•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 25 juni 2025 - 9:45 ]

Sooooo, now I’m even more confused

let the fears you have fall away

Caverna schreef:
    (...)

Voorjaar is the best

Najaar voor mij, maar daarna absoluut het voorjaar. Die 'extreme' seizoenen zijn gewoon miserable. Of deprimerend, of deprimerend heet. (':

Caution first, always.

Xenoblade schreef:
    (...)
    Najaar voor mij, maar daarna absoluut het voorjaar. Die 'extreme' seizoenen zijn gewoon miserable. Of deprimerend, of deprimerend heet. (':

O yes I agree!

--

Het is net half negen geweest en nu is er alweer gezeur.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ugh, had papa me juist vandaag echt hiervoor wakker moeten maken, ik was net weer wat in slaap, en kon dat eigenlijk nog wel gebruiken met mijn stress voor vanmiddag...

En afgesproken met due vriend na zijn vakantie maar wil liever gewoon solo chillen na vanmiddag eigenlijk.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn god, wat ben ik soms verschrikkelijk obsessief.

Omnia mutantur, nihil interit

Dit is niet mijn drama, maar ik maak me zo'n zorgen om jou.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Mijn studieadviseur snapte m'n probleem, vond het zelf ook erg stom en gaat voor mij met m'n begeleider praten!!

Do it scared, but do it anyway.

Wulp.. ik denk 40-45 pinten zeker te hebben en 30 punten niet, want anderen zeiden na afloop het antwoord, helaas..
    De andere 30 punten hangt af van of ik punten krijg voor wat ik zou doen en dit klopt. Zolang dat 10-15 punten zijn..

In elk geval gaat mijn andere opleiding wel goed. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik ben te laat met mn vliegtickets boeken, damnit. En de goedkoopste vluchten komen pas na 10 uur 's avonds aan, maar ik moet daarna nog 2.5 uur met de trein (en 3 kwartier met de auto)... Of ik ga een week later, maar dan zit ik een week alleen thuis, of ik ga heen en weer naar mn ouders. Want vanaf mn ouders vliegen is nog duurder, zucht.

16 juli is de dag yassss!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Waarom blijft iedereen steeds vragen of ik me nu gerustgesteld voel? Ik moet nog tot donderdag wachten om te weten of de massa goedaardig of kwaadaardig is, in what world is dat geruststellend? Ik verdrink bijna in deze stress man

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Batesian schreef:
    Dit is niet mijn drama, maar ik maak me zo'n zorgen om jou.

👆👆👆

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zoya schreef:
    Waarom blijft iedereen steeds vragen of ik me nu gerustgesteld voel? Ik moet nog tot donderdag wachten om te weten of de massa goedaardig of kwaadaardig is, in what world is dat geruststellend? Ik verdrink bijna in deze stress man

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

hoe werkt het zwembad hieeeeeeeeeeeer zo needlessly complicated :c i just wanna be in water tomorrow

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

SPECS schreef:
    (...)

🥺 lief

[ bericht aangepast op 30 juni 2025 - 20:38 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||