•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Renna schreef:
    (...)
    "Werken is afleiding toch?" AYY this made me mad.
    Gurl, ga jij eens heel gauw lekker chillen vandaag en in bed of op de bank liggen met een goed boek of een film of serie. Of wat dan ook waar je een greintje dopamine uit kan halen. Trots dat je voor jezelf hebt gekozen!! ❤️

Erger nog, ik gaf letterlijk aan "mijn psycholoog raadde mij aan om mij ziek te melden want ik heb een vrij heftige PTSS-gerelateerde reactie op een medische situatie" en toen reageerde ze met dat 🙂

Jullie zijn lief <3<3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    (...)

Erger nog, ik gaf letterlijk aan "mijn psycholoog raadde mij aan om mij ziek te melden want ik heb een vrij heftige PTSS-gerelateerde reactie op een medische situatie" en toen reageerde ze met dat 🙂

Jullie zijn lief <3<3

Neeeeee, die meen je? Waarom zijn mensen zo emotioneel dom soms? Echt, what the hell.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

oooo mijn god! Waarom moeten collega's al langer dan een halfuur zó hard praten vlakbij mijn bureau?
    Zo kan ik mezelf gewoon niet concentreren op het werk.
    Ga ergens anders praten plssss

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Catmint schreef:
    (...)

Omg nooo, hoe slecht van haar. En ik ben heel bekend met afkeer door negativiteit. Hoop dat je nog ergens motivatie vandaan kan toveren, want dit is niet de manier om met iemand om te gaan....

Ik heb maar een afspraak met mijn studieadviseur ingepland, kijken of zij nog wat nuttigs te zeggen heeft want dit kan gewoon niet gezond zijn hoe.

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    Ik zou niet huilend van een begeleider meeting terug moeten komen omdat zij nou eenmaal haar dag niet zo heeft en dan haar feedback niet constructief kan brengen en dus mij alleen maar slecht laat voelen omdat ik wat simpele dingen nog niet gedaan had en teveel afwachtend werk. Sure dat is ook wel waar, maar nu voel ik me steeds oncomfortabel bij elke vorm van contact met haar en heb ik nog minder motivatie om bezig te gaan en ga ik me juist meer afkeren van het hele project vanwege alle negatieve gevoelens die er omheen hangen...

Ohh noes, wat shit. Ik had dit laatst ook, compleet met afkeer en stress rondom het (superleuke?!) project waar ik aan werkte. i feel u :c Keep in mind dat het inderdaad niet oké is dat je zo behandeld werd en dat het de taak is van een begeleider om je te helpen en te ondersteunen -- en dat zij faalt in haar baan als deze emotionele respons bij jou het resultaat is. Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan haar.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Een evaluatiegesprek moeten voorbereiden en dan moeten invullen dat je aan een deel van je taakbeschrijving niet toekomt omdat de omgeving te hiërarchisch is en je dus niet kunt... adviseren

fun times

Omnia mutantur, nihil interit

Leodh schreef:
    (...)

Ohh noes, wat shit. Ik had dit laatst ook, compleet met afkeer en stress rondom het (superleuke?!) project waar ik aan werkte. i feel u :c Keep in mind dat het inderdaad niet oké is dat je zo behandeld werd en dat het de taak is van een begeleider om je te helpen en te ondersteunen -- en dat zij faalt in haar baan als deze emotionele respons bij jou het resultaat is. Dat ligt niet aan jou, dat ligt aan haar.

Thanks! Also @Catmint ^^

Probleem is dat ik niet zo goed weet hoe ik het kan verbeteren gezien ik me niet veilig (beetje groot woord, maar alsnog) voel om het met haar te bespreken gezien ze voor mijn gevoel niet niet gaat luisteren of gewoon haar mening over me heen drukt dus dat ga ik maandag bespreken met m'n studiebegeleider. Beetje stom dat ik vandaag en morgen wel nog dingen moet doen waar ik vrijdag over moet mailen...

Deze testen waren intens en ik voel me meh. Maar ik wil afvallen dus wil mezelf eigenlijk geen snack kopen, dus dan maar een boek als troost :'D.

Morgen de hele dag alleen... ik ga echt tegen de muren opklimmen.

Voor het eerst een weken een rustig gevoel – er moet nog een shitload gebeuren, maar het voelt nu als een heuvel in plaats van een berg. 💪🏻

AAAAAAAH! Nu heb ik het idee dat ik alles aan het overthinken ben, niet naar m'n studieadviseur had moeten gaan omdat het mogelijk niet zo erg is, want er zal ook vast weinig aan te doen zijn, en het gewoon moet aanvaarden dat het nog twee maanden kut gaat zijn. Maar als ik het wel erg en vervelend vind en daar niet nóg 2 maanden mee wil dealen (na dat al like 10 maanden aan het doen te zijn en het steeds opnieuw te proberen) moet dat toch oke zijn?! Want elke keer dat ik denk dat het weer oke gaat, slaat alles weer om en ik ben er zo klaar mee! En zelfs dit uiten voelt als zeuren, terwijl ik vandaag opnieuw naar de uni gaan om wat onderdelen op te halen al moeilijk voor elkaar kreeg vanwege de stress er omheen en ik voel al fysiek stress voor de twee hele to dos die ik morgen moet gaan doen voor dit project. Tijd voor een hele avond ACT visualisaties en wat boek lezen zodat het morgen hopelijk beter voelt.

Rassalentar schreef:
    AAAAAAAH! Nu heb ik het idee dat ik alles aan het overthinken ben, niet naar m'n studieadviseur had moeten gaan omdat het mogelijk niet zo erg is, want er zal ook vast weinig aan te doen zijn, en het gewoon moet aanvaarden dat het nog twee maanden kut gaat zijn. Maar als ik het wel erg en vervelend vind en daar niet nóg 2 maanden mee wil dealen (na dat al like 10 maanden aan het doen te zijn en het steeds opnieuw te proberen) moet dat toch oke zijn?! Want elke keer dat ik denk dat het weer oke gaat, slaat alles weer om en ik ben er zo klaar mee! En zelfs dit uiten voelt als zeuren, terwijl ik vandaag opnieuw naar de uni gaan om wat onderdelen op te halen al moeilijk voor elkaar kreeg vanwege de stress er omheen en ik voel al fysiek stress voor de twee hele to dos die ik morgen moet gaan doen voor dit project. Tijd voor een hele avond ACT visualisaties en wat boek lezen zodat het morgen hopelijk beter voelt.

Die mensen zijn er om je te helpen. Ik ken je gevoel, maar het is super knap en goed dat je wel naar de advisor bent gegaan.
    En ja..die stress.. het is jammer dat ik er zelf ook niet meer voor weet dan act of algemene visualisaties en proberen te gronden.
    *hugs if you want them *

--

Shows my feelings felt right.. Aardige andere spelers bij deze musical bootcamp zondagen so far, maar ik had al zo'n voorgevoel dat ik wss als een van de enige niet iets van de rol die ik wilde zou krijgen. En no offence naar de rol toe, maar als outsider in het algemeen Boq als rol krijgen, voelt erg telling.. En het is misschien niet zo bedoeld en meer een associatie met middelbare school, maar serieus?
    Oh, en ze hebben van 'Anne, Anne (in het engels)' Anna gemaakt. Niet weer..

[ bericht aangepast op 26 juni 2025 - 22:39 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben misselijk. Blegh.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Elentiya schreef:
    Ik ben misselijk. Blegh.

Good luck Jen, you got this!

Waarom kon dit onderzoek niet even voor het weekend plaatsvinden? :') Dit is al de derde verjaardag die overschaduwt gaat worden door medische shit fkdslfjdskfdkl, this girl just wants to have fu-hun ;-;

[ bericht aangepast op 27 juni 2025 - 11:40 ]