•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom dafuq hebben ze die ramen permanent op slot gedaan? Ik kan welgeteld 1 raam open doen. Weet je hoe een klas vol tieners ruikt na enkele uren?

Mijn brein breint zoals het breint.

Die steunkousen zijn ellendige rotdingen en ik wil ze niet dragen en ze waren ook nog eens superduur

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

love seeing projects fail when i'm not in charge anymore

help

you like to play games, do you? sure.... let's. play. games

[ bericht aangepast op 26 sep 2025 - 11:24 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Uuugh, ik haat dit gevoel van stress. Er is eindelijk iemand voor de warmtepomp geweest, maar is het ook daadwerkelijk gefixt? Dat weten we pas zeker als we de komende 12 uur geen foutmeldingen hebben.

Ik was al paar dagen niet meer op Q online geweest.

Ok ja, het brandalarm hangt op 4m van mijn klas, maar dat was alsnog overdreven luid. Ik heb al 20 minuten een piep in mijn oren en het voelt gewoon alsof ik gehoorschade heb. Fantastische start van het weekend.

Mijn brein breint zoals het breint.

aaaaaaaaand back to bored

help

Moet gewoon zo vreselijk hard lachen omdat ik (volgens zo'n beetje iedereen in mijn omgeving) schoenen heb besteld die verschrikkelijk lelijk zijn. Verkeerde maat bezorgd. Reactie bedrijf: houd maar of doneer.

Ja, aan wie?

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Moet gewoon zo vreselijk hard lachen omdat ik (volgens zo'n beetje iedereen in mijn omgeving) schoenen heb besteld die verschrikkelijk lelijk zijn. Verkeerde maat bezorgd. Reactie bedrijf: houd maar of doneer.

Ja, aan wie?
    Picture or it didn’t happen (krul)

Paracosmoses schreef:
    (...) Picture or it didn’t happen (krul)

Omnia mutantur, nihil interit

Ik denk dat ik er in elk geval achter ben waardoor dit komt. Me vergelijken met anderen doet een hoop.
    Misschien moet ik met mijn achtergrond niet verwachten dat ik for once zoals de rest ben, en baby steps zijn ook stapjes.

Damnit voor Londen en waarschijnlijk ook Frozen missen though. /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

vergankelijk schreef:
    (...)

What are thoseeee

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

What are thoseeee
    those are my sandals

what a monstrosity

vergankelijk schreef:

Ja, aan wie?

hahaha omg, ze willen die krengen zelf niet eens meer terug. Dat is te goed.

hodie mecum eris in paradiso