerkracht me verteld :Y)-


    -

    Enigma schreef:
    (...) -denkt aan de man die haar bijles gaf- Fransen zetten de werkwoorden verkeerd neer. wij zeggen 'ik eet een appel' en zij zeggen meestal 'ik een appel eet' of iets in die richting, dat zegt mijn frans lerares


    Of ze vervoegen werkwoorden niet.
    Wij zeggen: wij gaan eten
    Franstaligen zeggen -ik weet niet of ze dat allemaal doen-: wij gaan eet.


    -