•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

•

Brain fried door 2 uur aan computertesten/ persoonlijkheidstest. Wordt nog leuk morgen, want dan is het 4 uur. Ah well, alles voor een baan, lol.

Heel de dag al e-cursus BHV aan het leren. Nu bij het onderdeel wonden, maar guess who can’t handle blood at all 🙋🏻‍♀️

someone out there feels better because you exist

Kinda wanna skip work on Friday because I can't bear to act normal atm. Could I? Should I?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Finallyyyy

Don't walk. Run, you sheep, run.

Bitch 🙄 You're a joke. 34? More like 10.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Did I binge declutter content all morning and much of the afternoon instead of doing work? Yes... Did I actually start decluttering our junk room? Yes! And I'm happy with it ^^

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 18:02 ]

Do it scared, but do it anyway.

Ik: waarom blijft mijn keel zo vast, en is mijn mood minder goed lately?
    Mijn planning: morgen eindreview eerste stage ooit, maandag hopelijk laatste uni tentamen ooit. Straks een last-minute belletje over mijn nieuwe werk in september.
    Goh.. This might just be body-stress response at its finest.. Hoe gek. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Rassalentar schreef:
    Did I binge declutter content all morning and much of the afternoon instead of doing work? Yes... Did I actually start decluttering our junk room? Yes! And I'm happy with it ^^

Jaaa same, het voelt zo goed als je er eenmaal mee begonnen bent met decluttering (:

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik wéét dat ze er niets aan kan doen, maar ik heb een (directe) collega die constant ziek is en het is gewoon super onhandig.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik heb mezelf ziekgemeld voor een mental health day en ondanks dat de floormanager terug begon te pushen ("werken is afleiding toch?") heb ik voet bij stuk gehouden. Daar ben ik stiekem best trots op, want ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik the easy way out kies of dat ik een situatie 'misbruik voor een dag vrij'. Zelfs dit posten vind ik eng bwahahaha. But I did it. Pfffff -_-"

[ bericht aangepast op 26 juni 2025 - 9:25 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik zou niet huilend van een begeleider meeting terug moeten komen omdat zij nou eenmaal haar dag niet zo heeft en dan haar feedback niet constructief kan brengen en dus mij alleen maar slecht laat voelen omdat ik wat simpele dingen nog niet gedaan had en teveel afwachtend werk. Sure dat is ook wel waar, maar nu voel ik me steeds oncomfortabel bij elke vorm van contact met haar en heb ik nog minder motivatie om bezig te gaan en ga ik me juist meer afkeren van het hele project vanwege alle negatieve gevoelens die er omheen hangen...

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Ik zou niet huilend van een begeleider meeting terug moeten komen omdat zij nou eenmaal haar dag niet zo heeft en dan haar feedback niet constructief kan brengen en dus mij alleen maar slecht laat voelen omdat ik wat simpele dingen nog niet gedaan had en teveel afwachtend werk. Sure dat is ook wel waar, maar nu voel ik me steeds oncomfortabel bij elke vorm van contact met haar en heb ik nog minder motivatie om bezig te gaan en ga ik me juist meer afkeren van het hele project vanwege alle negatieve gevoelens die er omheen hangen...

Omg nooo, hoe slecht van haar. En ik ben heel bekend met afkeer door negativiteit. Hoop dat je nog ergens motivatie vandaan kan toveren, want dit is niet de manier om met iemand om te gaan....

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Zoya schreef:
    Ik heb mezelf ziekgemeld voor een mental health day en ondanks dat de floormanager terug begon te pushen ("werken is afleiding toch?") heb ik voet bij stuk gehouden. Daar ben ik stiekem best trots op, want ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik the easy way out kies of dat ik een situatie 'misbruik voor een dag vrij'. Zelfs dit posten vind ik eng bwahahaha. But I did it. Pfffff -_-"

"Werken is afleiding toch?" AYY this made me mad.
    Gurl, ga jij eens heel gauw lekker chillen vandaag en in bed of op de bank liggen met een goed boek of een film of serie. Of wat dan ook waar je een greintje dopamine uit kan halen. Trots dat je voor jezelf hebt gekozen!! ❤️

Dramatic

Ik verveel me

Let's drink Jasmin tea!

Zoya schreef:

Ik herken die guilt zoo erg (': Maar je hebt het juiste gedaan, jij hoeft op het moment echt even geen werkstress erbij te hebben. Fuck die manager.

Caution first, always.