• Titanic
    "Where to? To the stars."


         
    We duiken terug in de geschiedenis en varen meer dan honderd jaar geleden mee met een van de grootste cruiseschepen allertijden, de Titanic.
    Op 10 April, 1912, opent het schip haar deuren en verwelkomen ze iedereen die een ticket heeft weten te bemachtigen — van rijk en welvarend, al daartussen, tot aan arm en in dienst gesteld op het schip — om van een lange en hopelijk prachtige reis te mogen genieten.
    De Titanic zal vertrekken vanuit Southampton, op weg met als eindbestemming New York.

    Samen schrijven we de verhalen binnen de verschillende classes, waar ieder van onze personages hun eigen rol in zal spelen.


    •• Rollen.

    — First Class.
    De meest luxueuze klasse op het schip. Enkel bestemd voor de rijken; oa ambtenaren, beroemdheden, etc. Voor hen zal er niets te komen zijn.
    — Second Class.
    De middenklasse, wie eveneens mogen genieten van de luxe delen op het schip, zij het in mindere mate als de eerste klasse.
    — Third Class.
    De laagste klasse. Hun hutten bestaande uit zes slaapplaatsen, luxe niet iets wat aan het is uitbesteed. Vele van hen werken dan ook op het schip om er zo toch een kleine glimp van mee te krijgen.


    “May I have your ticket, please?”
    •• Reservations.

          First Class.

    – Adelaide Rycroft • 25 jaar • 1.2Venatrix.
    – Romilly Anastasia Jacqueline de Loughrey • 17 jaar • 1.4Nikos.
    – Elizabeth Cecilia Albrecht • 26 jaar • 1.5Epione.
    – V • leeftijd • Eclypse.
    – Wrenna Rosamund Talbot • 25 jaar • 1.9Isak.
    – Kezia Faith Enfield • 18 jaar • 1.9Chiacchierare.
    – Delilah Patterson • 18 jaar • 1.9Chocolatier.

    – Maxwell Nolan Sullivan • 27 jaar • 1.3Isolophilia.
    – Clifford Baptiste Pelletier • 24 jaar • 1.3Raccoon.
    – Carleton Augustine Pelletier • 27 jaar • 1.8Amren.
    – Octavian Edward Smith • 26 jaar • 1.5Nikos.
    – Charles Richard Ismay • 24 jaar • 1.8Loomis.
    – Andrew Herbert James Clarington • 20 jaar • 1.9Everglow.


         
         
    Second Class.

    – Bethany Hope McAndrew - Salisbury • 29 jaar • 1.3Chiacchierare.
    – Charlotte Deborah Salisbury • 22 jaar • 1.4Everglow.
    – Aveline Cresswell • 23 jaar • 1.7Varian.
    – Evangeline Mary Dumbleton • 23 jaar • 1.5Nikos.
    – Jane Reinhart • 22 jaar • 1.8Chocolatier.

    – Raymond Hughes • 32 jaar • 1.3Everglow.
    – Matthew Jock MacMillan • 30 jaar • 1.8Helvar.
    – Lewis Sallow • 25 jaar • 1.5Lerwick.
    – Joseph John Dumbleton • 20 jaar • 1.8Raccoon.


         
         
    Third Class.

    – Irina Ross • 24 jaar • 1.2Reeses.
    – Leonora Mariah Booth • 23 jaar • 1.2Isak.
    – Amita Eshe Bhasin • 24 jaar • 1.4Isolophilia.
    – Saoirse Yeardley • 24 jaar • 1.5Venatrix.
    – Diana Livesey • 21 jaar • 1.8Cleland.

    – Joe William Adams • 21 jaar • 1.3Loomis.
    – Angus Finley • 24 jaar • 1.3Venatrix
    – Gael Kavanagh • 28 jaar • 1.4Nikos.
    – Samuel Cináed MacMillan • 28 jaar • 1.8Dimitrescu.
    – Jackson Silva • 27 jaar • 1.8Shooter.
    – Ronan King • 27 jaar • 1.8Shooter.


    [ bericht aangepast op 24 aug 2021 - 15:18 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb toevallig gisteravond de Titanic ook weer eens gezien, tevens pas de tweede keer dat ik de film helemaal heb afgekeken.

    Ik ben vanaf vandaag tot a.s. vrijdagavond op vakantie. Ik probeer hier en daar wel wat te posten maar dan is ieder hiervan op de hoogte. (A)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2021 - 16:52 ]

    Ik ben heel erg aan het twijfelen er een tweede rol bij te nemen... is er toevallig nog iemand op zoek naar een bepaalde relatie?

    Chiacchierare schreef:
    Ik ben heel erg aan het twijfelen er een tweede rol bij te nemen... is er toevallig nog iemand op zoek naar een bepaalde relatie?


    Ik zat daar ook aan te denken, weet niet of dat nog mogelijk is?

    Chocolatier schreef:
    (...)

    Ik zat daar ook aan te denken, weet niet of dat nog mogelijk is?


    Wellicht kunnen we samen wat verzinnen als de TS het oké vindt dat we er nog rollen bij nemen?
    Waar zat jij aan te denken?

    Chiacchierare schreef:
    (...)

    Wellicht kunnen we samen wat verzinnen als de TS het oké vindt dat we er nog rollen bij nemen?
    Waar zat jij aan te denken?


    Ja leuk!
    Behalve dat ik er graag nog een vrouw bij zou willen, had ik nog niet echt iets in gedachten. Jij?

    Chocolatier schreef:
    (...)

    Ja leuk!
    Behalve dat ik er graag nog een vrouw bij zou willen, had ik nog niet echt iets in gedachten. Jij?


    Ik wil inderdaad ook graag een vrouw, wellicht dat we ze zusjes of beste vriendinnen kunnen maken?
    Momenteel denk ik aan een vrij jonge, heel erg verwende eersteklas dame die van haar familie nog een laatste reis mag maken om wat levenservaring op te doen voordat ze "gepresenteerd" gaat worden. Maar dat is maar een ideetje, ik sta ook zeker open voor iets anders.

    Chiacchierare schreef:
    (...)

    Ik wil inderdaad ook graag een vrouw, wellicht dat we ze zusjes of beste vriendinnen kunnen maken?
    Momenteel denk ik aan een vrij jonge, heel erg verwende eersteklas dame die van haar familie nog een laatste reis mag maken om wat levenservaring op te doen voordat ze "gepresenteerd" gaat worden. Maar dat is maar een ideetje, ik sta ook zeker open voor iets anders.


    Ja I like that. (: beste vriendinnen lijkt me een leuk idee. Ik ga nog ff brainstormen over wat ik precies voor background voor haar wil. Misschien zo ff via GB/PB afstemmen?

    Chocolatier schreef:
    (...)

    Ja I like that. (: beste vriendinnen lijkt me een leuk idee. Ik ga nog ff brainstormen over wat ik precies voor background voor haar wil. Misschien zo ff via GB/PB afstemmen?


    Is goed!

    Ik heb jullie reserveringen erbij gezet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dank je!

    Kleine suggestie, laat maar weten of andere mensen dit ook zien zitten:

    Is het een idee om kort (NPC) achter een naam te zetten in de locatie section van je "banner" wanneer je character chillt met NPC's (zoals kinderen etc)? Dat houdt het iets overzichtelijker denk ik! (:

    Dus bijvoorbeeld dat het er zo uit zou zien:
    "In the 3rd class smoking room with Pietjepuk (NPC)"

    Edit: Kan natuurlijk ook met een sterretje achter de naam, zoals Pietjepuk* of iets in die trant. Het gaat er mij om dat het misschien fijn zou zijn als we kunnen afspreken dat het op een bepaalde manier aangeduid wordt. (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2021 - 15:47 ]


    ars moriendi

    Dimitrescu schreef:
    Kleine suggestie, laat maar weten of andere mensen dit ook zien zitten:

    Is het een idee om kort (NPC) achter een naam te zetten in de locatie section van je "banner" wanneer je character chillt met NPC's (zoals kinderen etc)? Dat houdt het iets overzichtelijker denk ik! (:

    Dus bijvoorbeeld dat het er zo uit zou zien:
    "In the 3rd class smoking room with Pietjepuk (NPC)"

    Edit: Kan natuurlijk ook met een sterretje achter de naam, zoals Pietjepuk* of iets in die trant. Het gaat er mij om dat het misschien fijn zou zijn als we kunnen afspreken dat het op een bepaalde manier aangeduid wordt. (:


    Ik vind het helemaal prima! Ik was inderdaad al een beetje aan het nadenken hoe ik dat het beste kon doen

    Wellicht is het ook handig wanneer een NPC voor het eerst genoemd wordt in een post er een sterretje achter te zetten?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2021 - 15:55 ]

    .

    [ bericht aangepast op 22 aug 2021 - 15:54 ]

    Sorry, dubbel, ik ben een beetje onhandig bezig, sorry

    [ bericht aangepast op 22 aug 2021 - 15:54 ]

    Chiacchierare schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal prima! Ik was inderdaad al een beetje aan het nadenken hoe ik dat het beste kon doen

    Wellicht is het ook handig wanneer een NPC voor het eerst genoemd wordt in een post er een sterretje achter te zetten?

    Lijkt mij een goed idee!


    ars moriendi