Derks schreef:
(...)
Heel slim! Ik heb kaarsjes, alleen ook een huurcontract waarin staat dat ik geen kaarsen mag branden in huis 😭 (maar de verhuurder wilde de gaskachel dan weer niet laten verwijderen, terwijl dat ook vlammen zijn 🤡) en ik heb dus geen gordijnen, ik ben redelijk bang dat een buurtgenoot de brandweer belt als ze die flikkerende vlammetjes van een waxinelichtje zien weerkaatsen in het raam of het plafond.
Maar misschien dat ik in de hal kaarsjes kan branden 🤔 dat is de kleinste ruimte, zonder ramen, en de enige ruimte naast de badkamer die volledig afgesloten wordt met deuren haha.
Ga ik gezellig in de hal zitten.
Voelt wel een beetje alsof ik dan geesten ga oproepen 😂
Ik snap je stress helemaal :') although ik me niet kan voorstellen dat een van de buren 1) zou weten van dat onderdeel van je contract, 2) lang genoeg zouden kijken om kaarsjes te herkennen, en 3) shitty genoeg zijn om je te reporten 0,0
Heb je misschien waxinelichthoudertjes die de flikkering wat minder duidelijk maken? En anders kan je van in de hal zitten alsnog een treat maken door allemaal dekentjes en kussentjes neer te leggen (ofc op veilige afstand van de kaarsjes). Make it a little nest c:
|| I told you not to play with the misfit toys ||