•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom ben ik zo gefrustreerd

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

That's on me for putting writing music on during the roadtrip 🫢 now I gotta miss writing for 11 whole days smh

|| I told you not to play with the misfit toys ||

being obnoxious for 14yrs in my life isn't a mood anymore boi it's just a trauma

Don't walk. Run, you sheep, run.

also, ik kwam erachter dat mijn brugklas geen idee had hoe je emoji's moet maken????? Die kinderen zijn zo gewend aan hun kant-en-klare emoji's in Whatsapp dat ze geen idee hebben hoe wij in sms'jes vroeger onze emoties duidelijk moesten maken :')

[ bericht aangepast op 23 sep 2025 - 13:49 ]

Protect the people.

Hoe kan ik de hele dag zo veel energie en motivatie hebben, en het moment dat m'n leerlingen naar huis zijn vertrokken is dat foetsie?

the scary is so biiiggg

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

God, die dromen de laatste tijd. . .

Me: *doet 1 avond skin care*
    ~The next day~
    *Half a volcano on forehead*: Hola! :3

Het ergste op de 2e dag? It's ready to burst, wat ik normaal gezien met alle liefde zou doen, maar ik heb 4 oktober romantasyfair en ik heb geen zin om met wondjes te lopen of er nog meer te hebben. Send help

[ bericht aangepast op 24 sep 2025 - 8:35 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Solliciteren is zo vermoeiend. What do you mean "you're perfect for the job but we hired someone else"?? :') :') :')))))))

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Solliciteren is zo vermoeiend. What do you mean "you're perfect for the job but we hired someone else"?? :') :') :')))))))

Lekker dan. Heb je dan ook een reden gekregen waarom ze toch iemand anders kiezen?
    Om je mss beter te laten voelen, wat dacht je van nadat je aangenomen bent erachter komen dat de site leader je eigenlijk niet aan wilde nemen, omdat hij bang was dat het niet uitdagend genoeg voor me zou zijn en ik te snel weg zou gaan :') I mean, ik kan hem geen ongelijk geven, who knows what the future brings. De enige reden dat ik m'n baan heb nu is omdat de engineer die met pensioen ging zei dat ze mij moesten aannemen, omdat ik vragen stelde en niet te beroerd was om m'n handjes uit de mouwen te steken :')

Catmint schreef:
    (...)

Lekker dan. Heb je dan ook een reden gekregen waarom ze toch iemand anders kiezen?
    Om je mss beter te laten voelen, wat dacht je van nadat je aangenomen bent erachter komen dat de site leader je eigenlijk niet aan wilde nemen, omdat hij bang was dat het niet uitdagend genoeg voor me zou zijn en ik te snel weg zou gaan :') I mean, ik kan hem geen ongelijk geven, who knows what the future brings. De enige reden dat ik m'n baan heb nu is omdat de engineer die met pensioen ging zei dat ze mij moesten aannemen, omdat ik vragen stelde en niet te beroerd was om m'n handjes uit de mouwen te steken :')

Het was blijkbaar nek-aan-nek, maar de andere deelnemer was net afgestudeerd en ik moet nog twee jaar studeren (wat btw perfect te combineren was met deze functie). Ze bleven maar zeggen aan de telefoon dat ze mijn profiel "niet kwijt wilden" maar hebben niks om aan te bieden, dus ja?? :')
    En klinkt alsof de site leader inziet dat je misschien te capabel bent voor deze baan? Hopelijk vind je er wel genoeg uitdaging in tho.

Even the smallest can change the course of the future

Geen idee of dit PEM is of een virus, maar: ik voel me ziek :'(

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    (...)

Het was blijkbaar nek-aan-nek, maar de andere deelnemer was net afgestudeerd en ik moet nog twee jaar studeren (wat btw perfect te combineren was met deze functie). Ze bleven maar zeggen aan de telefoon dat ze mijn profiel "niet kwijt wilden" maar hebben niks om aan te bieden, dus ja?? :')
    En klinkt alsof de site leader inziet dat je misschien te capabel bent voor deze baan? Hopelijk vind je er wel genoeg uitdaging in tho.

Oh dat is wel zuur. Mogelijk dat ze in het komende jaar - of heel lullig, misschien zelfs n.a.v. proeftijd van de ander - weer terug contact zoeken met je. Helaas vaak zo, dan zijn het zulk soort dingetjes die het verschil moeten maken. Net dat ene jaar meer ervaring of juist net dat ene certificaat meer. Nog steeds heel jammer tho.

Geen idee wat de site leader hier exact dacht, maar heb mezelf blijkbaar goed weten te verkopen, want zo capabel ben ik niet wat betreft process engineering. Productie engineering is oké genoeg - not great, but average enough, maar dat andere is niet mijn ding :')

maar naar huis om de oorlog in m'n hoofd dáár uit te vechten in plaats van jankend tussen de collega's zitten. hopen dat ik mezelf een beetje heel kan houden...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben zo klaar met deze spoedopdracht hhh

hodie mecum eris in paradiso