• 𝖉𝖎𝖆𝖒𝖔𝖓𝖉
    in the rough


    ❛❛ THE WHOLE QUESTION HERE IS: am I a monster, or am I a victim myself? ❜❜



    THE STORY

    Iedereen weet hoe laat het is, als die ene envelop op je deurmat valt. Gebrandmerkt met een zilveren masker op het rode, glinsterende papier. Binnenkort zou ''The Nights Feast'' plaatsvinden. De één zijn grootste droom, de ander zijn diepste angst, want op de gastenlijst van dit feestje staan niet zomaar namen. Het is de duisterste elite, de parels uit de onderwereld. Criminelen met de zwaarste misdaden op hun naam worden op dit feest verwelkomd, met alleen een kleine beroving kom je echt niet binnen. Moordenaars, dieven, fraudeurs... Op deze avond mogen ze pronken met hun gestolen sieraden en bebloede dolken. De avond voor degene die in het daglicht worden zwart gemaakt, want hier zijn ze elkaars gelijken. Leven van wat fout is, stelen wat niet van jou is. Op dit feest komen zij die hun grootste angst geworden zijn.

          Alleen zijn er dit jaar door de Organisatie een paar upgrades gedaan. Nieuwe verassingen, laat ik het zo maar zeggen. Oh, dacht je dat ik deze ging delen? Ha! Je weet het gezegde in de onderwereld, snitches get stitches. Maar bereid je voor op een paar heerlijke spelletjes, want de Organisatie verveelt zich een beetje. Wat heerlijk pijnlijk vermaak is exact waar ze naar snakken en deze dure mannen laten we toch niet in de kou staan?


    playlist


    I know all your S E C R E T S
    i know all your lies
    BASIC INFORMATION

    ︻╦╤── Het is onbekend wanneer ''The Nights Feast'' wordt gehouden. De organisatie houdt van verassingen en houdt graag hun informatie achter. De laatste party was in 2019, die ervoor in 2017 en die daarvoor in 2014. Het is altijd een verassing voor de uitgenodigden.
    ︻╦╤── Het is mogelijk voor je karakters om op eerdere parties aanwezig te zijn geweest, als ze toen al bekende criminele waren. Houdt rekening met de minimale leeftijd in deze RP voor de rollen en hou het realistisch. Nieuwkomers worden vaak ''recrutees'' genoemd, omdat ze vaak nog onbekend zijn in de onderwereld en weinig contacten of handlangers hebben.
    ︻╦╤── Het feest wordt gehouden op een onbekend eiland, gekocht door de organisatie. Leden worden er in geblindeerde auto's naartoe gebracht en dus opgehaald, zodat ze niet de route ernaar toe kunnen volgen en dus niet weten waar ze zijn. Waar het feest zicht exact afspeelt, is voor de uitgenodigden onbekend. Er zijn ook, naast the main house geen andere dorpen of steden en dus ook geen andere mensen.
    ︻╦╤── Dit jaar is de eerste keer dat er een extra spel bij zit. Voorheen kwamen criminelen alleen bij elkaar om te pronken met hun gestolen goederen en om nieuwe contacten en deals te sluiten, nu zullen ze verrast worden met een extraatje.
    ︻╦╤── Het feest is alleen voor degenen die ongeveer een maand geleden een rode envelop met een zilveren masker erop gestempeld hebben ontvangen. Het is niet de bedoeling om een persoon zonder titel mee te nemen/ aan te maken, elk karakter is een bekend crimineel.


    ❛❛ Would you still love me if I stabbed you twice in the back?❜❜


    THE GAME

    ︻╦╤── Elke uitgenodigde dient één voorwerp in te leveren voor het spel. Dit heeft te maken met hun vakgebied. Hoe waardevoller het voorwerp is, hoe meer status je karakter krijgt bij de Organisatie.
    ︻╦╤── De Organisatie neemt alle voorwerpen in en zal deze gaan verstoppen over het landgoed. Niet op simpele plekken, natuurlijk.
    ︻╦╤── De bedoeling is dat elke crimineel doet waar hij of zij het beste in is, namelijk stelen. De deelnemers krijgen de spullen die zij nodig hebben om elk op hun eigen manier berovingen te gaan uitvoeren. We gaan elkaars spullen stelen en ieder apart, zonder voordelen, strijden voor één doel. De hoofdprijs, waar ieder van deze elite van droomt...
    ︻╦╤── Prijs: Immuniteit... Onze karakters krijgen de kans om van hun criminele verleden af te komen en opnieuw te beginnen. Niet meer wegrennen van je fouten, niet meer leven in de schaduwen van de mensheid. Je wordt met dezeburger.
    ︻╦╤── Moord is in dit spel niet toegestaan.

    Onze karakters weten nog niet van dit spel af, totdat het in de RP wordt aangekondigd
    If you're going to make me a piece in your game,
    don't be surprised if I decide to play.
    ROLES

    name ♥ age ♥ crime type ♥ page

    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    female
    Nova ''The Mad Hatter'' ♥ 29 ♥ druglord ♥ bubbles ♥ 1.3
    name ♥ age ♥ art thief ♥ bubbles ♥ page
    Alvera ''Little Fox'' ♥ 27 ♥ Gangleader ♥ Fc-Sonya Marmeladova ♥ Sionnach ♥ 1.1
    Sofía "The Siren" ♥ 29 ♥ Hitwomen ♥ Tommi ♥ 1.2
    Selina "The Duchess" ♥ ? ♥ Versatile Criminal ♥ KaIeidoscope ♥ 1.2
    Elvi ♥ 29 ♥ burglar ♥ Sionnach ♥ 1.3
    name ♥ age ♥ Role ♥ Happier ♥ page


    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    male
    name ♥ age ♥ Hacker ♥ bubbles ♥ page
    Lu "The Frenchman" ♥ age ♥ Jewellery thief ♥ Mirabel ♥ 1.1
    Colt "The Roommate" ♥ age ♥ Assasin ♥ Mirabel ♥ 1.2
    Ace ♥ 31 ♥ Arsonist ♥ Scriptor ♥ 1.2
    Dom ''The Ghost'' ♥ 35 ♥ Double Agent ♥ Scriptor ♥ 1.3
    Gian ''Lady Marian'' ♥ 29 ♥ Criminal Duo ♥ Tolkien ♥ 1.3
    name ♥ age ♥ Criminal Duo ♥ Iotte ♥ page


    lists (read them both first!)

    List one

    x Voornaam (optioneel als je die wil gebruiken bij het schrijven) + Pseudoniem/Codenaam waar je karakter bekend om staat
    x Leeftijd (tussen de 25 - 45)
    x soort dief + waarom uitgenodigd voor The Nights Feast
    x welk dierbaar bezit neemt jouw karakter mee naar het spel?
    x Uiterlijk
    x Innerlijk
    x Geschiedenis, wat je karakter besluit te delen
    x Relaties (weet wel dat veel karakters elkaar niet kennen en er dus ook nog ontmoetingen in de RP moeten gaan plaatsvinden)
    x Overig


    Private list (sent them to me in PB)

    Dit privé lijstje maak ik later in de RP bekend. In de RP willen ik en Saar namelijk steeds meer over de karakters gaan blootleggen en hiervoor moeten een aantal details van je karakters geheim blijven. Onder andere ook graag de echte naam van je karakter. Omdat dit onhandig is met schrijven, geven we wel toestemming om de voornaam te delen in het bovenstaande lijstje.


    RULES

    ︻╦╤── Probeer één keer in de week te posten.
    ︻╦╤── Minimaal 200 woorden per post.
    ︻╦╤── Geen perfecte personages, hou het realistisch.
    ︻╦╤── We schrijven in het Nederlands, maar sommige dialogen mogen wel in het Engels.
    ︻╦╤── 16 / 18 + is toegestaan, maar zet er wel een waarschuwing in het rood boven.
    ︻╦╤── Relaties mogen besproken worden, maar hou er rekening mee dat de meeste criminelen elkaar niet kennen. Geef ook ieder de kans hun personage af te maken, voordat we elkaar berichten gaan sturen. Relaties bespreken we na een afgesproken datum.
    ︻╦╤── Karakters mogen in de RP ruzie krijgen, maar probeer geen ruzie te maken buiten de RP.
    ︻╦╤── Er is een max van 3 karakters, waaronder één man. Meer personages zijn, met overleg, mogelijk nog toegestaan.
    ︻╦╤── Deze RP is van Amber && Saar, credits gaan naar ons. Deze RP of delen ervan mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden.
    ︻╦╤── Ik en Saar kijken de karakters na en maken de topics aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2023 - 20:48 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Mag ik een dame? Ze zal een bendeleider zijn (haar rol komt origineel vanuit een andere rpg, Saar kent deze al), de naam van haar fc zoek ik nog even op. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Woohoooiww


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik gooi deze even in MT in case I do get inspired, but no promises (:


    help

    Zou ik een dame mogen? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Zou ik een mannelijk personage kunnen reserveren?

    Ik twijfel nog tussen drugshandelaar of mensenhandelaar.
    Edit: of een brandstichter. . .

    [ bericht aangepast op 25 juni 2023 - 21:51 ]


    •

    Scriptor schreef:
    Zou ik een mannelijk personage kunnen reserveren?

    Ik twijfel nog tussen drugshandelaar of mensenhandelaar.
    Edit: of een brandstichter. . .


