•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

what am i still doing hereeeeeeeeeeeeeee

maybe i should just deactivate my account after all

help

Merrin schreef:

girl no you’re Q. royalty

Paracosmoses schreef:
    (...) girl no you’re Q. royalty

wat

help

Paracosmoses schreef:
    (...) girl no you’re Q. royalty

I second this

Dramatic

Merrin schreef:
    (...)

wat
    Vanaf het moment dat ik hier rond dwaal ben jij hier al geweest, aka royalty (ikzelf heb echt hiaten gehad van jaren afwezigheid).
    This is your home. What’s wrong?

Edit: can’t spell for shit

[ bericht aangepast op 24 sep 2025 - 16:59 ]

Merrin schreef:

Noooo :c

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Paracosmoses schreef:
    (...) Vanaf het moment dat ik hier rond dwaal ben jij hier al geweest, aka royalty (ikzelf heb echt hiaten gehad van jaren afwezigheid).
    This is your home. What’s wrong?

Edit: can’t spell for shit

Bruh, ik ben een paar jaar terug ook helemaa weg geweest hoor hahaha

I'm just very tired of putting more energy into this site than I'm getting back, en dat doet me gewoon afvragen of het de moeite is om hier nog te blijven. It shouldn't be that deep, but sadly I care a lot about this silly lil site and seeing it die, then having hope that it comes back and then being disappointed over and over again is insanely triggering. I don't want it to be but sadly I can't control what triggers me and it's annoying af.

help

Merrin schreef:
    (...)

I'm just very tired of putting more energy into this site than I'm getting back, en dat doet me gewoon afvragen of het de moeite is om hier nog te blijven. It shouldn't be that deep, but sadly I care a lot about this silly lil site and seeing it die, then having hope that it comes back and then being disappointed over and over again is insanely triggering. I don't want it to be but sadly I can't control what triggers me and it's annoying af.
    I understand, love. Als ik (of anderen hier) iets kunnen doen om te helpen: please let us know. 💛

🐱🐱

Don't walk. Run, you sheep, run.

Merrin schreef:
    (...)

I get the feeling, maar ik ben het wel eens met de rest dat je hier zeker wel bekend bent. De site is gewoon lastig, deels door de moeizame communicatie tussen Qrew en RJ, maar ik denk ook door het verschil in de generatie 12-jarigen van nu. Ik vind het zelf nog steeds een heel fijn plekje en hou er van om toch hier te gluren, ongeacht of het heel actief is of juist heel rustig ^^ Maar als er iets is wat we kunnen doen, of als je er ff over wil praten, feel free om me een PB'tje te sturen, want ik snap je pijn wel hoor.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Eindelijk dat meubel in elkaar... nog een te gaan :') probleem voor dit weekend

Aaaalso.. op bumble al twee dagen met iemand aan het praten in uitsluitend gifjes en daar ga ik wel goed op

Protect the people.

Ik wil weer een THG fic schrijven om te kunnen vergelijken met mijn oude domme fics maar aangezien dat bijna allemaal mild self-insert fics zijn stuit ik op het probleem dat nu dat ik mezelf goed snap ik gewoon trans man Katniss ben binnen deze context. Ja we verschillen maar als het binnen Panem is valt dit op. Ik wilde zelfs een boog toevoegen omdat ik daar goed in bleek te zijn + een grote interesse heb in jager verzamelaar samenlevingen en deze doorgaande fantasie heb van een prehistorische jager zijn die in z'n uppie geïsoleerd kan leven zonder dat mijn vastgelopen fight or flight instinct ongepast is en toen was ik van. Wacht. Laat ik dat maar niet doen want dat was het originele hoofdfiguur al.
    Anyway now I must either embrace the embarrassment of writing a cliché fanfiction or I must interpret my actual real life self as a different person somehow really fast

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ah yes, live d&d. Vergeten dat je nog een level up moest doen, mensen die niet met elkaar communiceren en er nu dus 1 van de 2 mogelijk niet gaat zijn, en de eeuwenoude discussie 'wie bakt wat?'. Love it dat ik altijd degene ben die eigenlijk niet kan bakken wat ik wil, omdat we anders alleen meer zoete meuk hebben. Ik wil ook gewoon koekjes en cakejes bakken ja ;-; Ohja en m'n vriend probeert weer gezond te eten, dus daar moet ik ook nog rekening mee houden. Help....

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Langzaamaan m'n eindeloze todolijst weg kunnen werken op werk, nu thuis nog.

Catmint schreef:
    (...)

I get the feeling, maar ik ben het wel eens met de rest dat je hier zeker wel bekend bent. De site is gewoon lastig, deels door de moeizame communicatie tussen Qrew en RJ, maar ik denk ook door het verschil in de generatie 12-jarigen van nu. Ik vind het zelf nog steeds een heel fijn plekje en hou er van om toch hier te gluren, ongeacht of het heel actief is of juist heel rustig ^^ Maar als er iets is wat we kunnen doen, of als je er ff over wil praten, feel free om me een PB'tje te sturen, want ik snap je pijn wel hoor.

Jaaa, ik denk dat ik gewoon te veel verwacht tbh. It's more than nostalgia for me, maar community feeling lijkt er eerlijk gezegd al even niet meer te zijn. I get that people are busy, but so am I and I still show up (op meer plekken dan enkel ljh, lol) - niet omdat ik mezelf dwing om er energie in te stoppen, maar omdat ik het leuk vind. En soms voelt het heel erg alsof ik daar alleen in ben (which I know isnt true, but whatever - I'm sadly a perfectionist with high expectations of myself and people around me). I guess Q feels like a friendship I keep investing in while getting barely anything back - en daar heb ik té veel ervaring mee (which is why I get triggered easily - and here I go psychoanalysing myself again oop). I'll get over it someday. Maybe. Of misschien verdwijn ik hier toch plots gewoon eens als ik het weer eens echt gehad heb, we zien wel 🙃

help