• Titel zegt het al.
    Op wat val jij?. Vertel het hier, en misschien leer je nieuwe mensen kennen!
    Het is niks ergs, je mag me ook een prive berichtje sturen als je het hier niet wilt vertellen. Het is geen dateding- of ik zoek mensen gewoon een dingetje om te weten op wat voor iemand jij valt en welk geslacht.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Boys 8'D

    type; Bless Boys (cool)


    We'll never be as young as we are tonight

    jongens,,
    But ik heb ene meisje achter me aan lopen. Zij geeft neit toe dat ze Bi si of lesbisch maar ze zit de heletijd aan mij en hangt heel dicht bij mij. Laatst zat ze zelfs ana mijn borst... Ik vind dat eigenlijk niet zo tof...
    But ik hb niks tegen Homo's, Biseksuele en lesbische mensjes hoowr, ik vind ze altijd verry nice! Maar dit kind is echt irritant! :8


    Tears are crashing out of my eyes

    Jongens.

    en dan op uitstraling.


    Sweet dreams will come true.

    jongens,,
    But ik heb ene meisje achter me aan lopen. Zij geeft neit toe dat ze Bi si of lesbisch maar ze zit de heletijd aan mij en hangt heel dicht bij mij. Laatst zat ze zelfs ana mijn borst... Ik vind dat eigenlijk niet zo tof...
    But ik hb niks tegen Homo's, Biseksuele en lesbische mensjes hoowr, ik vind ze altijd verry nice! Maar dit kind is echt irritant! :8
    Snap ik best ;o


    Sweet dreams will come true.

    (...)Snap ik best ;o

    En dan zeg ik gwn vriendelijk dat ze niet de heletijd aan me moet zitten, dat doet ze dan een half uur en daarna is het weer raak... -.-
    Mensjes uit mijn klas zien het ook al, die lopen al tegen heel de school te zeggen dat ze pot is! Maar daar wil ik niks mee te maken hbbn, alleen ze blijft maar achter me aanlopen en aan me hangen en me aanraken. Ik word echt GEK! :S:8:|


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    En dan zeg ik gwn vriendelijk dat ze niet de heletijd aan me moet zitten, dat doet ze dan een half uur en daarna is het weer raak... -.-
    Mensjes uit mijn klas zien het ook al, die lopen al tegen heel de school te zeggen dat ze pot is! Maar daar wil ik niks mee te maken hbbn, alleen ze blijft maar achter me aanlopen en aan me hangen en me aanraken. Ik word echt GEK! :S:8:|
    x_x' wat een kutkind zeg xS


    Sweet dreams will come true.

    Ik val op aliëns jongens.

    Ik val op aliëns jongens.


    X'D


    You move me ......... Kurt

    Jongens:)

    Jongens


    I live for the applause, you will die for it.

    Hihi , probeer dat maar eens voor mekaar te krijgen.
    Serieus iedereen uit mijn klas vind Lesbische menjes of Bi mensjes vies, en kunnen zich niet voorstellen om met een meisje te zoenen.
    En mijn nicht heeft niks tegen Homo's, maar wel tegen Bimeiden&Lesbischechicks... =s


    Ze weten volgen smij niet eens wat het woord bi inhoudt. Niks vies aan.


    Music is the new sex

    Boys.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nee indd ^^ Helemaalgelijk Rach <3

    xoxo


    You move me ......... Kurt

    Trouwens,meisjes zijn meetsal veel beter te begrijpen dan jongens.


    Music is the new sex

    (...)
    Ze weten volgen smij niet eens wat het woord bi inhoudt. Niks vies aan.

    Idd, wrm zou Bi vies zijn en homoseksueel zijn niet? I don't get it, wrm denken mensen zo?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes