• 𝖂𝖎𝖓𝖉𝖘𝖙𝖎𝖑
    𝖂𝖎𝖓𝖉𝖘𝖙𝖎𝖑
    STORY OF THE YEAR | VERBONDENHEID/EENZAAMHEID




    𝒲anneer Calçadar de jarenlange oorlog tegen Windergaard eindelijk overwint, is de prijs hoog. Te hoog. De magie die Calçadar doorheen de millennia tot middelpunt van de wereld omtoverde, verdwijnt.

    23 jaar na een hoopvol huwelijk tussen Calçadars toenmalige kroonprinses en bondgenoot Valeda’s lievelingsprins rust alle hoop op de schouders van hun zoon Kai. Hij moet Calçadars redding zijn; zou de magie van het land opnieuw opwekken en haar bevrijden van die steeds dieper wordende sociaaleconomische crisis. Alleen blijkt tijdens Kais kindertijd al snel dat ook hij geen greintje magie bezit.

    Hoewel Calçadars bevolking hun jonge kroonprins niet per se minder gaat liefhebben, is de teleurstelling onoverkomelijk. Verwachtingen veranderen, maar worden allesbehalve kleiner. De last op Kais schouders wordt zwaarder, en wanneer schandelijke staatsgeheimen en doofpotacties boven water komen, bereikt hij een breekpunt. Hij wordt een diplomatische ramp, maar Kai verzet zich er niet tegen. Hij verwelkomt het als een oude bekende.



    Heel veel liefde voor iedereen in de Disney Descendants RPG waar Kais verhaal is begonnen. Zonder jullie eigen inspirerende personages was ik waarschijnlijk nooit zo geobsedeerd met hem geraakt. Extra liefde voor de mensjes (you know who you are) die het oké vonden dat ik die inspiratie in dit verhaal meenam (en in het bijzonder Bes; all of this is definitely your fault and I wouldn't even have attempted this if it weren't for your support).

    Trigger warnings voor depressieve gedachten, geweld, light spice (idk what else to call it ok; seksuele inhoud i guess), death and destruction, sad boy being sad

    [ bericht aangepast op 9 feb 2024 - 14:17 ]


    help

    Ik ging eigenlijk maandag pas beginnen but I have ADHD and I poured my heart and soul into this crap so oops

    De korte intro en proloog staan al online! (:

    Now I'm nervous bye

    [ bericht aangepast op 9 feb 2024 - 14:18 ]


    help

    Deel 1/3 van hoofdstuk 1 staat online! Ik zie alleen dat die onleesbaar is op mobiel 🤔. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen? 🙃


    help

    RSK schreef:
    Deel 1/3 van hoofdstuk 1 staat online! Ik zie alleen dat die onleesbaar is op mobiel 🤔. Kan iemand dat bevestigen/ontkennen? 🙃


    Onleesbaar 🤓

    [ bericht aangepast op 16 feb 2024 - 9:29 ]

    Hammock schreef:
    (...)

    Onleesbaar 🤓



    (huil)
    cri, even denken of ik mijn layout inperk voor leesbaarheid of niet

    Edit: Nu nog steeds?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2024 - 9:40 ]


    help

    RSK schreef:
    (...)

    (huil)
    cri, even denken of ik mijn layout inperk voor leesbaarheid of niet

    Edit: Nu nog steeds?


    Its perfect 👌🏼

    De rest van hoofdstuk 1 staat online! O1.2 & O1.3.


    help

    Het eerste deel van hoofdstuk 2 is er!

    share ur thoughts i like talking about stuff but am bad at starting


    help

    Ennn deel 2 van hoofdstuk 2!

    Once again thanks for the comments and the love and the kudos and all that jazz, i feel appreciated and I love yall.


    help

    Deel 1 en deel 2 van hoofdstuk 3 staan ondertussen ook online!


    help

    Met deel 3 is hoofdstuk 3 ook weer afgerond!

    Back to the chaos in deel 1 van hoofdstuk 4. Ik krijg ook de neiging om memes te posten.


    help

    Share your favourite line of chapter 4 (deel 2 staat nu online) bc I like reading opinions

    Mine is:

    “Dat is de laatste keer dat je me een kleerkast in propt,” zegt Jari terwijl hij dichterbij komt.
    “Ik dacht dat je je er thuis zou voelen,” reageert Kai


    i giggled writing that


    help

    Vanparys schreef:
    Share your favourite line of chapter 4 (deel 2 staat nu online) bc I like reading opinions

    Mine is:

    (...)

    i giggled writing that

    That was a good one :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    (...)
    That was a good one :Y)


    +1. I giggled at work

    Hihi, blij dat het bij jullie hetzelfde effect had ^^


    help