• A.K.A. De enige goeie scène uit beide films <3


    R O L L E N
    Nummers = Cabin nummers • Rood = vermiste kamper • NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld • Doorstreept = dood • G = Gereserveerd • HC = Head counselor • Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.

    1. Z E U S
    • [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Garrett
    •



    3. P O S E I D O N
    •
    •



    4. D E M E T E R
    •
    •
    • [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC • Iedereen



    5. A R E S
    • [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Tolkien
    • [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_



    6. A T H E N A
    •
    • [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_



    7. A P O L L O
    • [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus
    •



    9. H E P H A I S T O S
    • Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus
    •
    • [HC] David Wittbrand | 17 | NPC • Iedereen



    10. A P H R O D I T E
    •
    • Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Tolkien



    11. H E R M E S
    • [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus
    • [G] Paesano
    • Christian Owen Taylor | NPC - Iedereen



    12. D I O N Y S O S
    • Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_
    •
    • [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen


    13. H A D E S
    •
    •




    14. I R I S
    •
    • [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen




    15. H Y P N O S
    • Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_
    •
    • [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC • Iedereen




    16. N E M E S I S
    •
    • Michael Devin | NPC - Iedereen




    17. N I K E
    • [HC • Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Tolkien
    •




    18. H E B E
    •
    •




    19. T Y K H E
    •
    •
    • [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen




    20. H E K A T E
    • [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Tolkien
    • Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus
    •




    21. P H O B O S
    • Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Garrett



    O V E R I G       (G R O T E       H U IS)
    • [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_
    • [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen
    • [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen
    • [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen







    C A M P       A C T I V I T I E S

    • Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
    • Lichamelijke vechttechnieken (James Scott, Caerwyn Teague)
    • Boogschieten (Chiron, -, -)
    • Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
    • Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
    • Theorie - Mythologie (-, -)
    • Kano races (Naiaden, -)
    • Muurbeklimming (Saters)
    • Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
    • Sport - Volleybal (-, -)
    • Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)


    R E G E L S

    • Het woordenminimum is 100 woorden.
    • Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
    • Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
    • Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
    • Cabin info vind je hier, CHB info hier.


    Saars are awesome <3



    Mijn gouden regels voor praattopics:
    1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
    2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 23:51 ]


    help

    A very rare smiley Silas

    Relatie Lijstje Silas
    1. Z E U S

    Norah Leilani Achilleos | 19 |
    • Carter-James King | 20 | TBA

    4. D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey | 19 |

    5. A R E S
    • Katarina Madden | 17 | Silas kan de dame moielijk inschatten en dat frustreerd hm enorm. Ze is het uiterste van de typische 'Ares' kinderen en met haar passieve rol, vind hij het nogal zonde dat een mogelijke 'soldate' niet wil vechten met haar 'krachten'. Hij heeft dit haar ook al aangekaard, waardoor ze op een tactische manier weerwoord gaf, wat enkel zijn interesse piekte. Hij daagt de dame regelmatig uit op het trainingsveld, voornamelijk omdat hij meer wil bijleren over haar strategische en meer passieve vechtstijl.

    Mart Beckett | 21 |

    6. A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton | 20 | Hoewel Aldara zijn oudere zus is, ziet Silas haar als zijn equal. Al vind hij zichzelf nog steeds het betere athena kind (en dat laat hij met zijn HC wel weten) Dat ze rivalen zijn is duidelijk te zien, al is het voornamelijk een typische sibling rivalry waarbij de kunnen kibbelen, maar op het eind van de dag is ze wel belangrijk voor hem.

    7. A P O L L O

    Hazel Evelynn Whitlock | 19 | TBA

    Chiara Luseya Solari | 20 | Silas en Chiara kunnen het goed met elkaar vinden. Zij is één van de weinigen die hem niet op de zenuwen werkt en daarbij is ze best een goede leerling. Nuja, hun eerste lessen verliepen nogal een stuk stroever. Waar Chiara voornamelijk graag met een dolk vecht, poogde Silas haar enkele 'stealth technieken' te leren, waarbij de haar dolk als geheim wapen kon gebruiken. Chiara volgde erg goed alle moves op, zo goed zelf dat ze effectief haar dolk in Silas zijn zij stak. Met een hele boel verontschuldigingen en Silas die het 'uitbloeden' probeerde af te wimpelen als een schrammetje, werd de blonde krullenbol gedwongen om zijn shirt uit te trekken, zodat Chiara de wonde kon stelpen. It was hella akward, maar Silas kon niet ontkennen dat ze hem 'by suprise' te pakken had.

    9. H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods | 22 | TBA

    10. A P H R O D I T E
    Milan Valeri | 21 |

    11. H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe | 21 | TBA

    Neil Keaton | 31 |

    3. H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei | 22 |

    Ceasar Sallow |21|


    16. N E M E S I S]
    Sayah Argyris | 21 | Sayah is een zeer intiligente dame en iemand waarbij Silas rust kan vinden- ondanks dat ze hem soms eens uit zijn comfortzone wil sleuren- Hoewel Silas niet zo is van de 'vrienden en vijanden' labels, is Sayah wel het dichtste bij een beste maatje te noemen. Hij waardeert haar enorm en zal het minst tegenstribbelen als ze iets van hem vraagt.

    Hytham Devrim Argyris | 21 |

    17. N I K E
    Petra Diane Yaxley | 20 | Greatest Rival | Als er iemand is die het bloed steeds vanonder zijn nagels kan halen, maar hij eigenlijk ook niet zonder zou kunnen, dan is dit Petra wel. De gevatte Nike dochter is zijn mede zwaardvechtinstructeur en ex beste vriendin. Hij kon vroeger uren intelectuele discussies met haar voeren, maar toen begon ze onredelijk te worden tijdens hun mislukte queeste. Als ze nou eens zou geluisterd hebben, dan zou de uitkomst helemaal anders uitgedraaid zijn.

    Candace Alessandra De Guillard | 22 |

    14. I R I S
    Alicia Stanford |17 | Hij kende deze dame niet echt heel goed, enkel het feit dat ze nogal hyper eb erg luidruchtig kon zijn. Haar verdwijning is echter zorgwekkend, grotendeels door de profetie. Anderszijds mist hij haar nu niet zo zeer, maar blijkt harteloos te zijn als hij dit zegt, dus zwijgt hij best...

    20. H E K A T E
    Jules Sébastien Hunter | 19 | Somehow close to a person he can 'accept' as a 'friend'. Jules is een stille kalme man die zich bezig houd met zijn eigen zaken en dat is iets wat Silas waardeert. Hij stelt geen domme vragen en is in zijn ogen geen last, waardoor hij Jules best mag.

    21. N Y X
    Maeve O'Dowd | 20 |

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 21:53 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Sayah Argyris



    ↠ Hyacinth Juniper Child.
    TBA.


    ↠ Carter-James King.
    Ex, he cheated, she seeks revenge to pay him back and repair the balance, puh. De twee zijn nu een kleine 9 maanden geleden uit elkaar gegaan na een korte relatie. Deze heeft slechts precies zo lang geduurd als dat Carter hem in zijn broek heeft kunnen houden. Desondanks heeft Sayah diep van binnen ergens nog een beetje moeite met het loslaten van haar ex.


    ↠ Katarina Madden.
    Deze dames zijn niets meer dan een onschuldige flirt van elkaar, zonder verdere bijbedoelingen.


    ↠ Aldara Raelyn Peyton.
    Best friends since day one. Aldara is degene die Sayah heeft opgevangen op de eerste dag dat de brunette voet zetten op kamp grond en wie haar zo weg wijs heeft gemaakt op het hele terrein. Tevens is het ook Aldara geweest die het wantrouwen bij Sayah wat heeft doen minderen, gezien Sayah niet in de allerbeste staat was toen ze op het kamp terecht kwam.


    ↠ Silas Lincoln Perry.
    Best friends. Sayah staat er binnen hun vriendschap om bekend dat ze Silas regelmatig uit zijn comfortzone probeert te trekken, zelfs wanneer hij zijn tegenstribbelingen laat horen (en waar ze er toch mee weg weet te komen). Nooit zal ze echter iets doen dat volledig tegen zijn wil in is, daar Sayah de hechte vriendschap koestert die zij samen delen.


    ↠ Hazel Evelynn Whitlock.
    Tijdens de verschillende bezoekjes die Sayah aan de ziekenboeg heeft moeten brengen (deels door haar eigen lompigheid, maar ook door het vele trainen dat ze doet) is er een oprechte, goede vriendschap tussen de dames ontstaan. Sayah probeert Haze te motiveren voor trainingen, waar ze de blonde zelfs mee naar toe weet te sleuren. Hazel is ook degene waar Sayah haar hart bij lucht als er wat is, iets dat visa versa net zo goed is.


    ↠ Chiara Luseya Solari.
    Best friends. Sayah krijgt van Chia extra lessen in boogschieten want ondanks dat Sayah er feeling voor heeft, is ze geen kind van. Hierdoor zijn de dames hechter geworden en is er inmiddels een hele goede vriendschap ontstaan. Sayah en Chiara zijn ook vaak in gezelschap van Aldara te vinden, hierdoor is er een kleine squad ontstaan.


    ↠ Nicholas Aiden Woods.
    Los van hier en daar wat geflirt tussen de twee zijn Nicholas en Sayah niet meer dan slechts bekende van elkaar. De twee weten elkaar te vinden voor een babbel of wat speelse plagerijen, maar meer dan dit is er tot op heden nog niet gebeurd.


    ↠ Milan Valeri.
    Sayah en hij hebben een sterke flirterige band. Tevens weet Sayah ook op te merken hoe Milan om de een of andere reden desondanks wat meer afstand houdt, iets dat de brunette nieuwsgierig maakt en waardoor ze gedreven is er achter te komen waarom precies. Dat ze daarbij ongemerkt langzaam als een blok voor de jongen aan het vallen is, is iets dat Sayah vooralsnog niet in de gaten heeft; bang om ergens misschien wel afgewezen te worden.


    ↠ Izelle Riona Barlowe.
    Sayah en Izelle leken elkaar in het begin niet zo te liggen en waren mede daardoor dan ook amper in elkaars aanwezigheid te vinden. Little did they know, want misschien had het zomaar eens kunnen zijn dat ze elkaar juist ergens wel zouden mogen. Het was de slechte vibe die ze bij elkaar vonden, wat er voor zorgde dat ze bij elkaar weg blijven, maar wat nu voorgoed lijkt te zijn vernietigd. Van alles wat Izzy namelijk maar had kunnen stelen van Sayah, koos de dame ervoor om met Sayah's vriendje in bed te houden. Sindiens is Nemesis' dochter op zoek naar een juiste herstel van balans hierin en heeft ze een godsgruwelijke hekel aan Izzy gekregen.


    ↠ Dante Nova Knowles.
    Sayah en Dant vonden een gemeenschappelijk dislike bij elkaar omtrent een bepaald kampgenootje. Hierover wisten zij bij elkaar te kunnen luchten en ranten over de desbetreffende dame, totdat Sayah bedrogen werd. Mede hierdoor heeft Sayah in Dant niet alleen iemand gevonden waarmee ze dezelfde raakvlakken lijkt te hebben, maar ook een vriendin voor het leven; iemand die haar steunt door dik en dun, die voor haar klaar staat als het nodig is en vice versa andersom net zo goed. Dante is tevens de enige, naast Hytham en Maeve, die Sayah inmiddels als een soort open boek kan lezen, zelfs wanneer Nemesis’ dochter haar best doet om volledig gesloten te blijven.


    ↠ Dayze Nayomi Tyson.
    TBA.



    ↠ Augustus Walker.
    Twee jaar geleden kreeg Sayah een relatie met deze jongen. Iemand waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds van houdt, mede ook doordat hij diep in haar hart genesteld zit. Hun relatie echter helaas maar van korte duur, heeft hun vriendschap daarom heen desondanks niet kapot gemaakt. Sayah zoekt Augustus dan ook nog altijd geregeld op, soms gewoon voor wat aandacht, maar ook wanneer ze niet kan slapen vanwege de terrors in de nacht en waar hij een van de weinige is die ze weg kan halen.


    ↠ Hytham Argyris.
    Sayah's tweelingbroer. Deze jongen betekend werkelijk ALLES voor Sayah en tevens ook haar grootse zwaktepunt. Daar waar Sayah nog geprobeerd heeft om thuis bij hun grootmoeder te blijven, kort na het auto-ongeluk dat ze heeft heeft, is het Hytham geweest die de knoop heeft doorgehakt en besloot dat het op dat moment veel veiliger was voor beide om naar CHB te vertrekken. Wetende dat ze elkaars zwaktepunten zijn, kiezen beide er ook liever niet voor om de ander mee te nemen op quest, terdege bewust van het feit dat ze iedereen zouden laten vallen als dat betekend dat ze hun tweelinghelft kunnen redden. Wie aan Hytham komt, komt aan Sayah.


    ↠ Petra Diane Yaxley.
    In de eerste maanden van Sayah's verblijf op CHB wees het er naar uit dat Petra en zij geen goede vriendinnen zouden worden. Echter, tijdens een onstuimige avond bevonden zij zich plots in een gesprek, voortgekomen uit de irritaties die beide dames hebben omtrent één bepaald persoon. Sindsdien lijkt het ijs tussen hen te zijn gebroken en heeft Sayah zelfs zonder problemen enig advies van Petra aangenomen tijdens een van haar tekensessies buiten. Inmiddels is hun band goed te noemen en hebben ze het niet enkel en alleen over de irritaties rondom Izelle, maar delen ze ook feedback, tips en tricks omtrent hun kunstwerken.


    ↠ Jules Sébastien Hunter.
    Sayah vertrouwt hem niet helemaal. Om de een of andere reden straalt Jule voor Sayah iets uit waardoor ze twijfelt aan zijn oprechtheid en stelt ze zich dan ook behoedzaam op in zijn aanwezigheid. Tot op heden is Sayah ook niet op de hoogte van de manipulaties die Jules op Hazel uitoefent, wat misschien maar goed is ook.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2023 - 19:55 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hierbij de NPC's die ik heb voor Chiara haar geschiedenis, beiden zijn echter overleden - dus idk of ze in de lijst hoeven, maar eventueel kunnen mensen dit gebruiken voor hun chars? In mijn hoofd is het overlijden zo'n 3,5 jaar geleden gebeurd! Ik voeg ASAP dit stukje toe aan Chiara haar geschiedenis, maar dat laat ik jullie via de discord weten dan - zodat iedereen effe een beeld hebben kan!
    Michael Devin ☼ Son of Nemesis
    Christian Owen Taylor ☼ Son of Hermes

    Olyvia Beaumont🗲 Daughter of Tyche 🗲 19 years old

    [ bericht aangepast op 2 mei 2023 - 19:47 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    MT


    How far is far

    Wilde even laten weten dat mijn rol er aan komt maar het morgen wordt eer ik hem post. Ik heb namelijk de halve avond op de spoedeisende hulp gezeten met mijn moeder dus er is even weinig van gekomen :')


    How far is far

    Niccals schreef:
    Wilde even laten weten dat mijn rol er aan komt maar het morgen wordt eer ik hem post. Ik heb namelijk de halve avond op de spoedeisende hulp gezeten met mijn moeder dus er is even weinig van gekomen :')


    Neem je tijd! Hoop dat alles oké is bij jullie 💛


    help

    A L D A R A      P E Y T O N
    Daugher of Athena ~ 20


    Relationships

    Carter-James King ~ TBA
    Katarina Madden ~ Best friends, arrived together at CHB.
    Silas Perry ~ Half siblings, friendly rivalry
    Hazel Withlock ~ Heals her after accidents, likes her.
    Chiara Solari ~ Chiara teaches her archery, good friends
    Nicholas Woods ~ He repairs her weapons, is not a big fan of him and his flirting
    Milan Valeri ~ TBA
    Izelle Barlow ~ Big dislike, them working together will end in disaster
    Augustus Walker ~ Slight dislike, thinks he is lazy
    Sayah Argyris ~ Best friends since day one
    Petra Yaxley ~ Former friends, friendship that Aldara misses untill this day
    Jules Hunter ~ Dislike, will call him out if he annoys her too much
    Char Amber ~ TBA
    Char Joël ~ TBA
    Char Happier ~ TBA
    Char Bes ~ TBA

    [ bericht aangepast op 2 mei 2023 - 18:43 ]


    Stenenlikker

    Sorry for the wait, heb het toch drukker dan ik zelf denk :') Ik ga morgen na werk mijn best doen wat relaties te bedenken, maar feel free to hit me up wanneer je een ideetje hebt! Ik sta voor alles wel open c:


    How far is far

    Niccals schreef:
    Sorry for the wait, heb het toch drukker dan ik zelf denk :') Ik ga morgen na werk mijn best doen wat relaties te bedenken, maar feel free to hit me up wanneer je een ideetje hebt! Ik sta voor alles wel open c:


    No worries! Ik ben ook nog steeds bezig aan relaties hahaha. Always feel free om ideeën in de Discord te droppen (:

    Ik pas de beginposts vanavond trouwens aan!


    help

    @Joel, ik heb Valentijn by default ook Head Councelor gemaakt omdat hij de enige zoon van Hades is (:


    help





    I really
    did mean
    to offend you,
    you know.







    I am not
    responsible for what
    my face does
    when you talk.





    PETRA DIANE YAXLEY• RELATIES
    Z E U S
    Carter-James King • ?
    Tekst


    Norah Leilani Achilleos • Friends / Lil sister
    Sinds Petra, Milan en Maeve Norah vijf jaar geleden buitengekregen hebben bij de vreselijke cult van haar moeder, voelt Petra zich enorm beschermend over het meisje. Norah is één van de vele kampers die Petra's moederlijke bezorgdheid te zien krijgt, al weet Petra zelf ook wel dat Norah best voor zichzelf kan zorgen. Toch betrapt ze zich er zelf vaak op dat ze een oogje op Norah houdt, om er zeker van te zijn dat alles goed met haar gaat. Ze is er ook steeds als Norah haar nodig heeft.


    P O S E I D O N
    Blue Stellamaris • Friends
    Omdat Blue en Petra elkaar toch best allang kennen, was het zo'n beetje onmogelijk dat de twee geen vrienden zouden worden. Ondanks het feit dat Blue niet echt een kritische denker is, kan Petra het goed met hem vinden. Ze waardeert hem ook erg als bondgenoot; hij is een goede vechter die haar bevelen opvolgt zonder tegensputteren. Ze valt meestal ook op het Poseidongebouw terug om haar team te vervoegen bij Vlaggenroof.


    Serena Rae O'Connor • Flirty friends
    Ook met Serena kan Petra het goed vinden. Vooral Serena's brutal honesty kan Petra goed appreciëren. Voordat ze ging studeren, brachten de twee doorheen het jaar best wel veel tijd met elkaar door en kon Petra het na een tijdje niet laten om zich nogal flirterig tegenover de dochter van Poseidon te gedragen. Stiekem is dat iets waar ze erg van kan genieten.


    D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey • ?
    Tekst


    A R E S
    Katarina Madden • Friends / Lil sister
    Petra leerde Kat kennen toen ze vijf jaar geleden samen met Milan en een sater vlak voor de start van de zomer een aantal halfbloeden ging ophalen om naar het kamp te brengen. Katarina was daar één van en Petra werd meteen ook haar vertrouwenspersoon. Voor Petra is Kat een beetje een kleine zus.


    Mart Beckett • Sparring buddies / friends
    Petra geniet van Marts brutaliteit. Het is voor haar verfrissend om eens te kunnen sparren met iemand die niet teveel denkt en in plaats daarvan gewoon doet. Hij is eigenlijk zo'n beetje de beste partner die ze kan wensen als ze zich een hele dag aan Silas geërgerd heeft en gewoon ergens op moet slaan. Ze houdt ervan hem uit te dagen en gaat een rematch nooit uit de weg. Aan de andere kant is ze ook streng voor Mart en hoe hij Katarina behandelt. Al snapt ze Kats beslissing om geweld op te geven ook niet altijd even goed, vindt ze wel dat het meisje haar eigen keuzes moet kunnen maken. Ze is dan ook niet bang om Mart te confronteren over zijn gedrag.


    A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton • Grew apart
    Aldara leerde Petra ook kennen op haar missie om jonge halfgoden naar Kamp Halfbloed te brengen - al was Aldara geen geplande pick-up. Eigenlijk kwamen ze per ongeluk langs Aldara - en dat was maar goed ook. Het meisje werd aangevallen door griffioenen en als Petra, Milan en de sater er niet geweest waren, had het fataal kunnen aflopen. Ook voor Aldara vormde Petra een beetje een grote zus, maar toen ze terugkwam van haar queeste met Silas en Hazel, verzuurde de relatie. Petra vormde een soort wrok tegen Athena en haar kinderen - en helaas hoorde Aldara daar ook bij.


    Silas Lincoln Perry • "I-feel-too-much-rage-to-say-I-don't-care-about-you" ex-besties
    Silas en Petra kennen elkaar sinds hij op Kamp Halfbloed arriveerde. Petra herkende zichzelf in de serieuze jongen die niet goed leek te zijn in nieuwe vrienden maken. Toen hij in de zomer van zijn aankomst op queeste gestuurd werd om Athena's uil te bevrijden, was Petra één van de enigen die klaarstond om met hem mee te gaan. Na die eerste queeste samen zag Petra Silas als een dierbare vriend, ook al gedroeg hij zich niet per se altijd zo. Die vriendschap viel uit elkaar nadat Petra hem vroeg om haar en Hazel te vergezellen op Hazels eerste queeste een jaar later - ze dacht dat iemand met zijn strategische hersenen goed van pas zou kunnen komen bij het tracken en neerhalen van Python. (En stiekem had ze een kleine crush op hem, die nog meer openbloeide toen een onwetende Silas haar om een kus vroeg.) Omdat Hazel de leidersrol niet op haar wilde nemen, Petra haar beide vrienden wilde bewijzen dat ze iets waard was en Silas ook nog eens een dominante persoonlijkheid had, clashten de twee enorm tijdens die queeste. Er ontstond constant ruzie over wie van hen een betere leider zou zijn - en dat kwam tot een hoogtepunt toen ze Python gevonden hadden en Hazel bijna stierf door hun constante gekibbel. Voor Petra was het een enorme teleurstelling in Silas; ze geeft hem de schuld dat ze Hazel bijna kwijt was en besefte ook dat ze teveel met zichzelf bezig was geweest om er voor haar beste vriendin te zijn. Ze leeft elke dag nog met een schuldgevoel omdat ze zich door Silas liet afleiden. Sindsdien kan ze hem - houdt ze zichzelf voor - niet meer uitstaan.


    A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock • Bestest bestie
    Petra kan zich eigenlijk niet goed herinneren waar haar vriendschap met Hazel startte. Voor zover ze zich bewust is, zijn de twee altijd al twee handen op één buik geweest met beiden een hele grote liefde voor het vlechten van elkaars haren. Vijf jaar geleden werd ze door Hazel meegevraagd op een queeste om Python te verslaan. Omdat haar queeste met Silas het jaar ervoor zo goed verliep en ze hem ook gewoon waardeerde als vriend (en omdat Hazel niet goed wist wie ze nog meer kon mee vragen), was het trio snel gevormd - eens een dreamteam, altijd een dreamteam toch? Helaas. Silas en Petra clashten hard en Hazel stierf bijna. Petra neemt zich dit nog steeds kwalijk en heeft de rest van haar leven gewijd aan lief zijn voor Hazel. Iedereen die een vinger naar haar beste vriendin uitsteekt, mag er zeker van zijn die vinger kwijt te spelen.


    Chiara Luseya Solari • ?
    Tekst


    H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods • Flirty friends or lil brother
    Nick en Petra komen best goed overeen. De twee zijn vaak kibbelend te vinden - al lijkt dat kibbelen soms meer op flirten. Voor Petra is hij eigenlijk een beetje haar kleine broer - iets waar hij maar al te graag op inspeelt om haar uit haar lood te slaan. Hoewel hun relatie soms een vreemde is, heeft Petra Nick wel leren appreciëren. Hij was ook degene die Anatoli voor haar smeedde.


    A P H R O D I T E
    Milan Valeri • Lovers to friends
    Na de afloop van de queeste waarin ze bijna haar beste vriendin kwijtraakte, bleef Petra met een heleboel opgekropte emoties achter. Ze wilde Hazel niet belasten met haar onzekerheden en verwarrende gedachten (en Silas al helemaal niet) en had daardoor enorm veel nood aan iemand die kon luisteren zonder oordeel. Die iemand bleek Milan te zijn. De twee spendeerden die zomer enorm veel tijd met elkaar en Petra was stiekem opgelucht Silas te kunnen vergeten door haar hart aan iemand anders te geven. Het begon als een onstuimige zomerliefde, maar bleek uiteindelijk toch meer te zijn dan dat. Petra geloofde oprecht dat ze van Milan hield en genoot van zijn gezelschap - maar ergens hield iets haar toch nog tegen. Een jaar later was het uiteindelijk Milan die de relatie verbrak omdat het steeds duidelijker werd dat Petra niet in staat was onvoorwaardelijk en met beide voeten in de relatie te staan. Hoewel de ervaring pijnlijk was, ging die ergens toch ook gepaard met een zekere opluchting en ondanks de geschiedenis die ze delen, zijn Milan en Petra toch steeds goede vrienden gebleven.


    H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe • Frenemies, "though-I-truly-can't-stand-you"
    Izelle lijkt het haar persoonlijke opdracht te vinden Petra op stang te jagen. Ze kennen elkaar al lang en dagen elkaar ook regelmatig uit tot een duel - vooral wanneer Izelle weer eens één van Petra's bezittingen steelt. Eigenlijk kan ze het kind niet uitstaan, maar tegelijkertijd heeft ze ook een heel aantal amusante momenten meegemaakt met het meisje.


    Neil Keaton • Haven't met

    H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei • ?
    TEKST


    Caesar Octavian Sallow • Haven't met

    I R I S
    Alicia Stanford • Friends
    Hoewel de twee nooit super close waren, beschouwt Petra Alicia wel als vriend.


    H Y P N O S
    Gustavo Walker • Good friends
    Petra kent eigenlijk iedereen die in Kamp Halfbloed rondloopt, en zo ook Augustus. Hun vriendschap ontstond vooral doordat ze beiden enorm beschermend over Hazel zijn. Na verloop van tijd bleek dat de twee wel meer gemeen hadden dan ze eerst dachten, iets wat zich uitte in speelse, sarcastische opmerkingen en uitdagende grapjes. Voor Petra is Augustus ook meer een broer, met wie ze zich kan verenigen tot schild tegen iedereen die Hazel ooit iets kwaad probeert te doen.


    N E M E S I S
    Sayah Argyris • Good friends
    Sayah en Petra leken in eerste instantie niet voorbestemd om vrienden te zijn - totdat de twee drie jaar geleden op één of andere onstuimige avond plotseling een geïrriteerd gesprek over een gemeenschappelijke ergernis deelden: Izelle Barlowe. Hun gezamenlijke aversie voor de Hermesdochter zorgde ervoor dat de twee eigenlijk wel een klik vormden. Toen Petra rond diezelfde periode ook nog eens langs een tekenende Sayah liep en haar ongevraagd advies gaf, was hun vriendschap compleet. Als ze niet over Izelle zitten te zeuren, kan je de twee vaak vinden terwijl ze samen aan hun kunst werken en feedback op elkaars werk geven.


    Hytham Devrim Argyris • ?
    TEKST


    H E K A T E
    Jules Sébastien Hunter • Haven't met

    N Y X
    Maeve O'Dowd • Friends
    Maeve en Petra kunnen het goed met elkaar vinden. Petra heeft een sterke fascinatie voor Maeves schaduwkrachten en is steeds vastberaden om Maeve als bondgenoot in te schakelen bij Vlaggenroof of andere kampactiviteiten. Sinds ze samen met Maeve en Milan Norah, Katarina en Aldara naar kamp heeft gebracht, zijn Petra en Maeve ook een stukje hechter geworden. Dat lijkt echter ook wat verwaterd sinds Petra ging studeren.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2023 - 10:20 ]


    help

    Ik heb de beginposts van alle topics opnieuw aangepast! Checken jullie nog eens of er iets mist/fout staat? (:


    help



    I am not looking
    to escape my darkness.
    I am learning to
    love myself there.







    Hocus
    pocus
    and
    chill.





    JULES SEBASTIEN HUNTER • RELATIES
    Z E U S
    Carter-James King • ?
    Tekst


    Norah Leilani Achilleos • ?
    Tekst


    P O S E I D O N
    Blue Stellamaris • Where are your brains?
    Hoewel Blue zeker zijn best gedaan heeft om Jules te bevrienden, heeft Jules elke poging daartoe afgeblokt. Hij vindt Blue irritant en laat dat regelmatig ook weten.


    Serena Rae O'Connor • Get your nose out of my business
    Serena is naar Jules' mening iets te geïnteresseerd naar Jules' verleden. Hoewel hij er meestal wel eerlijk over is, begint Serena's nieuwsgierigheid toch wel wat op zijn systeem te werken. Om haar af te wimpelen, adopteert hij meestal een 'te-getraumatiseerd-om-het-erover-te-kunnen-hebben'-masker, al blijft hij daarnaast wel steeds vriendelijk tegen haar. Hij zou toch niet netjes zijn moest hij dat niet doen - en hij kan het niet hebben dat mensen in Kamp Halfbloed hem niet netjes vinden.


    D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey • ?
    ?


    A R E S
    Katarina Madden • Haven't met

    Mart Beckett • Big hunk o' meat
    Mart is voor Jules eigenlijk iemand die hij niet serieus kan nemen - maar dat laat hij niet duidelijk blijken. Hij deinst niet terug voor Marts snarky opmerkingen, maar gaat hem ook niet actief gaan uitdagen.


    A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton • Reluctant acquaintances
    Hoewel Jules Aldara amper een week kent, is hij erg wantrouwig tegenover haar. Ze lijkt teveel te weten, lijkt redenen te hebben om hem niet te mogen - en dat kan Jules uiteraard niet hebben.


    Silas Lincoln Perry • Mutual tolerance of existence
    Silas is één van de enige mensen op Kamp Halfbloed die Jules oprecht interessant vindt. Dit wil niet per se zeggen dat hij meteen zijn best doet om vriendjes te worden met Silas, maar hij is wel op zijn gemak rond de jongen. Kunnen ze samen cynische opmerkingen over de wereld rond hen maken.


    A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock • Too easy to fool
    Jules herinnert zich niet hoe hij precies op Kamp Halfbloed terechtkwam. Het eerste dat hij zich wel herinnert, is Hazels veel te bezorgde gezicht toen hij na een week wakker werd. Jules, een koppige jongeman die niet goed tegen zijn verlies kan, werd er meteen door op de kast gejaagd. Hij was best gemeen (vooral vanuit frustratie bij revalidatie) tegen Hazel in de eerste weken dat hij op Kamp Halfbloed was. Toen bleek dat ze toch haar best bleef doen, leek Jules om te slaan. Hij is niet helemaak zeker of hij Hazel effectief mag, maar ze vormt wel een makkelijk doelwit ter manipulatie. Jules' vriendschap met Hazel is niet oprecht, hij gebruikt haar alleen om beter in de groep te liggen en om een sterke bondgenoot te hebben als dat ooit nodig blijkt.


    Chiara Luseya Solari • ?
    ?


    H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods • ?
    ?


    A P H R O D I T E
    Milan Valeri • ?
    ?


    H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe • War of thieves
    Hoewel hij Izelle nog maar een week kent, lijkt er toch iets ontstaan te zijn tussen Jules en haar. Niet op romantisch vlak, wel op competitief vlak. Izelle lijkt er namelijk van overtuigd te zijn de beste dief in het hele kamp te zijn. Jules is ervan overtuigd dat dat niet waar is.


    Neil Keaton • I don't trust you
    Jules vertrouwt Neil voor geen meter en steekt dat ook niet onder stoelen of banken wanneer de twee alleen zijn - als er anderen bij zijn, is Jules uiteraard zijn schattige krullenbol-zelf. Hij vindt het te verdacht dat Neil exact op hetzelfde moment op Kamp toekwam als hij en gelooft het hele amnesieverhaal niet.


    H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei • ?
    ?


    Caesar Octavian Sallow • Who?
    Jules herinnert zich niet meer dat hij Caesar eigenlijk al eens ontmoet heeft. Hij herinnert zich ook niet dat hij Caesar bestolen heeft, of dat Caesar eigenlijk degene was die zijn leven gered heeft.


    I R I S
    Alicia Stanford • Who?
    Jules kent haar niet.


    H Y P N O S
    Augustus Walker • Too hard to fool
    Eigenlijk kent Augustus Jules nog maar een week, maar net als Aldara lijkt hij teveel te zien. Jules weet dat hij hem niet vertrouwt en bewijst hem dan ook met een brede glimlach dat hij het helemaal fout heeft. Stiekem doet het Jules plezier om zich voor te doen als de onschuld zelve - Augustus zal hem nooit ergens mee betrappen.


    N E M E S I S
    Sayah Argyris • Reluctant acquaintances
    Jules is op zijn hoede bij Sayah. Hij heeft de indruk dat ze hem niet helemaal vertrouwt en doet zijn best om haar van het tegendeel te bewijzen.


    Hytham Devrim Argyris • ?
    TEKST


    N I K E
    Petra Diane Yaxley • Hasn't met her yet

    Candace Alessandra De Guillard • ?
    TEKST


    H E K A T E
    Secret sibling • Secret keeper
    TEKST


    N Y X
    Maeve O'Dowd • Secret admirer
    Sinds Jules er weer bovenopkwam en actiever aanwezig was in Kamp Halfbloed, lijkt Maeve een specifiek soort aandacht voor Jules te hebben gekregen. Hij heeft best door dat ze foto's van hem neemt en vindt het ook entertainend om in te gaan op haar flirterige opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2023 - 10:49 ]


    help


    PEACE PEACE CANNOT BE KEPT
    BY FORCE. IT CAN
    ONLY BE ACHIEVED
    BY UNDERSTANDING.






    YOU ARE THE SKY.
    EVERYTHING ELSE
    IS JUST
    THE WEATHER





    KATARINA MADDEN • RELATIES
    Z E U S
    Carter-James King • ?
    ?

    Norah Leilani Achilleos • Part of my soul
    Al sinds Norah en Kat elkaar leerden kennen, zijn de twee onafscheidelijk. Wanneer Kat niet op Kamp Halfbloed is, mist ze Norah enorm - ze mist het om haar appelsienen voor haar te pellen omdat ze het zelf niet kan, en ze mist hun stomme, diepgaande gesprekken. Ze mist Norahs knuffels. Daarom schrijft Kat Norah bijna dagelijks wanneer ze bij haar vaders is, of stuurt ze regelmatig Irisberichten om haar beste vriendin toch eens te kunnen zien. Sinds vorig jaar zit Kat echter met een groot dilemma: ze besefte dat ze verliefd geworden was op haar beste vriendin. Aldara en Milan weten het, maar ze is te bang om het tegen Norah zelf op te biechten. Ze wil hun vriendschap niet verpesten.


    P O S E I D O N
    Blue Stellamaris • Protective bro
    Nadat Blue Kat ooit eens huilend op het strand tegen het lijf liep en ze hem vertelde hoe slecht haar relatie met Mart is, vond Kat in Blue een beschermer. Ze staat erop dat hij geen geweld gebruikt in haar naam, maar de manier waarop hij bij haar gaat staan om bliksemblikken naar Mart te sturen doet haar wel goed.


    Serena Rae O'Connor • Friends
    Al is hun relatie vrij oppervlakkig, kunnen Serena en Katarina het goed met elkaar vinden. Ze kennen elkaar nu al vijf jaar, sinds Kat op Kamp komt en ze geniet ook steeds van Serena's aanwezigheid. Ze is echter ook een beetje bang dat Serena haar beoordeelt op haar keuze pacifist te worden; net zoals ze schrik heeft bij de meeste andere Kampers die haar niet heel goed kennen.


    D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey • ?
    ?

    A R E S
    Mart Beckett • Scary brother
    Toen Kat op Kamp Halfbloed aankwam, kon ze het vrij goed vinden met Mart. Zeker wanneer hij haar in vertrouwen nam over haar verleden. Ze sparden veel samen, praatten veel samen en waren een hels duo om het tegen op te nemen. Kat was bang om Mart vorig jaar te vertellen dat ze het vechten zou opgeven omdat ze zich niet meer comfortabel met geweld voelde. Het duurde even voor ze het durfde delen met hem, maar zijn reactie was toch nog zoveel erger dan ze had verwacht. Sindsdien laat hij haar erg onwelkom voelen in het Aresgebouw en is zij eigenlijk een beetje bang van hem. Ze heeft de afgelopen zomer veel om hem gehuild.


    A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton • Bestie
    Toen Kat werd opgepikt door Petra en Milan, was er origineel geen plan om ook Aldara op te pikken. In plaats daarvan liepen ze Aldara op de weg naar Kamp Halfbloed tegen het lijf wanneer ze aangevallen werd door griffioenen. Ondanks dat Kat eigenlijk totaal geen vechtervaring had of zelfs maar wist hoe ze een wapen moest vasthouden, wierp ze zich samen met Petra en Milan in de strijd om Aldara te helpen. Hoewel ze sindsdien beste vriendinnen zijn, kennen Aldara en Kat elkaar eigenlijk toch al een stukje langer via een online forum voor kinderen met same-sex ouders. Het was in het begin een beetje vreemd om Aldara zo vaak in het echt te zien, maar omdat de twee eigenlijk toch al vriendinnen waren, werd hun band enkel sterker.


    Silas Lincoln Perry • Sassy banter
    Silas lijkt Katarina niet helemaal te snappen in haar beslissing om geen geweld meer te gebruiken en eigenlijk irriteert het Kat mateloos dat hij haar blijft uitdagen om haar uit te lokken dat wel te doen. Ze wil echter geen drama creëren, dus houdt ze het gewoon bij snarky comebacks.


    A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock • ?
    ?

    Chiara Luseya Solari • ?
    ?

    H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods • ?
    ?

    A P H R O D I T E
    Milan Valeri • Bestie, keeper of all her secrets
    Kat weet niet zo goed wanneer haar vriendschap met Milan startte - ze gelooft dat ze eens toevallig op hetzelfde moment gingen lopen en dan maar samen verdergegaan zijn - maar ze kan hem niet meer missen. Zowel tijdens als buiten hun hardloopmomenten deelt ze alles met Milan; haar crush op X, haar verlangens en frustraties, haar moeilijke relatie met Mart, de moeite die ze heeft met geweld.


    H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe • ?
    ?

    Neil Keaton • Haven't met

    H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei • ?
    ?

    Caesar Octavian Sallow • Haven't met

    I R I S
    Alicia Stanford • Friend
    Kat en Alicia zijn lang goeie vrienden geweest, al zagen ze elkaar eigenlijk enkel in de zomers. Ze is erg bezorgd om de verdwijning van het meisje.


    H Y P N O S
    Augustus Walker • Friends
    In het hele kamp lijkt Augustus één van de enige mensen te zijn die oprecht geen ene fuck geeft om Kats pacifisme en dat apprecieert het meisje enorm. Ze ziet Augustus als goeie vriend en geniet er ook steeds van met hem gewoon in het gras te gaan liggen bij vlaggenroof.


    N E M E S I S
    Sayah Argyris • Innocent flirt
    Katarina en Sayah kunnen het goed met elkaar vinden. Hoewel Sayah niet op meisjes valt, vindt Kat het steeds wel leuk om met het meisje te flirten zonder dat het iets meer betekent.


    N I K E
    Petra Diane Yaxley • Big sister
    Katarina ziet Petra als haar grote zus. Zij, Milan en Maeve waren degenen die haar zijn komen oppikken om mee te nemen naar Kamp Halfbloed en sindsdien is Petra eigenlijk een beetje Kats vertrouwenspersoon geworden.


    Candace Alessandra De Guillard • ?
    TEKST


    H E K A T E
    Jules Sebastien Hunter • Haven't met

    N Y X
    Maeve O'Dowd • ?
    ?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2023 - 11:08 ]


    help