• 𝑒𝓉𝒶𝓃𝑜𝒾𝒶 𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒𝓇𝓈𝒾𝓉𝓎
    "The journey of changing one's mind, heart, self or way of life"



    "Welcome to Metanoia University, a place where all our students can work on their happy endings."

    Vestigo University is een grote campus waar de afstammelingen van welbekende sprookjesfiguren aan studeren. Naast hun avonturen moeten ze zo af en toe ook met hun neus de boeken in zodat ze de wereld kunnen verbeteren.
    Deze school bied hun studenten alle richtingen aan waar ze maar van kunnen dromen. Om hun loopbaan zo soepel mogelijk te laten verlopen, zijn er een flink aantal regels waar men zich aan dient te houden.
    De school zorgt goed voor haar studenten en staat dan ook als beste aangeschreven. Iedereen is welkom en krijgt een kans de beste versie van zichzelf naar boven te halen.

    Zo ook de studenten van Ira University. De school waar het kroost van de zogenoemde Villains hun studie volgen.
    In tegentelling tot Metanoia stond Ira alles behalve goed aangeschreven. De hallen en lokalen van het duistere kasteel leken standaard gevuld met pure chaos. Ook hier golden regels maar of deze ook daadwerkelijk nageleefd werden is maar de vraag. Er werd meer stennis geschopt dan dat er daadwerkelijk iets werd geleerd. Het is dan ook geen wonder dat het uiteindelijk fout is gegaan. Na het zoveelste incident werd de Universiteit gesloten. Hierdoor belandde er een groot aantal studenten plotseling op straat.
    Zoals de meesten zich bewust zijn bestaat er geen licht zonder duister en hebben The Heroes hun Villains nodig, anders zou alles uit balans raken. Zo besloot Metanoia haar rivalen te helpen weer op de been te komen door ze op hun school onderdak en lessen aan te bieden.
    Je kunt je vast voorstellen dat beiden kanten flink moeten wennen aan deze situatie...

    In deze RPG volgen we de levens van de kinderen van verscheidene sprookjesfiguren en hoe de twee compleet verschillende werelden geforceerd worden kennis te maken met elkaar. Het verhaal speelt zich af op Metanoia University, welke zich aan de rand van de bergen bevind omringt door prachtige natuur.
    De school heeft een groot terrein waar verschillende sporten beoefend kunnen worden en waar je lekker een luchtje kunt scheppen in de mooie en netjes onderhouden kasteeltuinen.
    Een aantal kilometer verderop bevindt zich een dorp waar de studenten naartoe kunnen voor recreatie en waar ze hun school benodigdheden kunnen aanschaffen.

    Ook ligt het kasteel aan de rand van een groot magisch woud, waar allerlei wezens, zowel magisch of niet, zich schuilhouden. Maar er liggen ook genoeg gevaren op de loer...














    Metanoia University

    Amor-Beau Desrosiers Son of Belle and Adam 23 1.6 Ken_
    (i) Arthur Percy Darling son of Peter Pan and Wendy Darling 23 1.5 DreamerN
    Brianna Seraphina Charming daughter of Cinderella and Prince Charming 22 1.3 glowfeary
    (i) Caleb Augustus Robin son of Christopher Robin 20 1.5 Schweetz
    (i) Candace "Candy" Carmella von Schweetz daughter of Vanellope von Schweetz 23 1.3 Schweetz
    (i) Daisy Adlai Parr Rydinger daughter of Violet Parr and Tony Rydinger 19 1.4 bubbles
    (i) Dawn Gypsophila Dormant daughter of Princess Aurora and Prince Phillip 21 1.3 DreamerN
    Ilyas Cassim of Agrabah son of Aladdin and Princess Jasmine 23 1.4 Ken_
    Kai Marmoris son of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.6 Tolkien
    Lajaria Ocán De Châteaup Daughter of Esmeralda and Phoebus 21 1.6 glowfeary
    Lucas "Luke" Jules Philip 23 son of Giselle Philip 1.6 SpiderPunk
    Lyraine Zephyra daughter of Hercules and Megara 19 1.5 Saureus
    Maya Eudora Ranallo daughter Of Tiana and Naveen 20 1.7 Tolkien
    Naia Oriphine Marmoris daughter of Princess Ariel and Prince Eric 20 1.4 Frodo
    Nathaniel Charming son of Cinderella 23 1.8 Yeobo
    Poppy de Vil daughter of Cruella 22 1.2 Yeobo
    Theo Azlin Dormant Son of Princess Aurora and Prince Philip 20 1.7 Frodo
    (i) Lucia Marietta Paguro 19 daughter of Luca Paguro 1.7 bubbles
    Hudson Fillmore McQueen 24 son of Montgomery McQueen and Sally Carrera 1.7 Tolkien
    Nash Lizzie McQueen 22 daughter of Montgomery McQueen and Sally Carrera 1.7 glowfeary
    Asha 21 daughter of Mufasa and Sarabi 1.7 Vesmemir
    Dorelle Elinor DunBroch-Desrosiers 22 daughter of Merida DunBroch 1.7 Tokien
    Dimitri Dimitrovich Antonov 26 son of Anastasia Romanova and Dimitri Antonov 1.7 SpiderPunk



    Ira University

    (i) Adeline "Addy" LeGume Daughter Of Gaston 20 1.7 Venustic
    Ash De Vil son of Cruella 22 1.2 SpiderPunk
    (i) Crimson Red Heart son of The Queen of Hearts 25 1.3 Schweetz
    Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell son of Alice 24 1.1 SpiderPunk
    Elio Armano Beneviento son of Captain Hook 25 1.2 SpiderPunk
    Elodie Facilier daughter of Dr. Facilier 21 1.2 glowfeary
    Larsen Niklas Oldenburg son of Princess Elsa 22 1.2 SpiderPunk
    (i) Lucien Etienne Richard son of Gaston 22 1.5 Venustic
    Neirin Daughter of Malificent 22 1.7 Vesimir
    Marius Victor Legume son of Gaston 24 1.4 Ken_
    Methuselah "Seth" son of the Grim Reaper 24 1.2 Yeobo
    Percival Ashley Hook Son of Captain Hook 21 1.7 Ken_
    (i) Thessalonica Daughter of Hades 22 1.7 Tommi
    (i) Qamar Bahiya An-Najjar daughter of Jafar 22 1.6 bubbles
    Red Rose "Lilith" 23 daughter of Snow White and prince Florian 1.6 Yeobo



    INVULLEN

    Naam
    Leeftijd (19- 25)
    Metanoia or Ira en studie richting
    (Eventuele) Powers
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis/Familie
    Extra









    METANOIA


    - CASTLE

    - DORMS 1

    DORMS 2

    - COMMON ROOMS

    - LIBRARY

    - DINING HALL

    - TRAINING GROUNDS

    - STABLES

    - LAKE

    - FOREST

    - TOWN


    Er wordt hier geleidelijk aan meer aan toegevoegd. Mocht je ideeën hebben, please let me know!
    DEZE ILLUSTRATIES ZIJN NIET VAN MIJ



    RULES



    In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    Geen max aan personages per persoon. Denk er echter wel goed over na of je tijd gaat hebben voor het aantal rollen dat je aan gaat maken.
    Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    Alleen Locky maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    Als je heftige onderwerpen wilt verwerken in je post, vraag dan even aan je medespelers of zij hier oké mee zijn. Dit wordt ook boven de post duidelijk aangegeven.
    Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    Naamsverandering graag doorgeven.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2023 - 22:25 ]


    How far is far

    OEH IK WIL!!
    mag ik twee dames reseveren? Ira en Metanoia?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2023 - 22:09 ]


    --

    piastri schreef:
    OEH IK WIL!!
    mag ik twee dames reseveren? Ira en Metanoia?

    Natuurlijk! ^^


    How far is far

    Locky schreef:
    (...)
    Natuurlijk! ^^


    Ik wil denk ik Elodie (docter van Facillier) terugbrengen als dat geen probleem is en dochter van Cinderella en Charming (:


    --

    piastri schreef:
    (...)
    Ik wil denk ik Elodie (docter van Facillier) terugbrengen als dat geen probleem is en dochter van Cinderella en Charming (:

    fuckyessssss! also, je laat me echt twijfelen om Nate terug te brengen dan (cinderella/ charming)


    [ heaven knows ]

    Togo schreef:
    (...)
    fuckyessssss! also, je laat me echt twijfelen om Nate terug te brengen dan (cinderella/ charming)


    ooeeh!! ik had van de week toevallig een idee hiervoor in mijn hoofd, maar ze word wel echt de regina george basically haha (en wil eigenlijk hun huwelijk helemaal verrot maken om der wat reden te geven om lichtelijk los te slaan soms)


    --

    Oehh, I like this :3 zou ik de dochter van Esmeralda mogen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    piastri schreef:
    (...)

    Ik wil denk ik Elodie (docter van Facillier) terugbrengen als dat geen probleem is en dochter van Cinderella en Charming (:

    Ofc!


    How far is far

    Frodo schreef:
    Oehh, I like this :3 zou ik de dochter van Esmeralda mogen?

    Jazeker! ^^


    How far is far

    Dit klinkt leuk! Ik kan alleen het halve topic dus niet lezen met informatie (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    Dit klinkt leuk! Ik kan alleen het halve topic dus niet lezen met informatie (no_chears)

    Ohh je zit op mobile dan denk ik? Kun je de verhaallijn niet lezen of iets anders? Dan zet ik het namelijk even los in het topic c:


    How far is far

    Locky schreef:
    (...)
    Ohh je zit op mobile dan denk ik? Kun je de verhaallijn niet lezen of iets anders? Dan zet ik het namelijk even los in het topic c:


    Ik kan de verhaallijn lezen, maar de rest niet. Ik wil in ieder geval wel een rol c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Ik kan de verhaallijn lezen, maar de rest niet. Ik wil in ieder geval wel een rol c:


    Rollen tot nu toe:
    Metanoia University

    ✧ Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell ✧ son of Alice ✧ Locky
    ✧ dochter Cinderella en Prince Charming ✧ piastri
    ✧ dochter Esmeralda ✧ Frodo


    Ira University

    ⬧ Larsen Niklas Oldenburg ⬧ son of Elsa ⬧ Locky
    ⬧ Elio Armano Beneviento ⬧ son of Captain Hook ⬧ Locky
    ⬧ Ash De Vil ⬧ son of Cruella ⬧ Locky
    ⬧ Poppy De Vil ⬧ daughter of Cruella ⬧ Togo
    ⬧ Methuselah "Seth" ⬧ son of the Grim Reaper ⬧ Togo
    ⬧ dochter van Dr. Facilier ⬧ piastri


    Sfeer beelden voor hoe het kasteel en de omgeving er ongeveer uitzien:


    De regels:
    ✧ In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    ✧ Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    ✧ Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    ✧ Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    ✧ Geen max aan personages per persoon. Denk er echter wel goed over na of je tijd gaat hebben voor het aantal rollen dat je aan gaat maken.
    ✧ Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    ✧ Alleen Locky maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    ✧ 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    ✧ Als je heftige onderwerpen wilt verwerken in je post, vraag dan even aan je medespelers of zij hier oké mee zijn. Dit wordt ook boven de post duidelijk aangegeven.
    ✧ Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    ✧ Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    ✧ Naamsverandering graag doorgeven.



    Dit is wat er voor de rest in het begintopic staat ^^

    Leuk! Weet je al van wie je de zoon/dochter wilt? En aan welke university hij/zij gaat studeren?


    How far is far

    Locky schreef:
    (...)

    Rollen tot nu toe:
    Metanoia University

    ✧ Dominic/March "Dom" Tarrant Liddell ✧ son of Alice ✧ Locky
    ✧ dochter Cinderella en Prince Charming ✧ piastri
    ✧ dochter Esmeralda ✧ Frodo


    Ira University

    ⬧ Larsen Niklas Oldenburg ⬧ son of Elsa ⬧ Locky
    ⬧ Elio Armano Beneviento ⬧ son of Captain Hook ⬧ Locky
    ⬧ Ash De Vil ⬧ son of Cruella ⬧ Locky
    ⬧ Poppy De Vil ⬧ daughter of Cruella ⬧ Togo
    ⬧ Methuselah "Seth" ⬧ son of the Grim Reaper ⬧ Togo
    ⬧ dochter van Dr. Facilier ⬧ piastri


    Sfeer beelden voor hoe het kasteel en de omgeving er ongeveer uitzien:


    De regels:
    ✧ In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    ✧ Je schrijft een post van minimaal 300 woorden.
    ✧ Je probeert minstens 1 keer per week te posten mits je het druk hebt, gelieve het ons dan te melden.
    ✧ Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt.
    ✧ Geen max aan personages per persoon. Denk er echter wel goed over na of je tijd gaat hebben voor het aantal rollen dat je aan gaat maken.
    ✧ Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's.
    ✧ Alleen Locky maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    ✧ 16+ is toegestaan, meld het echter liever wel boven een post.
    ✧ Als je heftige onderwerpen wilt verwerken in je post, vraag dan even aan je medespelers of zij hier oké mee zijn. Dit wordt ook boven de post duidelijk aangegeven.
    ✧ Sluit niemand buiten, geen ruzies.
    ✧ Vragen kunnen altijd gesteld worden en ideeën zijn ook altijd welkom.
    ✧ Naamsverandering graag doorgeven.



    Dit is wat er voor de rest in het begintopic staat ^^

    Leuk! Weet je al van wie je de zoon/dochter wilt? En aan welke university hij/zij gaat studeren?


    Dankjewel! De eerste gedachte die in mij opkwam was een zoon voor The Queen of Hearts.
    Maar heb ook de neiging om iets met Vanellope te creëren.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2023 - 20:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Dankjewel! De eerste gedachte die in mij opkwam was een zoon voor The Queen of Hearts.
    Maar heb ook de neiging om iets met Vanellope te creëren.

    Ohh beide leuke ideeën! Laat het maar weten als je er over uit bent.


    How far is far

    D Ɵ M I N I Ɔ      "Ð o M"      TЯ R A N      Լid Ǝ𝓁



    Ǝ s I ɓ Ɵ

    Dom studeert aan Metanoia. Hier is hij heen gestuurd op verzoek van Alice.

    𝓁 e Ǝ 𝑓 T 𝒾 ſd

    Dom is vierentwintig jaar oud.
          Dom is geboren op 1 maart wat hem het sterrenbeeld vissen geeft.


    𝓅 O eяS



          I knew who I was this morning, but I've changed a few times since then      


    I N N Ǝ R L i ſ K

    Veel mensen beweren twee gezichten te hebben, Dom heeft deze daadwerkelijk. Dominic heeft namelijk een gespleten persoonlijkheid.
    Het is altijd maar de vraag wie er op dat moment de overhand heeft. Soms beweert hij hele dagen Dominic te zijn, soms weken lang March. Soms kan het zelfs met het uur veranderen of is hij een periode zichzelf zelfs volledig kwijt.
    Waar Dominic zijn meer optimistische en authentieke kant weerspiegelt, weerspiegelt March zijn duistere kant.
    Dominic ziet March niet zo zeer meer als indringer maar meer als een wat verknipte vriend. Hij hoort dan ook vaak de stem van de ander door zijn hoofd galmen, zeker wanneer hij heftige emoties voelt. Wanneer hij hierop antwoordt lijkt het net of hij tegen zichzelf, of tegen iets wat er niet is, praat.
    Hij lijkt geregeld ruzie te hebben met zijn alter, wat er soms in resulteert in dat hij zichzelf pijn doet en zich zo flink kan beschadigen. Ook zijn anderen in de omgeving niet altijd veilig wanneer dit gebeurt.
    Wanneer Dominic zich in deze gemoedstoestand bevind voelt hij geen angst, geen pijn en is hij volkomen lamgeslagen. Voor anderen lijkt hij ontspoort.


    D O M

    Ondanks dat Dominic nogal intimiderend over kan komen, is hij eigenlijk een erg zachtaardige jongen. Hij heeft een groot hart en cijfert zichzelf eigenlijk te snel weg. Hij is erg onzeker en heeft het gevoel dat hij er niet toe doet. Hij is van zichzelf erg extravert en bevind zichzelf het liefst onder gezelschap. Hij lijkt misschien zelfverzekerd over te komen, maar dit is slechts een masker.
    Hij is erg gevoelig en heeft een zeer aanwezig temperament. Hij heeft zijn gevoelens slecht in de hand en zal vaker dan eens te ver gaan. Hij heeft nogal moeite met de grenzen van een ander inschatten. Hier heeft hij na afloop dan ook vaak enorm veel spijt van.
    Dom is een enorm gevoelige jongen en is erg betrokken met anderen. Echter loopt de jongen steeds meer tegen het feit aan dat emoties hem een raadsel zijn. En dan met name die van hem zelf.
    Hij kan slecht tegen isolatie en is erg aanhankelijk. Het schudden van elkaars hand bij een ontmoeting is voor hem niet genoeg, hij trekt iedereen het liefst in een omhelzing en begrijpt dan ook niet zo goed dat sommigen hier misschien niet zo van gediend zijn.
    Hoe onzeker hij vanbinnen ook is, hij gedraagt zich of de wereld aan zijn voeten ligt. Hij is sociaal en schroomt niet om zijn mond open te trekken en zijn mening te geven. Hij leeft op zelfspot en duistere humor. Flirten is voor hem als een tweede taal, ook al zit er vaak niet direct een serieuze intentie achter. Vaak gebeurd het zonder hij het daadwerkelijk door heeft. Dominic kan erg overtuigend zijn en weet vrijwel alles voor elkaar te krijgen.
    Dom laat zich niet snel van de wijs brengen en is vastberaden zijn doelen te bereiken, maar erg verantwoordelijk is hij dan weer niet. Door zijn onzekerheid raakt hij al snel gestrest zodra hij teveel aan zijn hoofd heeft.
    Zorgzaam is hij dan absoluut weer wel. Zodra hij iemand in zijn hart gesloten heeft zal hij hemel en aarde bewegen voor deze persoon.
    Dom is een complexe jongen met een flinke gebruiksaanwijzing. Hij weet niet zo goed wie hij nou precies is, hoe moet een ander het dan weten?
    Dominic gaat altijd uit van het goede in mensen, tot je zelf het tegendeel bewijst. Waar Dom over het algemeen een lieverd is, is hij niet misselijk wanneer je iets doet wat hem niet aan staat. Dominic is per definitie niet altijd dominant maar dit kan hij zeker wel zijn. Hij is goed in krijgen wat hij wil, zowel goedschiks als kwaadschiks. Hij kan dan ook erg manipulatief zijn. Hij is goed in de lakens uitdelen en denkt altijd alles beter te weten. Hij is dan ook enorm eigenwijs en zal niet snel toegeven dat hij fout zit.

    M A R C H

    March en Dom lijken in het eerste opzicht net zoveel op elkaar als vuur en water, maar ze liggen dichter bij elkaar dan men in eerste instantie denkt.
    Alles in de wereld van March heeft een meer duistere ondertoon. March is een gigantische chaoot en zijn gedachten racen continue door zijn hoofd, in tweestrijd met zichzelf. March is een slechte invloed op velen maar voornamelijk op zichzelf. Hij kent geen rem en gaat al snel te ver. Hij is egocentrisch en denkt dat hij alles kan maken zonder op te draaien voor de consequenties. Hij is impulsief, roekeloos en het maakt hem niets uit wie hij hier eventueel pijn mee doet.
    March is een ras echte narcist. Hij smult van complimenten en aandacht, zowel positieve als negatieve. Ook lijkt March geen empathisch vermogen te hebben. De jongen is echter een natuurtalent in acteren en de schone schijn ophouden. Ook is manipuleren één van zijn specialiteiten.
    March is dominant en weet precies wat hij wil. Wie hierbij in de weg staat kan beter uitkijken. March heeft geen geweten en schroomt niet om anderen pijn te doen, of dit nou mentaal of fysiek is. Ook al wordt het weggewuifd, de jongen is er wel degelijk toe in staat om te moorden en zou dit in veel gevallen met genoegen doen.
    Of er echt bloed aan zijn handen kleeft is nog een raadsel. March heeft een flink aantal gaten in zijn geheugen.
    March is geen jongen om sentimentele gevoelens te kweken maar dat betekent niet dat hij helemaal geen hart heeft. Hoe zwart en verschrompeld deze misschien ook is. Hij weet in zijn achterhoofd precies waar hij gevoelens voor heeft en zal er alles aan doen deze te beschermen. Hij raakt al snel geobsedeerd met de dingen en personen waar hij gevoelens voor heeft.
    March is zich er van bewust dat hij aantrekkelijk en een makkelijke prater is. Hij weet hoe hij zijn charmes in de strijd moet gooien. Echter is dit negen van de tien keer slechts een spelletje voor hem. Hij weet dondersgoed dat hij fantastisch is in het imanipuleren van gevoelens en alles voor elkaar weet te krijgen wat zijn hartje begeert. March zal nooit een blad voor de mond nemen en zal zijn sterke mening altijd laten horen.
    Hij is amicaal en kan nooit langer dan tien seconden stil zitten. Hij is altijd in de weer zowel in gedachten als in persoon. Waar Dominic een vindingrijke en creatieve jongen is brengt March een geheel nieuwe dimensie aan deze gedachtengang.
    De jongen is sadistisch en smult van chaos. Hij zal dan ook nooit zijn hand er dan ook nooit voor omdraaien om een beetje chaos te creëren. Hij neemt alles aandachtig in zich op en weet precies hoe hij dit tegen mensen kan gebruiken.




    𝚞 I Ǝ я i ſ 𝕜

    Met zijn 1,85 is Dominic van gemiddelde lengte. Hij is zeker niet de langste maar trekt wel snel de aandacht. Dit voornamelijk door zijn persoonlijkheid.
    Zijn kledingstijl is over het algemeen niet heel bijzonder, hij gebruikt liever zijn tatoeages als eye catcher.
    Ondanks dat hij soms best intimiderend over kan komen, hebben zijn blonde wilde lokken en sprekende hemelsblauwe ogen toch iets onschuldigs.
    Hij heeft een vrij fijn gezicht voor een man, een lelieblanke huid en is tenger gebouwd. Men onderschat dan ook vaak zijn kracht. Hij mag dan wel niet super gespierd zijn, met wilskracht komt hij een heel eind.


                All the best people are crazy            

















    ɓ E š Ɔ 𝒽 i Ǝ ɗ e 🅝 I

    Family

    Alice Kingsleigh II Moeder II †


    Dominic zijn verleden is één grote wir war vol ellende en chaos. Hij heeft geen duidelijk beeld over zijn verleden en het zou maar zo kunnen zijn dat zijn levensverhaal iedere keer weer een beetje verdraaid wordt,. Het enige dat hij zeker weet is dat hij zich nooit welkom heeft gevoeld in deze wereld. De enige plek waar hij zich ooit thuis heeft gevoeld is Wonderland.
    Eén van de dingen die hij zich nog goed kan herinneren is dat zijn moeder hem op afgrijselijke wijze afgenomen is. Veel details weet hij niet meer, maar het beeld van zijn moeder wie genadeloos verscheurd werd zal hij nooit meer vergeten. Het enige wat hij zich daarna herrinert is dat hij wakker werd op koude natte stenen in een onguur steegje in oud Londen.
    Hij was destijds slechts tien jaar oud. In de war, onderkoeld en moedersziel alleen op een onbekende plek. Nadat hij een beetje was bijgekomen is hij hulp gaan zoeken. Hij wilde niet geloven dat zijn moeder verloren was. Hij sprak in paniek mensen op straat aan, vragend of ze hem konden helpen zijn moeder te redden. Velen negeerde hem volledig, verklaarde hem zelfs voor gek. Na een aantal dagen op straat gezwerfd te hebben heeft de politie hem opgehaald en naar een klooster gebracht. Hij had een jasje aan met zijn beiden voornamen er in geborduurd, maar een achternaam ontbrak. Omdat zuster Liddell hem onder haar hoede nam werd hem haar achternaam gegeven. Ze was meteen verkocht aan het hulpeloze blonde jongetje.
    Maar Dominic was rusteloos. Niemand geloofde hem en de andere kinderen vonden hem maar raar. Al snel begon hij levendige dromen te hebben en kon hij zijn "dromen" niet meer van de realiteit onderscheiden. Hij zag de zusters al snel als vijanden en ontspoorde. Hier kon hij echter niets aan doen; als leek verdraaid.
    Er was al snel geen andere keus meer dan hem naar een gesticht te sturen. Hier werd hij opgenomen op de gesloten afdeling.
    Verschillende wetenschappers waren uiterst geïnteresseerd in dit jongetje zonder ouders wat beweerde uit Wonderland te komen. Er werden in het geheim allerlei tests en experimenten op hem uitgevoerd. Er werden verschillende psychiaters bijgeroepen omdat het er sterk op leek dat hij met aardig wat stoornissen te kampen had. Echter leek niets ooit volledig te passen. Zo heeft Dominic de labels ADHD, Borderline, Alice In Wonderland Syndroom, Schizofrenie en Dissociatieve Persoonlijkheidsstroonis allemaal al gehad.
    Tot zijn 21ste is hij volgepropt met allerlei verschillende middelen en medicijnen. Dominic leek deze jaren meer op een zombie dan op een jongeman. Na het keer op keer opnieuw geprobeerd te hebben te ontsnappen is het hem uiteindelijk gelukt. Eenmaal terug in de bewoonde wereld wist hij niet goed wat hij moest doen. Hij was natuurlijk nog altijd onder de invloed van het een en ander dus hij wist nog altijd niet wat echt was en wat niet. Uiteindelijk besloot hij maar een wit konijn met een horloge een hol in te volgen. En zo belandde hij weer terug in de wereld waar hij thuishoort. Hij kwam echter niet in Wonderland terecht maar op het terrein van Metanoia. Hij besloot het imponerende kasteel binnen te treden en werd hier ontvangen met de melding dat ze hem al hadden verwacht.
    Sindsdien studeert hij aan Metanoia. Dit gaat echter niet zonder slag of stoot. Door al die jaren van alles geslikt te hebben was Dom verslaafd geraakt aan verdovende middelen. Omdat beide werelden nogal anders werken heeft hij hier naar een alternatief moeten zoeken. Al snel kwam hij pixiedust op het spoor. Dit heeft hij sindsdien altijd gebruikt. Sommige dagen minder dan anderen, soms hele weken niet. Maar het blijft een terugkerende factor. Dit betekent echter wel dat March ook meer ruimte heeft gekregen.
         

                Over the bend, entirely bonkers            


    Ǝ 𝓍я

    Likes —
    Bunnies, horror, cake, drugs, tattoos, drawing, flowers, stories, sex, attention, affection, games, magic.


    Dislikes —
    People, people who dare to hurt his loved ones, grinning cats, caterpillars.

    Talen —
    Engels

    Seksualiteit —
    ?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2023 - 21:38 ]


    How far is far