• A.K.A. De enige goeie scène uit beide films <3


    R O L L E N
    Nummers = Cabin nummers • Rood = vermiste kamper • NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld • Doorstreept = dood • G = Gereserveerd • HC = Head counselor • Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.

    1. Z E U S
    • [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Garrett



    3. P O S E I D O N




    4. D E M E T E R


    [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC • Iedereen



    5. A R E S
    • [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Tolkien
    • [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_



    6. A T H E N A

    • [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_



    7. A P O L L O
    • [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus



    9. H E P H A I S T O S
    • Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus

    [HC] David Wittbrand | 17 | NPC • Iedereen



    10. A P H R O D I T E

    • Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Tolkien



    11. H E R M E S
    • [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus
    • [G] Paesano
    Christian Owen Taylor | NPC - Iedereen



    12. D I O N Y S O S
    • Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_

    [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen


    13. H A D E S





    14. I R I S

    [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen




    15. H Y P N O S
    • Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_

    [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC • Iedereen




    16. N E M E S I S

    Michael Devin | NPC - Iedereen




    17. N I K E
    • [HC • Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Tolkien




    18. H E B E





    19. T Y K H E


    [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen




    20. H E K A T E
    • [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Tolkien
    • Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus




    21. P H O B O S
    • Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Garrett



    O V E R I G       (G R O T E       H U IS)
    • [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_
    [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen
    • [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen
    • [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen







    C A M P       A C T I V I T I E S

    • Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
    • Lichamelijke vechttechnieken (James Scott, Caerwyn Teague)
    • Boogschieten (Chiron, -, -)
    • Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
    • Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
    • Theorie - Mythologie (-, -)
    • Kano races (Naiaden, -)
    • Muurbeklimming (Saters)
    • Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
    • Sport - Volleybal (-, -)
    • Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)


    R E G E L S

    • Het woordenminimum is 100 woorden.
    • Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
    • Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
    • Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
    • Cabin info vind je hier, CHB info hier.


    Saars are awesome <3



    Mijn gouden regels voor praattopics:
    1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
    2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 23:51 ]


    help

    Ik heb alvast een klein lijstje met een beetje de basic dingen die ik voor Sayah zoek. Als ik meer ideeën krijg gooi ik ze erbij, maar ik brainstorm ook graag!

    — Best friends.
    — Iemand waar ze niet zo lekker mee gaat
    — Iemand waar ze een aanvaring mee heeft gehad waardoor het nu absoluut niet klikt.
    — Iemand die ze al vanaf haar eerste dag op CHB heeft leren kennen (mag in combi met Best friends)
    — Een flirt, crush, exflingding wellicht?
    — Iemand waar ze graag mee rond hang, mogelijk ook wat oefenen samen of die ze extra helpt met monster technieken
    — Meer ideeën zijn welkom!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Saar ik ben verliefd vrees ik


    help

    Morozova schreef:
    Saar ik ben verliefd vrees ik


    Oh owwww, i has bewitched youuuuu


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    (...)

    Oh owwww, i has bewitched youuuuu


    (huil)(huil)(huil)


    help

    Morozova schreef:
    (...)

    (huil)(huil)(huil)


    Muahahah

    Ik moet wel nog wat puzzelen en verder uittypen :Y) but yes

    ik ga trouwens deze namiddag ook nog aan de slag voor relaties voor beide gents!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh hello Augustus 👀


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Mirabel schreef:
    (...)

    Muahahah

    Ik moet wel nog wat puzzelen en verder uittypen :Y) but yes

    ik ga trouwens deze namiddag ook nog aan de slag voor relaties voor beide gents!


    Excitingggg. Ben nog niet toegekomen aan Petra/Silas uit te schrijven maar ik hoop deze week. Weekend was drukker dan verwacht :')


    help

    Kaz schreef:
    Oh hello Augustus 👀


    Hellueee :Y)

    Morozova schreef:
    (...)

    Excitingggg. Ben nog niet toegekomen aan Petra/Silas uit te schrijven maar ik hoop deze week. Weekend was drukker dan verwacht :')



    No worries! ik had gisteren self ook een beurs, dus deze lazy sunday probeer ik wat bij te lezen ;'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoewel ik nog likes/dislikes + geschiedenis van Chiara afmaken moet, drop ik wel alvast mijn relatie-zoek lijstje! Mocht iemand andere ideeën hebben, of niet iets leuks er tussen zien - sta ik ook altijd open voor brainstormen! Het is ook maar een klein lijstje haha

    ☼ Best friends
    ☼ Andere vrienden (close, good, etc.)
    ☼ Mensen waar ze het niet mee vinden kan
    ☼ Een ex/fwb/one night stand/crush
    ☼ Trainingbuddy


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    『 Izelle Riona Barlowe 』
    Alles zonder titel en met schuingedrukte tekst is een indruk/eventueel ideetje! Ik hoor wel wat jullie ervan vinden c:












    Petra Yaxley | Morozova
          We go way back
    Deze twee kennen elkaar al jaren, maar toch is er geen vriendschap gegroeid. Af en toe dagen ze elkaar uit tot een duel, maar meer dan vechten lijkt er niet in te zitten. Izzy heeft wel de gewoonte gekregen om van de dame te stelen, puur om haar te vervelen. Dit is dan ook een activiteit die regelmatig plaatsvind, want ze moet iets om zichzelf te vermaken. Dit is wel afgenomen sinds dat ze is begonnen aan de opleiding en dus niet meer het hele jaar op het kamp is, maar nog steeds lijkt dit een van haar favoriete bezigheden.


    Sayah Argyris | Syaoran
          Titel
    Izelle weet niet precies waar, maar ze heeft een lichtelijke afkeer naar de dame toe. Het is niet alsof ze Sayah goed kent, maar dat is ook niet iets waar ze behoefte aan heeft.


    Jules Hunter | Morozova
          My father is the protector of thieves, that means that I'm the best of the best
    Jules en Izelle vinden het heerlijk om elkaar te vervelen. Constant zijn ze van elkaar aan het stelen, waarbij ze ook nog is wedstrijdjes aangaan. De ene uitdaging na de andere teistert het kamp. Ze hebben hier meerdere waarschuwingen voor gekregen, maar ze geven niet op. Het blijft namelijk leuk om te kijken wie de beste dief is.




    Bonjour, Motherfuckers

    Silas Perry | Mirabel
          Grab a sword, you're gonna need it
    De twee zijn een fantastisch trainings duo, ze motiveren elkaar om het beste eruit te halen. Buiten het trainingsveld om besteden ze echter niet zo heel veel tijd samen. Ze kunnen wel met elkaar overweg, maar zijn verder geen vrienden of iets.


    Hyacinth Child | Denisovich
          Titel

    Kom ik op terug als ze af is, maar lmk als je al een ideetje hebt!


    Chiara Solari | Kaz
          Titel
    Ze is te vrolijk voor haar, waarschijnlijk zal Iz niet echt naar haar omkijken.


    Aldara Peyton | Kirjava
          I'm better, I will always be better
    Doordat hun persoonlijkheden erg botsen, is er een soort rivaliteit ontstaan tussen de twee. Dit resulteert in wedstrijdjes/uitdagingen waarbij ze kunnen laten zien wie de beste is. Ze kunnen totaal niet samenwerken dus dat probeert Iz ook zo veel mogelijk te vermijden. Als ze niet bij Aldara moet zijn, is dat alleen maar beter.























    Are you mad
    ?
    Stay mad,
    because I don't give a fuck.
























    Katarina Madden | Morozova
          Titel
    Kom ik op terug als ze af is, tenzij jij al ideetjes hebt of iets!


    Augustus Walker | Mirabel
          Leave me alone, I don't want to see you
    Haar ''favoriete'' toxic ex. Als vrienden leken de twee perfect, alles ging helemaal perfect totdat ze samen waren. Er hing een nare sfeer waardoor ze snel ruzie maakte. Dit werd enerzijds veroorzaakt door de bindingsangst van Iz, waardoor ze zich een beetje van hem af begon te sluiten. Hierdoor begon de relatie al een beetje stroef, maar het werd alleen maar erger toen hij zich jaloers ging gedragen. Gus had niet de juiste mindset om haar te helpen door dit proces, waardoor Iz er steeds minder vertrouwen in begon te hebben.


    Milan Valeri | Frodo
          Titel
    Izelle flirt zeker met deze knappe jongen, want wees eerlijk, wie niet? Verder zoekt ze er alleen niets achter, zowel op romantisch als vriendschappelijk vlak.


    Carter-James King | Kaz
          Titel

    tekst


    Naam | User
          Titel

    tekst

    Het lijstje:
    - Ex die haar gedumpt had (eventueel, maar dan moeten we ff kijken met background matchen hehe)
    - Iemand met wie ze bevriend was voordat ze zo ''bitchy'' is geworden, die ze nu nauwelijks spreekt
    - Iemand die haar welles vraagt iets te stelen
    - Iemand met wie ze is opgegroeid op het kamp
    - Ze komt al vanaf haar 5e daar, dus ze kent vrijwel iedereen. Ze weet precies wie nieuw is en wie niet!
    Dus mocht je hier iets leuk tussen zien zitten, dan kunnen we samen een wat verder denken! Verder stuur maar een berichtje (hier op reageren of pm of gb of discord idc en dan kunnen we samen kijken wat we ermee doen c:
    Want het zijn allemaal indrukken/vage ideeën, dus niets staat vast natuurlijk


    Hier alvast Izzy!! ^^

    [ bericht aangepast op 29 april 2023 - 19:54 ]

    『 Hazel Evelynn Whitlock 』
    Alles zonder titel en met schuingedrukte tekst is een indruk/eventueel ideetje! Ik hoor wel wat jullie ervan vinden c:












    Petra Yaxley | Morozova
          Come on hurry! We still have to braid our hair before we go
    Petra, een van haar beste vriendinnen! Samen met Alicia waren zij een onafscheidelijk trio, na haar vermissing is er hierdoor wel een leegte ontstaan... Gelukkig hebben de twee elkaar nog, want die steun hebben ze beide hard nodig. Al vanaf dag 1 zijn ze vrienden, want op de een of andere manier voel je toch een connectie als je beide nieuw bent op het kamp. Zelfs hun eerste quest delen ze, eentje die Hazel zonder haar niet had kunnen voltooien, want ze is nou eenmaal niet van de quests. Daarnaast vinden de dames het heerlijk om elkaars haren te vlechten, aan hun kapsels is dan ook te zien of ze recentelijk bij elkaar zijn geweest.


    Sayah Argyris | Syaoran
          Why do I have to train? We can do something fun instead!
    De twee leerden elkaar kennen dankzij de regelmatige bezoekjes van Sayah aan de ziekenboeg. Iets wat begon als kleine praatjes, groeide snel uit tot een vriendschap. Door hun groeiende band is Sayah de dame steeds meer gaan motiveren om te trainen. Iets waar Hazel natuurlijk totaal geen behoefte aan heeft, maar doordat ze meegesleept en hier en daar wat gepusht wordt, krijgt ze toch de nodige dosis training binnen.


    Jules Hunter | Morozova
          I thought you meant it, I really believed you...
    6 maanden geleden heeft Hazel hem rondgeleid door het kamp. Niet alleen probeerde ze hem te betrekken bij alle activiteiten, maar ze zorgde er ook voor dat hij alles had wat hij nodig had. De meeste zijn hier erg dankbaar voor, maar Jules lijkt er misbruik van te maken. Het begon als iets onschuldigs, maar het groeide langzaam uit tot emotionele manipulatie. Waar Hazel denkt dat ze hele goede vrienden zijn, houdt hij de waarheid achter...




    I fall in love with souls
    ,
    not faces.

    Silas Perry | Mirabel
          It's not all about fighting, you know?
    Hazel is altijd vriendelijk tegen de jongeman, want zo is ze nou eenmaal. Ze heeft wel door dat hij haar niet helemaal mag, maar ze probeert het niet al te persoonlijk op te vatten. Meestal geeft ze gewoon zijn persoonlijkheid de schuld, waarbij ze hem nog steeds vriendelijk zal behandelen.


    Hyacinth Child | Denisovich
          Titel
    Komt nog..


    Chiara Solari | Kaz
          Titel
    Hazel zal haar halfzusje zeker mogen! Ik denk dat de twee wel een hechte band zouden hebben, waarbij ze elkaar perfect aanvullen. Want Haze is beter in het helen en Chiara is beter in het boogschieten hehe, dus miss dat ze elkaar daarin helpen?


    Aldara Peyton | Kirjava
          So, you're back?
    De enige reden dat ze elkaar kennen, zijn door de paar bezoekjes die Aldara heeft gebracht aan de ziekenboeg. Hazel heeft haar natuurlijk geheeld. Er is een vriendelijke sfeer tussen de twee, ze mogen elkaar overduidelijk. Maar toch zit er geen echte vriendschap in, misschien dat de toekomst dit toch brengt...























    Look at the sun
    , it's so pretty in the morning.



















    Katarina Madden | Morozova
          Titel
    Hazel zal haar wel regelmatig tegenkomen in de ziekenboeg, maar we breiden dit wel uit zodra ze af is!


    Augustus Walker | Mirabel
          You should smile more often, it suits you
    Hazel heeft veel vrienden, maar ze ziet Gus als een van haar beste. Samen met Alicia waren de drie onafscheidelijk. Ze ziet hem als de grote broer die ze nooit had, waardoor ze zich helemaal veilig voelt in zijn bijzijn. Verder komt ze ook naar hem als ze hulp nodig heeft, maar nu gaat ze vooral naar hem toe voor steun. Het moment dat ze Alicia niet meer kon vinden maakte ze zich namelijk al zorgen. Toen ze een dag later nog steeds niets van haar vriendin had gehoord, ging ze helemaal overstuur na de jongen toe. Nu blijkt dat Alicia écht vermist is, zal ze bij hem steun zoeken.


    Milan Valeri | Frodo
          Why aren't you talking to me? Did I do something?
    Hazel heeft niet door dat de jongen een crush op hem heeft, want aan zijn gedrag kan ze geen touw vastknopen. Ze ziet hem namelijk regelmatig flirten, wat voor haar al een teken is dat hij haar niet leuk vind. Bovendien lijkt hij nooit veel tegen haar te praten, terwijl ze hem dat wel ziet doen bij anderen. Hierdoor krijgt ze het idee dat ze iets verkeerds heeft gedaan, maar dan zou hij niet zo vaak naar haar toe komen toch?
    Hazel blijft hem ondanks alles toch met liefde helpen. Vaak is dit nogal makkelijk, omdat het nooit ''echt'' verwondingen zijn. Ze kan ook niet ontkennen dat hij niet aantrekkelijk is, want de kinderen van aphrodite zijn nou eenmaal enorm knap. Hierdoor heeft ze ook een lichte crush op hem, maar zonder zijn persoonlijkheid te weten, kan ze helaas niet voor hem vallen... Milan zal daarvoor toch tegen haar moeten praten.


    Carter-James King | Kaz
          Titel
    tekst


    Naam | User
          Titel

    tekst


    Het lijstje:
    - Bestie (Eventueel ook besties met Alicia, dus dat ze echt 3 besties zijn)
    - iemand die ze iets te vaak ziet in de ziekenboeg
    - Iemand met wie ze muziek maakt
    - Iemand die haar manipuleert of iets is ook welkom hehe
    - Enn miss dat ik later nog wat bedenk (als ik een fatsoenlijk lijstje maak), maar ideeën zijn ook welkom!!!

    Lmk wat jullie ervan vinden hehe

    [ bericht aangepast op 29 april 2023 - 20:00 ]

    Ik sta op de foto plus ik heb de handtekeningen van de hoofdrolspelers van Grease de musical (dance)

    Vanavond maak ik mijn rol af en btw Anaïs drop ik voor een andere rol die me veel te veel tijd kost dus daar stop ik al mijn energie in.


    ''With all due respect, which is none...''

    『 Nicholas Aiden Woods 』
    Alles zonder titel en met schuingedrukte tekst is een indruk/eventueel ideetje! Ik hoor wel wat jullie ervan vinden c:












    Petra Yaxley | Morozova
          Titel

    Deze twee hebben een licht gecompliceerde relatie. Er is zeker een vriendschap, maar beide kijken ze er anders tegenaan. Nick ziet haar als een flirt, waarbij hij precies weet hoe hij haar moet plagen. Waar zij de seksuele spanning vermijd, lijkt hij deze juist omhoog te brengen. Verder heeft hij haar zwaard gesmeden, voordat ze naar haar eerste quest ging. En bla bla hier komt nog meer tekst oeps


    Sayah Argyris | Syaoran
          How can I forget a face like yours?
    De twee zijn bekenden van elkaar, ze weten elkaars naam, maar daar houdt het toch wel een beetje op. Als Nick haar tegenkomt, gooit hij welles wat geflirt naar haar, wat vaak op de goede manier op wordt gereageerd.


    Jules Hunter | Morozova
          I won't just fix it, I will make it even better
    Nick is degene geweest die zijn geliefde dolk heeft hersteld en het deftig handvat eraan heeft gezet.




    The fire
    finds a home in me.

    Silas Perry | Mirabel
          We are going to win this shit
    Ondanks dat de twee niet echt vrienden zijn, verkiezen ze toch elkaar tijdens activiteiten. Ze weten namelijk dat ze beide goede vechters zijn, hen in een team is dan ook een uitstekend plan. Verder ziet hij Silas regelmatig bij de smidse om zijn wapens te fixen, daarnaast hebben de twee een neutrale relatie.


    Hyacinth Child | Denisovich
          Titel
    komt...


    Chiara Solari | Kaz
          Titel
    flirts? Iets in die richting?


    Aldara Peyton | Kirjava
          Of course I can fix that honey
    Nick irriteert zich enorm aan de betweterigheid van de dame, maar dat betekent niet dat hij er geen plezier in heeft. Zij komt namelijk regelmatig naar hem om haar wapens te laten repareren, aangezien hij de beste is van het kamp. Dit moment gebruikt hij dan ook om met haar te flirten, vooral omdat zij het irritant vindt. Dat motiveert hem namelijk alleen maar meer.























    Darlin' , I'm everybody's
    type.





















    Katarina Madden | Moroza
          Titel
    Ik weet niet meer of we al iets hadden bedacht tussen hen haha, maar ik zal kijken zodra ze af is!


    Augustus Walker | Mirabel
          I really needed this
    Nick mag de jongeman zeker wel. Hij vindt het heerlijk om tot rust te komen terwijl ze samen een sigaretje opsteken. Hij houdt er namelijk wel van als er weinig gepraat wordt, dus daar is Gus perfect voor. Verder krijgen de twee het ook voor elkaar om Petra zo af en toe te vervelen.


    Milan Valeri | Frodo
          We should drink before the party
    De twee zijn goede vrienden, maar wel van de oppervlakkige soort. Samen drinken en feesten is dan ook een van hun meestvoorkomende bezigheden. Af en toe sporten ze samen, maar verder voeren ze geen diepe gesprekken. Daar hebben ze beide geen behoefte aan en dat is helemaal prima.


    Carter-James King | Kaz
          Titel
    tekst


    Naam | User
          Titel
    tekst

    [ bericht aangepast op 29 april 2023 - 20:13 ]

    Syaoran schreef:
    Ik heb alvast een klein lijstje met een beetje de basic dingen die ik voor Sayah zoek. Als ik meer ideeën krijg gooi ik ze erbij, maar ik brainstorm ook graag!

    — Best friends.
    — Iemand waar ze niet zo lekker mee gaat
    — Iemand waar ze een aanvaring mee heeft gehad waardoor het nu absoluut niet klikt.
    — Iemand die ze al vanaf haar eerste dag op CHB heeft leren kennen (mag in combi met Best friends)
    — Een flirt, crush, exflingding wellicht?
    — Iemand waar ze graag mee rond hang, mogelijk ook wat oefenen samen of die ze extra helpt met monster technieken
    — Meer ideeën zijn welkom!


    Ik kan Kata hiervoor wel zien ^^ Ik moet haar nog verder uitwerken, maar ze is heel erg vrij van geest en heeft veel principes haha.

    Ik vroeg me trouwens ook nog af of je die tychokinese bij Sayah houdt? Lijkt me namelijk meer een kracht voor een kind van Tyche (hence the name haha), maar je doet wat je wil natuurlijk (:


    help

    Denisovich schreef:
    Ik sta op de foto plus ik heb de handtekeningen van de hoofdrolspelers van Grease de musical (dance)

    Vanavond maak ik mijn rol af en btw Anaïs drop ik voor een andere rol die me veel te veel tijd kost dus daar stop ik al mijn energie in.


    Nahw, still sad, but u do you <3. Cool van die foto! ^^


    help