Catmint schreef:
(...)
Lekker dan. Heb je dan ook een reden gekregen waarom ze toch iemand anders kiezen?
Om je mss beter te laten voelen, wat dacht je van nadat je aangenomen bent erachter komen dat de site leader je eigenlijk niet aan wilde nemen, omdat hij bang was dat het niet uitdagend genoeg voor me zou zijn en ik te snel weg zou gaan :') I mean, ik kan hem geen ongelijk geven, who knows what the future brings. De enige reden dat ik m'n baan heb nu is omdat de engineer die met pensioen ging zei dat ze mij moesten aannemen, omdat ik vragen stelde en niet te beroerd was om m'n handjes uit de mouwen te steken :')
Het was blijkbaar nek-aan-nek, maar de andere deelnemer was net afgestudeerd en ik moet nog twee jaar studeren (wat btw perfect te combineren was met deze functie). Ze bleven maar zeggen aan de telefoon dat ze mijn profiel "niet kwijt wilden" maar hebben niks om aan te bieden, dus ja?? :')
En klinkt alsof de site leader inziet dat je misschien te capabel bent voor deze baan? Hopelijk vind je er wel genoeg uitdaging in tho.
Even the smallest can change the course of the future