• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

I am a woman of mystery
    mostly to myself

Deze was ook nieuw. Ik was mijn mok kwijt >,>

HAHAHAH Ja ik heb hetzelfde.. Denk ik ergens iets op een logische plaats gelegd te hebben, Kwijt voor een half jaar. Zo ben ik al 2 maanden vapes kwijt. Hele voorraad gehaald. Nul idee waar ze zijn :X

Of je vind iets terug van een 'logische' plek maar je snapt begod niet hoe je uberhaupt dacht dat dat een logische plek was :|

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ekko schreef:
    Um oké ADHD, waarom liggen mijn koekjes in de meterkast?

Ik was een keertje een heel brood tegen gekomen in de koelkast. 💀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom ben ik zo fucking fucked-up 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Houd op met doen alsof je hier verstand van hebt

Omnia mutantur, nihil interit

Sometimes I hate everything about myself, and then I remember my high-as-a-kite ass getting wheeled to the recovery room, yelling at the top of my lungs "I'm going on an adventure!!"

And then I like myself a little better

Ekko schreef:
    Sometimes I hate everything about myself, and then I remember my high-as-a-kite ass getting wheeled to the recovery room, yelling at the top of my lungs "I'm going on an adventure!!"

And then I like myself a little better

This is adorable <3

Dramatic

Ugh. Morgen na de uitbarsting van vrijdag weer naar werk toe.
    En ik dacht dat ik over de associatie met Tanz heen was, maar toch echt nog niet helemaal. Gaat donderdag leuk worden.. why am I so complicated?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is eigenlijk best wel fucking koud. Maar goed, zo even koken en nu alvast thee zetten, dan warmt het wel weer op in huis (hoop ik)

lang leve energielabel G, enkel glas en geen centrale verwarming hebben

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Het is eigenlijk best wel fucking koud. Maar goed, zo even koken en nu alvast thee zetten, dan warmt het wel weer op in huis (hoop ik)

lang leve energielabel G, enkel glas en geen centrale verwarming hebben

Kaarsjes zijn goedkoop, gezellig en ze geven aardig warmte af, zeker in een kleinere ruimte (deuren dicht dus)! <3 Ik doe dit altijd als ik het koud heb, want wij hebben een warmtepomp die altijd op één temp staat en daar kom ik liever niet aan.

[ bericht aangepast op 26 okt 2025 - 14:06 ]

Ekko schreef:
    (...)

Kaarsjes zijn goedkoop, gezellig en ze geven aardig warmte af, zeker in een kleinere ruimte (deuren dicht dus)! <3 Ik doe dit altijd als ik het koud heb, want wij hebben een warmtepomp die altijd op één temp staat en daar kom ik liever niet aan.

Heel slim! Ik heb kaarsjes, alleen ook een huurcontract waarin staat dat ik geen kaarsen mag branden in huis 😭 (maar de verhuurder wilde de gaskachel dan weer niet laten verwijderen, terwijl dat ook vlammen zijn 🤡) en ik heb dus geen gordijnen, ik ben redelijk bang dat een buurtgenoot de brandweer belt als ze die flikkerende vlammetjes van een waxinelichtje zien weerkaatsen in het raam of het plafond.

Maar misschien dat ik in de hal kaarsjes kan branden 🤔 dat is de kleinste ruimte, zonder ramen, en de enige ruimte naast de badkamer die volledig afgesloten wordt met deuren haha.

Ga ik gezellig in de hal zitten.
    Voelt wel een beetje alsof ik dan geesten ga oproepen 😂

Derks schreef:
    (...)

Heel slim! Ik heb kaarsjes, alleen ook een huurcontract waarin staat dat ik geen kaarsen mag branden in huis 😭 (maar de verhuurder wilde de gaskachel dan weer niet laten verwijderen, terwijl dat ook vlammen zijn 🤡) en ik heb dus geen gordijnen, ik ben redelijk bang dat een buurtgenoot de brandweer belt als ze die flikkerende vlammetjes van een waxinelichtje zien weerkaatsen in het raam of het plafond.

Maar misschien dat ik in de hal kaarsjes kan branden 🤔 dat is de kleinste ruimte, zonder ramen, en de enige ruimte naast de badkamer die volledig afgesloten wordt met deuren haha.

Wat ook werk is een elektrisch kacheltje van vroeger. Die geven warmte af. Verder kun je ook inkijkwerende folie plakken op je ramen. Op een of andere manier isoleren deze ook best goed

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Derks schreef:
    (...)

Ik snap je stress helemaal :') although ik me niet kan voorstellen dat een van de buren 1) zou weten van dat onderdeel van je contract, 2) lang genoeg zouden kijken om kaarsjes te herkennen, en 3) shitty genoeg zijn om je te reporten 0,0

Heb je misschien waxinelichthoudertjes die de flikkering wat minder duidelijk maken? En anders kan je van in de hal zitten alsnog een treat maken door allemaal dekentjes en kussentjes neer te leggen (ofc op veilige afstand van de kaarsjes). Make it a little nest c:

Ok lol. Negeer me dan. Maakt dat ik me heel erg volwaardig en menselijk voel. Top.

Mijn brein breint zoals het breint.

HalfBloodPrince schreef:
    (...)

Wat ook werk is een elektrisch kacheltje van vroeger. Die geven warmte af. Verder kun je ook inkijkwerende folie plakken op je ramen. Op een of andere manier isoleren deze ook best goed

Yes, ik heb ergens een keramisch ding. Maar die wil ik eigenlijk bewaren voor als het 'echt' koud wordt (buiten vriezen). Door het enkelglas loopt alle warmte direct weer weg dus het voelt vooral als heel veel geldverspilling als ik nu al dat ding aan zet (het is een soort ventilator, maar dan met verwarmings opties). Bij de AH hebben ze in de komende week van die kussens in de aanbieding op een powerbank. Zouden 5 tot 8 uur warmte afgeven op 1 acculading. Overweeg die te bestellen, dan stop ik dat kussen gewoon onder mijn Snuggie. Maar ja, geld is wel een dingetje hahaha.

Ik heb in de keuken inkijkwerende folie omdat mensen op de galerij anders letterlijk mijn hele huis in kunnen kijken, maar mijn verhuurder was not amused daarmee 🙃🙃🙃 iets met de glasverzekering. Sorry, maar ik hecht een grotere waarde aan privacy. TESA heeft van dat folie waarmee je enkelglas isolerend kunt maken (alsof het dubbelglas is), maar dat heeft hij verboden en gezien ik een tijdelijk contract heb (tegen de wet in) wil ik liever niks riskeren.

Ekko schreef:
    (...)

Ik snap je stress helemaal :') although ik me niet kan voorstellen dat een van de buren 1) zou weten van dat onderdeel van je contract, 2) lang genoeg zouden kijken om kaarsjes te herkennen, en 3) shitty genoeg zijn om je te reporten 0,0

Heb je misschien waxinelichthoudertjes die de flikkering wat minder duidelijk maken? En anders kan je van in de hal zitten alsnog een treat maken door allemaal dekentjes en kussentjes neer te leggen (ofc op veilige afstand van de kaarsjes). Make it a little nest c:

Tbh er heeft een wandelaar die gewoon door de wijk liep laatst de brandweer gebeld toen mijn buren rond de schemering hun gaskachel aan hadden en het licht van die vlammen dus ook in de ramen weerschitterde. Dat wil ik voornamelijk voorkomen 😂😂😂😂. Niet zozeer de buren, maar meer nietsvermoedende mensen die denken: oh help, er is brand in de flat!

Ooooh je brengt me wel op ideeën trouwens, misschien moet ik gewoon ff langs de kringloop of zoiets. "Vroeger" hadden we zo'n keramieken ding om de thee op warm te houden. Theelichtje of zoiets? Dan zie je de flikkeringen natuurlijk ook niet!!!

Derks schreef:
    (...)

Tbh er heeft een wandelaar die gewoon door de wijk liep laatst de brandweer gebeld toen mijn buren rond de schemering hun gaskachel aan hadden en het licht van die vlammen dus ook in de ramen weerschitterde. Dat wil ik voornamelijk voorkomen 😂😂😂😂. Niet zozeer de buren, maar meer nietsvermoedende mensen die denken: oh help, er is brand in de flat!

Ooooh je brengt me wel op ideeën trouwens, misschien moet ik gewoon ff langs de kringloop of zoiets. "Vroeger" hadden we zo'n keramieken ding om de thee op warm te houden. Theelichtje of zoiets? Dan zie je de flikkeringen natuurlijk ook niet!!!

Nu ik zelf een plekje heb met enkel glas:
    Folie achter de verwarmingen, tochstoppers voor alle deuren, gordijnen om warmte binnen te houden, folie voor de ramen ( maar dat mocht je niet?) En ipv een kacheltjej anders een Elektrische deken want die warmte is heel lokaal.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.