    Optie drugs handelaar/ brandstichter lijken mij persoonlijk iets fijner om te lezen 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mirabel schreef:
    (...)

    Optie drugs handelaar/ brandstichter lijken mij persoonlijk iets fijner om te lezen 😊


    En eveneens om te schrijven, haha. (':
    Laat ik voor de brandstichter gaan. Bedankt voor je input!


    •



    ’ Merci Chérie '

    CHARMER & JUWELLERY THIEF

         


    Een Mysterieuze maar charmante man- dit is hoe de meeste slachtoffers een aanvaring met Frenchie omschreven. Wie de eer heeft om ook een woordje te slaan met de jongeman zal na een vriendelijk gesprek merken dat deze sluwe vos weg is met enkele van hun kostbaarheden. Frenchie is niet zomaar een zakkenroller- nee nee de jongen houd van groots & theatraal. Zo laat hij met liefde zijn handtekening achter of durft hij wel eens mingelen met zijn slachtoffers.

    OUTSIDE

    Erg veel heeft tijd spendeert Frenchie niet aan zijn voorkomen, zeker niet tijdens de roofuren om. Hoe slonziger hoe beter lijkt het haast al is dit ook afhankelijk van job tot job. Want op speciale occasies kan hij zeer slik en gelikt voorkomen.
    Frenchie meet zo’n 1m87 en qua lichaamsbouw is hij niet heel erg breed, maar heeft wel de nodige spiermassa gekweekt met al zijn lenig geklauter. Zijn huid die overigens bezaaid is met moedervlekken en heeft door zijn jaren als kwajongen en dief ook een heuse verzameling aan littekens verkregen. Van schaafwonden door klim ongelukjes, tot steekwonden van ehm, plezierige nachten.
    Lu heeft een stel donkere dikke lokken geërfd van zijn ouders, welke van nature krullen. Vaak staan ze enorm warrig op zijn hoofd, want tja erg veel tijd spendeert hij niet aan het onderhouden van die krullenbos die halflings voor zijn ogen hangt, maar op uitzonderlijke momenten strijkt hij deze met een boel gel naar achteren om een stuk meer 'Elite' over te komen. Zijn kijkers hebben een donkere koffieachtige kleur welke omringt zijn met een setje lange donkere wimpers die hem een ware bambieblik schenken. Zijn gezichtsvorm is hoekig, relatief scherpe kaaklijn welke vaak een ruwe stoppel heeft.
    The Frenchman heeft wat dikkere wenkbrauwen en een zeer uitgesproken gebogen neus, zijn bovenlip is iets smaller dan zijn onderlip en als hij glimlacht heeft hij wat een bescheiden vibe rond zich hangen. Frenchie draagt zelf nooit juwelen, hij heeft enkel een hele oude zakhorloge zitten die keurig in zijn broek genaaid zit.


    ’ Bisous x -F ‘






    KNOWN THIEVING HISTORY



    The Frenchman, Frenchie of een enkeling kan hem zelf aanspreken met de naam Lu. De man zou in 1985 geboren zijn en zou een jaar of 38 moeten zijn. Hoewel er niet veel informatie gesprokkeld kan worden over Frenchie worden kan zijn Criminele stempel officieel 15 jaar geleden genoteerd worden. Na de roof bij Engelse Hertogin Barbara VonSweets waarbij ze aan meer dan 250 000 euro aan juwelen geroofd werd. Om enkel een briefje met 'Merci ' gevonden werd- ondertekend door F.
    Hierdoor schreven de Britse kranten algauw over 'The Frenchman' een naam die Lu geadopteerd heeft.
    Frenchie is getrouwd in ... met ..... Maar wilt heel graag van de vrouw scheiden- al gaat dit helaas niet zo gemakkelijk als gehoopt.



    EXTRA




    Talen Frans, Engels (Met frans accent), Italiaans, Spaans, Portugees, een beetje Duits, kleine kennis over Nederlands en Pools
    Likes The Mona Lisa (one of the most beautifull things there is ), Kettingroker, Aandacht van de vrouwtjes én de manntetjes, Goud/zilver/alle juweeltjes you name it, Heights, hiding in plain sight, Cappucino, Martini shaken not stirred , Vintage, rustic and old stuff, Piano , ???
    Dislikes His ex, Bier, ???
    Fears ???
    Guilty pleasures: His Ex , ???
    Talents Frenchie is een excellent dief & Goudsmit- zo weet hij zijn gestolen buit vaak om te smelten tot pure cash, Piano spelen, ???
    Other Can drive a car/ Motorcycle and big vans, ???

    Alvast het meeste voor Frenchie eheh Roomie volgt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Whoop, ik ga morgen proberen alvast Alvera's opzet te plaatsen! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een vrouw reserveren?

    Mag ik een vrouw reserveren onder voorbehoud?


    [ heaven knows ]



    Alvera


    NICKNAMES
    Vera ⋅ Little Fox.



    AGE
    27 jaar ⋅ Op welke datum Alvera precies geboren is, is enkel en alleen voor haar bekend. Het is een dag waar ze zelf niet zo veel waarde aan hecht, noch ooit iets aan gedaan heeft al zolang als ze zich kan herinneren. Ze slaat haar verjaardag dan ook elkaar jaar trouw over.



    ROLE
    Alvera is één van de vijf bendeleiders binnen de groepering waar zij te werk is gegaan, maar wie een lange weg heeft heeft afgelegd om deze positie te kunnen bemachtigen
          Ze is op jonge leeftijd begonnen als prostituee en heeft met hulp van XXX XXXX een manier gevonden om op sluwe, vernuftige wijze langzaam de weg naar de top te beklimmen; mede ook doordat ze zeer ervaren is binnen het criminele circuit en meer dan genoeg gezien of gedaan heeft. Inmiddels is ze nu zo'n drie jaar al leider van de bende, heeft ze de teugels strak aan weten te trekken en heerst ze op haar eigen manier. Alvera heeft nooit of te nimmer spijt gehad van haar keuze om samen te werken met de andere vier leiders, maar laat zich niet in de kaarten kijken wanneer het haar eigen plannen betreft.
          Alvera's leiderschap is dan ook iets dat niet vele weten, enkel diegene waar zij binnen dat gebied mee samenwerkt en van een gelijke status zijn.
    In a world where everyone wears a mask,
    it’s a privilege to see a soul.

    APPEARANCE
    Hair color ⋅ Donkerbruin, neigend naar het zwart soms.
    Hair type & length ⋅ Half lang haar, golvend en met een goede slag.
    Eye color ⋅ Groen bruin van kleur.
    Skin tone ⋅ Alvera heeft een lichte tint in haar huidskleur, iets wat komt door haar afkomst.
    Height ⋅ 1m71 lang, slank postuur.
    Birthmarks & Scars ⋅ XXX XXXX XXX XX, verder heeft ze her en der wat oude littekens van XX XXX XX XXXX.
    Clothing style ⋅ Vrouwelijk, sensueel, niet schromend om haar vrouwelijke welvingen te tonen, uitdagend.
    Make-up style ⋅ Donkere kleuren; zwart, donker bruin, etc. Meestal smokey look rond haar ogen.
    Tattoos ⋅ Alvera heeft verschillende tatoeages op haar lichaam staan en is teven ook nog lang niet klaar met het laten zetten daarvan.

    Your loss, Babe.
    We all eat lies when our hearts are hungry.



    EXTRA
    Likes ⋅ XXX XXXX, X, Muziek, Tatoeages, Mannen, Seks, Sarcasme, Sigaretten, Alcohol, . . .
    Dislikes ⋅ Leugens, Ongewenst gedrag, Verwende, arrogante en narcistische types, Ratten, XX XXX, XX, . . . .
    Seksualiteit ⋅ Alvera valt volledig op mannen, al heeft ze wel eens een pleziertje gehad met een dame. Toch kan ze niet zonder een man in haar leven en hoewel ze niet snakt naar een vaste relatie, puur omdat het haar nu eerder een hinder lijkt, zoekt ze zo nu en dan zonder schroom wat intimiteit op.
    Wapens ⋅ In haar jaren op straat heeft Alvera geleerd hoe ze een mes moet hanteren en leerde ze X XX XXXX X XXX XX XXX XXXX. Ze heeft dan ook altijd XXX XXXX XX XXXX XXXX XX, soms XX XXX XXXX XX. Tevens weet Alvera ook goed hoe ze een paar rake klappen kan uitdelen.


    ITEM
    Would you like to know? ⋅ Het meest waardevolle en dierbare item dat Alvera mee zal nemen blijft voor nu een geheim. Wie weet wat dit uiteindelijk gaat zijn. . .


    Alvast een opzet. (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2023 - 23:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alle reserveringen zijn normaliter up to date c:

    Hou er rekening mee dat je rol in dit rollentopic enkel de informatie bevat die andere personages kunnen/mogen weten! c: Informatie die je nog niet meteen wilt delen over je rol mogen via privé Bericht naar bubbIes gestuurd worden ^^ Bij meerdere vragen, stuur ons gerust een berichtje!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aaaah twijfel, m’n schrijflijst is zo lang, maar dit klinkt wel mega leuk! Misschien onder voorbehoud dat ik toch een man wil reserveren :Y)


    someone out there feels better because you exist

    Iotte schreef:
    Aaaah twijfel, m’n schrijflijst is zo lang, maar dit klinkt wel mega leuk! Misschien onder voorbehoud dat ik toch een man wil reserveren :Y)



    Yesssss ! Join usss


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH