• • LITTLE PINK LADIES •

    • FAMILY MATTERS •



    Vervolg op "Little Pink Ladies — War of Love" by Tefnut en Little Pink Ladies — Truth Or Dare

    Princeton Hall - Californië - 20...somewhereinthefuture:

    Wanneer een laatstejaarsleerlinge, op zoek naar inspiratie voor een schoolproject, bij haar grootouders op zolder aan het rondneuzen is treft ze onder dikke lagen stof een boek aan dat tientallen jaren lang verloren gewaand werd.
    Tot haar grote afschuw ontdekt ze op de inmiddels vergeelde pagina's de regels en resultaten van een bijzonder vrouwonvriendelijk spel aan. Het betreft een complot dat onder de jongens gesmeed werd om elk één dame uit te kiezen die ze vervolgens op zich verliefd moesten laten worden. Per bereikte trap van intimiteit konden bovendien extra punten verdiend worden.
    Het duurt natuurlijk niet lang voor de geruchtenmolen zijn werk doet en alle studentes uit het senior year op de hoogte gebracht zijn van dit onrecht. Veel moeite kost het de furieuze dames dan ook niet om een stevig front te vormen en met een sluw plan op de proppen te komen. Dit keer nemen zij de touwtjes in handen en keren ze de rollen om.
    Moeders, houd je zonen binnen want de meiden zijn uit op zoete wraak!



    [ bericht aangepast op 30 maart 2023 - 12:39 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mtt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mtt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Van mij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello hello :Y)


    El Diablo.

    MINE.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt! Trouwens ik zat er aan te denken mijn nieuwe boy een uitwisseling student te maken (scheelt me weer uitgebreide relaties bespreken haha). Is er iemand die het leuk zou vinden hem in huis te hebben als uitwisselingsstudent? Anders laat ik hem bij Emma housen, maar dacht is misschien wel leuk voor de dynamiek!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oooeh, misschien kan hij in Gia's plaats gekomen zijn! :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kan misschien wel leuk zijn als hij in het Montana huis zit (wbw) dan is hij nog meer forbidden territory voor Olivia. The drama :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hhahaha I love that! Dus waar denken jullie dan aan bij Samuel in huis of Cole en Luciana?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oké Lucas staat!! Hij zal nu ongeveer een maand op Princten Hall zitten, dus iedereen wel een beetje kennen, maar nog geen hele diepe relaties hebben denk ik.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    He's cute :Y)

    Ik ga binnenkort de begintopics eens grondig onder handen nemen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Venustic schreef:
    Oké Lucas staat!! Hij zal nu ongeveer een maand op Princten Hall zitten, dus iedereen wel een beetje kennen, maar nog geen hele diepe relaties hebben denk ik.


    Dang my match is cuuute as hell (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha I guess he is!!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hiya


    Bowties were never Cooler