•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 22:50 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Die plan van vanmiddag is misschien wel goed voor de afleiding, maar damn, ik zie ertegenop. Ik ga veel liever in bed rotten..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Als je mensen helpt, doe je het toch stiekem voor jezelf, want wat voelt het goed als mensen dankbaar voor je zijn :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Geen energie meer voor dit telefoontje. Doe ik maandag dan maar.

Nog steeds weet ik niet of mijn vorige assignment goed genoeg was. En de volgende moet vanavond af zijn.. deze gaat wel beter tot nu toe, maar als de andere niet goed is, heb ik hier niets meer aan. Uni..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Huilen op de werkvloer omdat het voelt alsof m'n buik vanbinnen in de hens staat

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

TIL dat ik jarig ben op Reaping Day in The Hunger Games 🎉🥲

Protect the people.

you f'd up, you clean up.

Such a useless spell.

You little shits. (cat) Het is èèn ding om tegen mijn baas te klagen als je het niet eens bent met de regels waar ik mij aan moet houden, maar om dan dingen erbij te verzinnen die ik nooit zou doen?? How fucking dare you. I hope that coffee sits sour in your stomach.

Jesus of course they're regulars. Can't wait to overthink my every move when you're back with us 💀💀

[ bericht aangepast op 2 mei 2025 - 18:31 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Subnautica scares the everloving fuck out of me.

*dives in again*

Caution first, always.

Zoya schreef:
    You little shits. (cat) Het is èèn ding om tegen mijn baas te klagen als je het niet eens bent met de regels waar ik mij aan moet houden, maar om dan dingen erbij te verzinnen die ik nooit zou doen?? How fucking dare you. I hope that coffee sits sour in your stomach.

Jesus of course they're regulars. Can't wait to overthink my every move when you're back with us 💀💀

Dat klinkt kut :<

Caution first, always.

Inigo schreef:
    Subnautica scares the everloving fuck out of me.

*dives in again*

You're a fucking idiot :') <3

Inigo schreef:
    (...)
    Dat klinkt kut :<

🥺 thank you

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Hoe kan een keuze waar ik compleet achter sta zo ontzettend moeilijk zijn om te nemen?

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Ohmygod—I'm a lil' bit annoyed right now.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zo, ik ga even 24 uur in de bioscoop doorbrengen! 😅

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    Zo, ik ga even 24 uur in de bioscoop doorbrengen! 😅

Have fun met de HP marathon!

De bios hier heeft van die liggende stoelen. Ik zou echt binnen no time in slaap vallen I guess

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly