• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Man I fucking hate my life. Ik moet werk hebben, het enige werk dat ik momenteel kán doen zijn interimjobs compleet buiten mijn veld, wat dan ook gewoon weer mijn cv schaad hoe langer ik afgestudeerd ben en niet binnen het veld werk. Echt absoluut geen goede keuzes hier

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Cuprija schreef:
    Man I fucking hate my life. Ik moet werk hebben, het enige werk dat ik momenteel kán doen zijn interimjobs compleet buiten mijn veld, wat dan ook gewoon weer mijn cv schaad hoe langer ik afgestudeerd ben en niet binnen het veld werk. Echt absoluut geen goede keuzes hier

I second this. Je kan in Groningen eigenlijk alleen maar in de bouw, de zorg of de financiën werken. Er is gewoon niks in mijn sector :') Waarom tf heb ik een hbo opleiding gedaan als ik nergens aan de slag kan.

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 11:57 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

I second this. Je kan in Groningen eigenlijk alleen maar in de bouw, de zorg of de financiën werken. Er is gewoon niks in mijn sector :')

Lekker dan. Hier in Zeeland kan je financiën vervangen door industrie volgens mij. Toch apart hoe ze graag dit soort provincies ook bewoond willen houden, maar altijd hoofdkantoren en andere belangrijke zaken, of instanties, die werkgelegenheid bieden in de Randstad willen hebben.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    (...)

I second this. Je kan in Groningen eigenlijk alleen maar in de bouw, de zorg of de financiën werken. Er is gewoon niks in mijn sector :') Waarom tf heb ik een hbo opleiding gedaan als ik nergens aan de slag kan.

... ik voel je pijn. Ik heb twee masterdiploma's maar zit vast in een hol in Oost-Vlaanderen waar er letterlijk enkel retail- en industriejobs zijn. Sure, daar kan ik een paar maanden mee weg, maar zonder elitair te doen heb ik wel echt geen twee masterdiploma's gehaald om jaren daarin te werken.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Catmint schreef:
    (...)

Lekker dan. Hier in Zeeland kan je financiën vervangen door industrie volgens mij. Toch apart hoe ze graag dit soort provincies ook bewoond willen houden, maar altijd hoofdkantoren en andere belangrijke zaken, of instanties, die werkgelegenheid bieden in de Randstad willen hebben.

Dat! Je moet eigenlijk kiezen tussen een inkomen of een betaalbaar dak boven je hoofd like wtf

Zoya schreef:
    (...)

Dat! Je moet eigenlijk kiezen tussen een inkomen of een betaalbaar dak boven je hoofd like wtf

Toevallig (en gelukkig) heb ik beide, maar doe ik iets waarvoor ik graag uit m'n bed kom? Zeker niet. Heb ik er voor gestudeerd? Yep, maar daar heb ik nog altijd twijfels over :')

Het is zo'n triangle; House - Money - Sanity. Lijkt alsof je er eentje moet opofferen voor de rest

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Schrijven missen maar de relatie van een ORPG opzoeken spannend vinden want wat als ik niet genoeg tijd heb.

Catmint schreef:
    (...)

Toevallig (en gelukkig) heb ik beide, maar doe ik iets waarvoor ik graag uit m'n bed kom? Zeker niet. Heb ik er voor gestudeerd? Yep, maar daar heb ik nog altijd twijfels over :')

Het is zo'n triangle; House - Money - Sanity. Lijkt alsof je er eentje moet opofferen voor de rest

Technisch gezien heb ik een baan, maar het is in de horeca dus mijn sanity verlaat mij langzaam 😂

Paracosmoses schreef:
    Schrijven missen maar de relatie van een ORPG opzoeken spannend vinden want wat als ik niet genoeg tijd heb.

In mijn ervaring is dat eigenlijk niet een heel groot probleem, soms komt het leven er even tussen! Zolang mijn tegenspeler daar open over is en regelmatig even communiceert vind ik dat zelf nooit een big deal. Don't let that fear keep you from having a good time <3

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 12:28 ]

I k h a a t i n c o m p e t e n t e m e n s e n

Sjakxjdjfhzhfhehd

help

Ik: *viert verjaardagen al een paar jaar niet meer*
    Ik: *gaat plotseling een feestje organiseren*

... how did this happen?

Omnia mutantur, nihil interit

Pfoe vandaag is taai :')

Dramatic

Deze week is ZO VOL. Gala voorbereidingen, werk, kids, huishouden, afspraak hier, afspraak daar, tussendoor nog leren én examens ergens deze maand... Is het al weer weekend?
    Of beter nog: ik heb vakantie nodig :')

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

vergankelijk schreef:

... how did this happen?

Me when i graduated

help

vergankelijk schreef:

... how did this happen?

Me when I graduated got friends that actually bothered to show up

Renna schreef:
    Pfoe vandaag is taai :')

Een presentatie geven tijdens het teamoverleg volgende week hoefde ik daar NIET bij te hebben

Dramatic