• Hee =D

    Ik weet niet of dit tussen relaties hoort, maar ik zie wel (A)

    Er zit dus een jongen bij mij op school, en het lijkt me gewoon een leuke jongen om te kennen. Maar dankzij een aantal vriendinnen (zie ander topic over stalken -_-') ben ik dus bang dat hij helemaal niet bevriend zou willen zijn. Ik ken hem niet en heb nog nooit tegen hem gesproken, maar ik wil hem op de een of andere manier kennen.

    En dan komt er ook nog bovenop dat ik niet weet of ik gewoon bevriend wil zijn, of dat ik hem leuk vind xD Ikzelf denk van niet, maar toch (A)

    Reacties??

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Nou... door hem beter te leren kennen ga je al veel dingen te weten komen.
    Dus, leer hem eerst beter kennen. Dan kun je nog zien (:


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nou... door hem beter te leren kennen ga je al veel dingen te weten komen.
    Dus, leer hem eerst beter kennen. Dan kun je nog zien (:


    Maar dan is er nog het probleem dat ik al niet naar hem durf te lachen ofzoo, laat staan naar hem toe gaan.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Probeer via via iets te regelen.Heeft men vriendin ook gedaan en nu valt HIJ haar lastigO_O.
    Vraag aan iemand zen MSN ofzo en dan zien we wel.;)

    Probeer via via iets te regelen.Heeft men vriendin ook gedaan en nu valt HIJ haar lastigO_O.
    Vraag aan iemand zen MSN ofzo en dan zien we wel.;)

    Voor zover ik weet heeft hij geen msn. Want die vriendinnen waren eens zo slim om zijn tas te jatten, en in zn agenda te kijken. Geen msn. Maar nu weet ik nog steeds dat zn moeder Kitty heet -_-' Dankzij die actie van de tas jatten


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    En ik vind het dus echt doodeng om zomaar naar hem toe te gaan..



    Heeft iemand nog andere tips? Of iets waardoor ik het wél durf..?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    :'( Wil niemand me meer helpen?? :'(


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Probeer zen netlog of weet ik wat nog te vinden op het internet ^^
    en dan in real live afspreken!!^^


    Your Butt is Mine!

    Probeer zen netlog of weet ik wat nog te vinden op het internet ^^
    en dan in real live afspreken!!^^


    Maar maar maar :'( Ik kan hem noch op hyves, noch op netlog, en ook noch op myspace vinden xD En dan voel ik me net een stalker als ik alle pagina's langsga in de hoop dat hij er tussenstaat -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Maar maar maar :'( Ik kan hem noch op hyves, noch op netlog, en ook noch op myspace vinden xD En dan voel ik me net een stalker als ik alle pagina's langsga in de hoop dat hij er tussenstaat -_-'

    Ja kk das mss wel wat stalkering
    Maar probeer het toch in je hande te krijge^^xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ja kk das mss wel wat stalkering
    Maar probeer het toch in je hande te krijge^^xD


    Jaa, zit al op de 18e pagina van Netlog -_-' En hij staat er tot nu toe niet tussen :O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Jaa, zit al op de 18e pagina van Netlog -_-' En hij staat er tot nu toe niet tussen :O


    Heb hem niet gevonden op netlog -_-' En op hyves zegt ie al gelijk dattie niets kan vinden :O En daar ben je lekker mee..

    BWAAAAAAAAH Wat kan ik dan nog doen? -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik denk dat je toch moet proberen met hem te praten. Glimlach eerst een paar keer, en spreek hem dan een keer aan. Ik bedoel, het is opvallender als je telkens je hoofd wegdraait als hij bij jou in de buurt is.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    ik heb precies het zelfde ! ik weet ook niet wat ik moet doen als ik HEM zie ! maar ik weet wel dat ik wt voor hem voel !, alleen ik durf hem dus ook niet aantespreken !
    hij lacht wel heel vaak naar me en kijkt ook vaak !! <3

    x

    Ik denk dat je toch moet proberen met hem te praten. Glimlach eerst een paar keer, en spreek hem dan een keer aan. Ik bedoel, het is opvallender als je telkens je hoofd wegdraait als hij bij jou in de buurt is.


    Ik heb vandaag zo goed als naar hem geglimlacht. Maar gelijk daarna had ik zoiets van:

    F*CKF*CKF*CK
    Wat heb ik nou weer gedaan (A) Maar vooral omdat ik dan bang ben dat zn vrienden naar me toe komen -_-'


    Shut up, before I stab you with my chopsticks



    Ik heb vandaag zo goed als naar hem geglimlacht. Maar gelijk daarna had ik zoiets van:

    F*CKF*CKF*CK
    Wat heb ik nou weer gedaan (A) Maar vooral omdat ik dan bang ben dat zn vrienden naar me toe komen -_-'


    Waarom zouden z'n vrienden nar je toe komen? je lacht toch alleen naar hem? Negeren, die angst.
    Loop op de jongen af en laat "per ongeluk" iets vallen, bijv. een boek, pet, map, jas, tas... watever. Als hij het voor je oppakt, kun je een gesprekje aanknopen. Als hij de moeite van het oprapen niet neemt, denk ik eigenlijk dat hi je gwewoon niet waard is


    If you're going to hell, keep going