• A.K.A. De enige goeie scène uit beide films <3


    R O L L E N
    Nummers = Cabin nummers • Rood = vermiste kamper • NPC (blauw) = Non Player Character; wordt door iedereen gespeeld • Doorstreept = dood • G = Gereserveerd • HC = Head counselor • Geen cabin voor jouw god van keuze? We fiksen dat wel.

    1. Z E U S
    • [HC - Lichamelijke vechttechniekeninstructeur] James Scott | 22 | 1.6 | Mexx / Garrett
    •



    3. P O S E I D O N
    •
    •



    4. D E M E T E R
    •
    •
    • [HC] Orlanda Stanislav | 15 | NPC • Iedereen



    5. A R E S
    • [Pegasusinstructeur] Katarina Madden | 17 | 1.3 | Marthe / Tolkien
    • [HC] Mart Beckett | 22 | 1.4 | Saar / Ken_



    6. A T H E N A
    •
    • [HC - Zwaardvechtinstructeur] Silas Lincoln Perry | 19 | 1.2 | Saar / Ken_



    7. A P O L L O
    • [Zangstondecoördinator] Hazel Evelynn Whitlock | 19 | 1.3 | Lisa / Saureus
    •



    9. H E P H A I S T O S
    • Nicholas Aiden Woods | 22 | 1.3 | Lisa / Saureus
    •
    • [HC] David Wittbrand | 17 | NPC • Iedereen



    10. A P H R O D I T E
    •
    • Caerwyn Teague | 18 | 1.5 | Marthe / Tolkien



    11. H E R M E S
    • [HC] Izelle Riona Barlowe | 21 | 1.2 | Lisa / Saureus
    • [G] Paesano
    • Christian Owen Taylor | NPC - Iedereen



    12. D I O N Y S O S
    • Diana Chapman | 19 | 1.4 | Saar / Ken_
    •
    • [HC] Ilyas Zoilos | 14 | NPC - Iedereen


    13. H A D E S
    •
    •




    14. I R I S
    •
    • [HC] Alicia Stanford | 17 | NPC - Iedereen




    15. H Y P N O S
    • Augustus Walker | 20 | 1.3 | Saar / Ken_
    •
    • [HC] Vera Kazimir | 22 | NPC • Iedereen




    16. N E M E S I S
    •
    • Michael Devin | NPC - Iedereen




    17. N I K E
    • [HC • Zwaardvechtinstructeur] Petra Diane Yaxley | 20 | 1.1 | Marthe / Tolkien
    •




    18. H E B E
    •
    •




    19. T Y K H E
    •
    •
    • [HC] Olyvia Beaumont | 19 | NPC - Iedereen




    20. H E K A T E
    • [Tijdelijk HC] Jules Sébastien Hunter | 20 | 1.2 | Marthe / Tolkien
    • Aurora Millie Ashford | 20 | 1.5 | Lisa / Saureus
    •




    21. P H O B O S
    • Yasuo Ida | 17 | 1.6 | Mexx/Garrett



    O V E R I G       (G R O T E       H U IS)
    • [Activities director] Neil Keaton | 31 | 1.4 | Saar / Ken_
    • [Activities director] Chiron | ? | NPC - Iedereen
    • [Oracle in the cave on the beach] Rachel | 30-ish | NPC - Iedereen
    • [Camp director] Dionysus (Meneer D.) | ? | NPC - Iedereen







    C A M P       A C T I V I T I E S

    • Zwaardvechten (Petra Yaxley, Silas Perry)
    • Lichamelijke vechttechnieken (James Scott, Caerwyn Teague)
    • Boogschieten (Chiron, -, -)
    • Pegasuslessen (Katarina Madden, -)
    • Theorie - Monster vechttechnieken (-,-)
    • Theorie - Mythologie (-, -)
    • Kano races (Naiaden, -)
    • Muurbeklimming (Saters)
    • Zwemmen en strandtijd (Nereïden)
    • Sport - Volleybal (-, -)
    • Zangstonde aan het kampvuur (Hazel Whitlock, -)


    R E G E L S

    • Het woordenminimum is 100 woorden.
    • Rachel (Orakel), Chiron en alle goden worden door iedereen gespeeld.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Als ik niet online ben, maakt de laatste die reageert een nieuw topic.
    • Als ik tien dagen niets van je hoor, kom ik je stalken xoxo
    • Mijn layout fiks ik later wel, ik heb honger.
    • Cabin info vind je hier, CHB info hier.


    Saars are awesome <3



    Mijn gouden regels voor praattopics:
    1. Hoe nuttelozer, hoe liever.
    2. Hoe meer zielen, hoe meer spam.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2024 - 23:51 ]


    help

    Hij is eerder een asshole dan een chaotisch iemand haha


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Morozova schreef:
    Nog een vraagje: spammen jullie liever praattopics vol, of zijn jullie meer voorstander voor een Discord groepschat?


    Ik vind dit ook wel een chill idee! Ik ben ook wat beter bereikbaar via daar, haha.


    Stenenlikker

    Oké, ik stel de vraag even anders: zijn er mensen die tegen Discord zijn?


    help

    Morozova schreef:
    Oké, ik stel de vraag even anders: zijn er mensen die tegen Discord zijn?


    Ik check discord minder en heb daar ook mijn meldingen sowieso uitstaan rond mijn examens :X
    Dus wsk voer ik mijn overleggen en zo hier.


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik ben absoluut niet tegen Discord (as you know) (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Morozova schreef:
    Oké, ik stel de vraag even anders: zijn er mensen die tegen Discord zijn?


    Nope, I am not. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Morozova schreef:
    Oké, ik stel de vraag even anders: zijn er mensen die tegen Discord zijn?


    Nope!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    — Relaties Milan

    ♡ Hyacinth Juniper Child

    ♡ Katarina Madden

    Katarina is Milans beste vriendin. Ze zegt precies waar het op staat en dat is exact wat Milan nodig heeft. Hij weet perfect wat hij aan Kat heeft en wat niet. Kat is een van de weinige mensen waarbij Milan niet op zijn hoede is. Milan vertelt Kat ook alles - vaak tijdens het hardlopen.

    ♡ Aldara Raelyn Peyton

    ♡ Hazel Evelynn Whitlock
    Milan heeft een grote crush op Hazel. Daardoor weet hij niet hoe hij zich moet gedragen rond haar. Milan is regelmatig in de ziekenboeg te vinden, waar Hazel werkt, telkens met een andere smoes. Toch heeft hij nog niet de moed bijeen geraapt om haar aan te spreken, aangezien zij de eerste is waar hij ook echt gevoelens voor heeft.

    ♡ Chiara Luseya Solari

    ♡ Nicholas Aiden Woods

    ♡ Izelle Riona Barlowe

    ♡ Sayah Argyris
    Sayah en Milan zitten verwikkeld in een soort flirationship. Milan vindt haar het knapste wezen op het kamp en kan het niet laten om met haar te flirten. Hij houdt het wel op de oppervlakte, want hij is bang om te ontdekken dat ze hem alleen leuk zou vinden voor zijn uiterlijk of krachten. Maar dat betekent niet dat ze geen leuke tijd kunnen hebben samen.

    ♡ Petra Diane Yaxley
    Petra en Milan hebben een tijdje een relatie gehad, tot Milans trust issues roet in het eten gooiden. Hij vertrouwde er niet langer op dat Petra bij hem was uit vrije keuze, maar dat zijn krachten een rol speelden in Petra's gevoelens voor hem. Ze zijn op een goede manier uit elkaar gegaan en zijn nu nog steeds vrienden.

    ♡ Jules Sébastien Hunter
    Milan kan Jules de helft van de tijd niet uitstaan. Hij vindt de jonge man maar arrogant en neemt iedere kans om Jules op de stang te jagen. Door zijn krachten, weet Milan exact welke verlangens Jules door zijn hoofd heeft spoken. Milan is er dan ook niet vies van om Jules daarmee te plagen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2023 - 15:08 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga proberen vanavond of morgen de relatielijstjes van mn persoontjes bij te werken!!
    Ik weet zo niet of er nog iemand was met wie ik iets moest bespreken?

    Morozova schreef:
    Oké, ik stel de vraag even anders: zijn er mensen die tegen Discord zijn?


    Nee!

    Klik voor Discord

    Vinden jullie het trouwens oké als ik volgende week maandag het speeltopic start? Ik heb mijn tijd wat fout ingeschat vandaag en vrees tegen dan pas alles af te hebben haha.


    help

    De beginposts in beide topics zijn bijgewerkt, laten jullie iets weten als er iets niet klopt/mist? (:


    help

    Morozova schreef:
    De beginposts in beide topics zijn bijgewerkt, laten jullie iets weten als er iets niet klopt/mist? (:


    Goed bezig!!

    Carpe_Diem schreef:
    (...)

    Goed bezig!!


    Wieeeeeee


    help



    Relatie Lijstje Augustus

    1. Z E U S

    Norah Leilani Achilleos | 19 | Knorrie

    Carter-James King | 20 | Gus heeft het niet zo op de pretentieuze 'King' , hij rolt maar al te graag met zijn ogen als lightning McQueen langsloopt en is met liefde selectief doof voor deze man

    3. P O S E I D O N
    Blue Stellamaris | 22 | Green is Gussie zijn bro- de twee heren zijn erg goed bevriend en kunnen elkaar als echte bro's gaan opzoeken om er een feestje van te maken. Dat Augustus Blue een knappe man vind zak hij niet ontkenenn- tho ze zijn gewoon bro's . Dat had blue hem al duidelijk gemaakt. Daar nit van gelaten dat Gus hem graag meeneemt om kattekwaad uit te halen als twee kleine kiddies.

    4. D E M E T E R
    Violet Ivy Bailey | 19 | Augustus kent Viooltje niet echt super goed naast de lessne mythologie gerekend. Hij vind der wel een lieverd en is aardig tegen de plantjesdame.

    5. A R E S
    Katarina Madden | 17 | Hoewel Gus op eerste zicht een ander beeld had verwacht van de Ares dochter , werd hij aangenaam verrast door de hartelijke passieve vibe van Kitty. De dame is een vrij aangename babbel en heeft algauw een plekje gevonden in Augustus zijn vriendenlijst . Tijdens de trainingen gaat hij dan ook liever met haar in het gras liggen dan effectief de dummies neer te meppen.

    Mart Beckett | 21 | Gus mag deze pestkop niet- hij is al vaak genoeg door het stuk biefstuk aan de kant gegooid en de manier hoe hij tegen zijn maatje Katarina doet vind hij er echt neit mee door kunnen.

    6. A T H E N A
    Aldara Raelyn Peyton | 20 | Erg goed kent hij Aldi niet, de strategische athena kids zijn sowieso wat moeilijker te lezen en Gus heeft zo ook niet het gevoel dat hij erg hoog in haar rangen staat. Hij zal wel vriendelijk zijn maar of hij ook naar haar zal luisteren? That’s debatable.

    7. A P O L L O
    Hazel Evelynn Whitlock | 19 | Hazel is één van Gus zijn beste maatjes. De vrolijke vrouw weet zijn norse blik toch iets te verzachten en is haar als een kleine zus gaan aanzien, samen met Alicia. De drie waren vaak samen te vinden, maar nu is dat dus iets ingewikkelder. Met de verdwijning van Alicia zijn de twee nog dichter bij elkaar toegegroeid terwijl ze hun best doen om haar te vinden.
    Augie is hierdoor wel nog beschermender over Nuts geworden tot een punt waar hij haar misschien een beetje begint te verstikken. But it’s because he really cares.

    Chiara Luseya Solari | 20 | Zijn favoriete Chia pet <'3 Net als met haar halfzusje Hazel is Chiara zomaar in zijn leven gerold en hij laat het zonnestraaltje ook iet zomaar meer weggaan. De twee zijn beste maatjes en als Augie zich niet te moe voelt poogt hij bij haar te lezen hoe hij met een ukelele overweg moet. Anderzijds flirten de twee onschuldig met elkaar al is het meer platonically dan iets anders.

    9. H E P H A I S T O S
    Nicholas Aiden Woods | 22 | Gus mag Nikita wel, hij is iemand waarbij hij zonder te veel woorden bij kan chillen of af en toe een sigaret kan stelen. De twee viben wel en weten soms manieren te verzinnen om Peter te plagen.

    10. A P H R O D I T E
    Milan Valeri | 21 | Mikado en Augustus waren eigenlijk best goeie maatjes, Gus mocht de aantrekkelijke Aphrodite zoon toch zeker en iemand met zo veel pech in zijn liefdesleven moest op een dronkenbui vast wel de aandacht getrokken hebben. Gus had iets te diep in het glas gekeken (misschien zelf wat gras gedaan met Kat) en had nog niet zo lang de breakup met Izzy na de rug toen hij tegen de biseksuele king van het kamp aanbotste. Milan die zelf ook iets te veel gedronken had, merkte dat Gus nood had aan wat compagnie. Waarna de heren samen een niet zo eenzame nacht beleefd hadden- zeker toen Gus plots wel heel erg graag Milan beter wilde leren kennen.
    Voor Gus is die hele avond wat een fever dream geweest met nog extra heartbreak toen hij alleen wakker werd.

    11. H E R M E S
    Izelle Riona Barlowe | 21 | Dat de relatie met Izelle nogal anders gelopen is dan dat Gus had gehoopt is zach tuitgedrukt. Zo'n groot jaar geleden hadden de twee een relatie gestart welke ook een erg fijne en warme relatei was in de zomer, maar naarmate Gus toen ook ging verder studeren brokkelde alles snel uiteen. Ze zagen elkaar moeilijk en op momenten dat Izelle ham stuurde was hij vaak al ingedut of had hij andere plannen. En vise versa als Gus haar aandacht verzocht leek het maar stoef te gaan. Hierdoor begon Gus zijn jaloesie des te meer te groeien en ontstonden er veel discussies eens ze weer samen waren. NA 6 maanden had het koppen na een heftige ruzie er dan ook bruusk er een eind aan gemaakt zonder het goed en wel uit te praten. Gus werd enkel maar knorriger en Drizella koeler

    Neil Keaton | 31 | Augustus heeft nog niet echt de kans gehad de nieuwe acitiviteitenleider te ontmoeten. Wel vind hij het maar vaag een ouwe op het kamp te hebben.

    3. H A D E S
    Valentijn Francis Vanderlei | 22 | Vorige zomer zijn Augustus en Nijntje iets closer geworden dan voorheen- Gus wist bij Valentijn zijn frustraties kwijt te kunnen- tussen de lakens- waar hun band vooral bij pillowtalk opengebloeid is. De heren noemen het dan ook een simpele FWB en zoeken elkaar op als ze even een avond niet alleen willen zijn.

    Ceasar Sallow |21| Ceasar is nog maar net nieuw op kamp, maar Gus zal zijn vibe wel als aangenaam aanvoelen. In betere omstandigheden had hij de jongen graag vrolijk rondgeleid- Nu zal het even van Augustus' zijn mood afhangen hoe zijn eerste ontmoeting met de Salade zal verlopen.

    16. N E M E S I S]
    Sayah Argyris | 21 | Sardine zit diep in Gus zijn hart genesteld ookal is hun relatie door heel wat diepe dallen heen gegaan. De twee werden al snel goeie maatjes iets wat twee jaar geleden uitdraaide tot ietsje meer dan gewoon vrienden. Gus is sowieso niet het beste relatie materiaal en hoewel hij Sayah enorm graag zag kon hij het Sardientje op dat moment niet de liefde en aandacht bieden dat ze nodig had, waardoor die relatie op de klippen liep en diezelfde zomer de twee ook weer uit elkaar vielen.
    Dit neemt niet weg dat ze nu nogsteeds erg goede vrienden zijn. Hij gaat geregeld nog de dame opzoeken voor een praatje of een powernap en hier en daar onschuldig geflirt al laten ze alletwee hun grenzen tijdig weten. Sayah heeft Gus ook aangemoedigd om verder te gaan met zijn studies.

    Hytham Devrim Argyris | 21 | Augustus heeft het altijd wel goed met Thami gevonden- ook toen hij een relatie aanging met zijn tweelingzus Sayah. Dat hun vriendschap dan ook iets kruimelde toen Sayah en Gus uit elkaar gingen heeft Gus wel gevoeld- al heeft hij na wat moeite wel weer het vertrouwen gewonnen van de heer- daar hij nogsteeds erg veel heeft om diens zusje.

    17. N I K E
    Petra Diane Yaxley | 20 | Peter Yacksies zoals Augustus met veel liefde de dame ook wel durft te noemen is een beetje een strikte dame, maar heeft Gus zijn respet wel op het eind van de dag. De dame die hem eveneens Gustavo heeft gedoopt weet zijn speelse nonchalance mooi terug te bootsen en deinst niet te veel weg van zijn nors gedrag en weet hem soms op zijn kont te schoppen.
    Hij mag haar wel al zegt hij het niet luidop.

    Candace Alessandra De Guillard | 22 |

    14. I R I S
    • Alicia Stanford |17 | Alicia was voor Augie een echte spring in het veld, als zijn cabin buurvrouw was ze iedere ochtend vroeg in de weer om iedereen op te beuren en ook de norsepot kon het niet laten om te glimlachen in haar bijzijn. Alicia was asl een kleine zus voor Gus en was ook de grootste lijm die hem aan zijn goeie vrienden wist te linken. Nu ze verdwenen is, maakt Augustus zich verschrikkelijk zorgen, hij mist de regenboog enorm.

    20. H E K A T E
    • Jules Sébastien Hunter | 19 | Gus vertrouwd deze jongeman niet helemaal. Waarom exact kan hij je niet verklaren, maar hij kan het niet laten om de jongen met een deathglare aan te staren. Daarbij heeft hij het er niet zo op dat Jules zo veel met Hazel optrekt, his protective dad mode no likey

    21. N Y X
    Maeve O'Dowd | 20 | Wifey of toch dat is wat iedereen claimt als ze de twee weer eens zien kibbelen als een getrouwd stel. Maeve is in bijna alle opzichten de vrouwelijke Augustus. Beiden beschermend over hun vrienden waardoor ze vaak als vader en moeder figuur aanzien worden. Het ding is- Gus is jaloers van Maeve, en vise versa. Hierdoor sturen de twee elkaar steeds geërgerde blikken toe of luisteren ze niet naar elkaars advies omdat ze gewoonweg te koppig zijn. Hij mag der wel, maar zal dit koppig ontkennen

    [ bericht aangepast op 23 mei 2023 - 21:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH