• Goedemorgen allemaal,

    Wellicht dat eenzelfde topic al eens eerder is gestart, maar ik ben heel erg benieuwd hoe jullie je blijven vermaken nu we al een tijd van lockdown naar lockdown leven. Hebben jullie nieuwe hobby's ontdekt? Of zijn jullie bijvoorbeeld creatiever geworden, meer gaan wandelen of bakken? Ik ben erg benieuwd, en wie weet doe ik nog wel inspiratie op om zelf een nieuwe hobby uit te proberen! (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ben sinds het begin van de coronacrisis mezelf meer gaan bezig houden met mijn hobby's. Ik ben graag creatief bezig, dus denk aan lezen, schrijven, tekenen, muziek spelen, ... En vooral ook series en anime bijhalen en gamen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben de afgelopen 2 weken weer aan het bakken geslagen. Ik vind dat altijd leuk om te doen, maar normaal schiet dat er zo snel bij in. Zo heb ik afgelopen week een worteltaartje gemaakt en een gezonde apple crumble. Dit weekend wil ik cocao haverkoekjes maken.

    Daarnaast spreek ik veel thuis af met vrienden en ben ik nog niet zo lang geleden verhuisd. Dus ben ik ook veel in huis aan het rommelen, klusjes aan het doen en dingetjes aan het decoreren/herinrichten. Daar vermaak ik mij de komende tijd ook nog wel mee. :')

    [ bericht aangepast op 6 jan 2022 - 17:27 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik ben weer meer gaan schrijven en het bevalt me wel dat mijn liefde daarvoor weer helemaal terug is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als het even kan loop ik elke dag, maar het weer zit niet altijd mee, dus ik wissel mijn wandelingen af qua lengte en zelfs die afstanden wisselen nog wel eens haha - korte route van +5,5km, medium route van +8,5km, lange routes van +10km en +12,5km. Spendeer eigenlijk elke dag, grotendeels van mijn avonden, op discord waar ik in een super leuke server zit met mensen die ik ondertussen al ruim een jaar ken, waaronder mijn vriend.

    School ligt wederom een beetje aan de zijkant, maar ik probeer elke week iets te doen en niet al te hogen doelen stellen waardoor mijn motivatie niet compleet wegzakt. Tot nu toe helpt het en ben ik goed op weg met alles van voorgaande jaren af te ronden en in te leveren - het gaat niet zo snel als ik had gehoopt, maar alles is beter dan het vorige schooljaar waar ik gewoon helemaal niks heb gedaan (':

    Verder is mijn sociale leven een beetje meh, iedereen heeft het druk of zit met werk of heeft al plannen of woont te ver weg om even casual op en neer naartoe te reizen in 1 dag.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eigenlijk hetzelfde als dat ik voorheen deed. Al ben ik wel meer gaan werken.

    Gamen en het schoonmaken/ordenen van mijn huis. Verder kijk ik ook enorm veel series ^^


    26 - 02 - '16