Rassalentar schreef:
AAAAAAAH! Nu heb ik het idee dat ik alles aan het overthinken ben, niet naar m'n studieadviseur had moeten gaan omdat het mogelijk niet zo erg is, want er zal ook vast weinig aan te doen zijn, en het gewoon moet aanvaarden dat het nog twee maanden kut gaat zijn. Maar als ik het wel erg en vervelend vind en daar niet nóg 2 maanden mee wil dealen (na dat al like 10 maanden aan het doen te zijn en het steeds opnieuw te proberen) moet dat toch oke zijn?! Want elke keer dat ik denk dat het weer oke gaat, slaat alles weer om en ik ben er zo klaar mee! En zelfs dit uiten voelt als zeuren, terwijl ik vandaag opnieuw naar de uni gaan om wat onderdelen op te halen al moeilijk voor elkaar kreeg vanwege de stress er omheen en ik voel al fysiek stress voor de twee hele to dos die ik morgen moet gaan doen voor dit project. Tijd voor een hele avond ACT visualisaties en wat boek lezen zodat het morgen hopelijk beter voelt.
Die mensen zijn er om je te helpen. Ik ken je gevoel, maar het is super knap en goed dat je wel naar de advisor bent gegaan.
En ja..die stress.. het is jammer dat ik er zelf ook niet meer voor weet dan act of algemene visualisaties en proberen te gronden.
*hugs if you want them *
--
Shows my feelings felt right.. Aardige andere spelers bij deze musical bootcamp zondagen so far, maar ik had al zo'n voorgevoel dat ik wss als een van de enige niet iets van de rol die ik wilde zou krijgen. En no offence naar de rol toe, maar als outsider in het algemeen Boq als rol krijgen, voelt erg telling.. En het is misschien niet zo bedoeld en meer een associatie met middelbare school, maar serieus?
Oh, en ze hebben van 'Anne, Anne (in het engels)' Anna gemaakt. Niet weer..
[ bericht aangepast op 26 juni 2025 - 22:39 ]
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn