• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

ohmygodohmygodohmygod

Deze art is PRECIES HOE IK MIJN OC IN MIJN HOOFD HAD

It just fecking clicked and it's so satisfying 🤤

[ bericht aangepast op 26 okt 2025 - 21:59 ]

SPECS schreef:
    (...)

Nu ik zelf een plekje heb met enkel glas:
    Folie achter de verwarmingen, tochstoppers voor alle deuren, gordijnen om warmte binnen te houden, folie voor de ramen ( maar dat mocht je niet?) En ipv een kacheltjej anders een Elektrische deken want die warmte is heel lokaal.

Jaaa dat radiatorfolie ken ik! Maar ik heb dus geen centrale verwarming en daarmee ook geen verwarmingen/radiatoren in huis. Het is echt alleen gaskachel hahaha.

Elektrische deken heb je een stopcontact voor nodig en die heb ik niet bij de bank bijvoorbeeld. Dus ik ben nu aan het puzzelen of ik deze kan bestellen, die werkt op een powerbank, dan hoef ik niet in de buurt van een stopcontact te zitten 😊

Ik heb dus wel in de keuken statische folie, maar plakfolie of folie die isolerend werkt, mag niet. Jammerdebammer 🥹. Het is echt dat enkelglas dat kut is, je verwarmt iets en het vliegt er meteen weer uit. M'n slaapkamer is deurloos, anders had ik bijvoorbeeld die ruimte kunnen verwarmen en kunnen vertoeven. Maar het is nu nog niet heel koud, dat scheelt. Hou alleen m'n hart vast voor als het gaat vriezen... maar van het voorjaar heb ik dat ook overleefd.

Overigens had ik met een verwarming dus gewoon de verwarming kunnen opendraaien. Maar ik heb geen verwarming 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Kut, ik ben er dus echt nog niet overheen, ook niet over dat ik dan net de lessen met deze nummers oefenen mis. Gelukkig hebben we de melodie, en ken ik die tenminste al goed. Ondanks mijn failure bij de vorige les..

En fomo voor gw's Halloween event en dailies in gw itself, maar op mijn laptop zitten lukt nu niet echt helaas. Hopelijk gaat morgen beter dan vandaag.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ekko schreef:
    ohmygodohmygodohmygod

Deze art is PRECIES HOE IK MIJN OC IN MIJN HOOFD HAD

It just fecking clicked and it's so satisfying 🤤

most satisfying thing ever ^^

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ik Moet Mijn Emails Beantwoorden Maar De Stroom Blijft Uitvallen Help

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    Ik Moet Mijn Emails Beantwoorden Maar De Stroom Blijft Uitvallen Help

Ik kan helemaal NIEKS zien hier het is te DONKER alle lampen zijn UIT!!! HELP ME!!!!!!!!! (to the god of electricity or whatever)

[ bericht aangepast op 27 okt 2025 - 0:45 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    (...)

Ik kan helemaal NIEKS zien hier het is te DONKER alle lampen zijn UIT!!! HELP ME!!!!!!!!! (to the god of electricity or whatever)

I am the night watch of this small clan of humans and now that ominous darker forces (rain storm) have put out our protective fire (there’s a power outage) I fear the devil might be upon us (no phone in bed time)

[ bericht aangepast op 27 okt 2025 - 0:52 ]

🤢🤢 blablabla alabandjdk bla
    ik disconnect elke keer wanneer je met je nutteloze praat komt

Don't walk. Run, you sheep, run.

inktzwart schreef:
    (...)

sorrysorrysorry maar ik heb zó hard gelachen om deze paniek in combinatie met je username 😂

Derks schreef:
    (...)

Jaaa dat radiatorfolie ken ik! Maar ik heb dus geen centrale verwarming en daarmee ook geen verwarmingen/radiatoren in huis. Het is echt alleen gaskachel hahaha.

Elektrische deken heb je een stopcontact voor nodig en die heb ik niet bij de bank bijvoorbeeld. Dus ik ben nu aan het puzzelen of ik deze kan bestellen, die werkt op een powerbank, dan hoef ik niet in de buurt van een stopcontact te zitten 😊

Ik heb dus wel in de keuken statische folie, maar plakfolie of folie die isolerend werkt, mag niet. Jammerdebammer 🥹. Het is echt dat enkelglas dat kut is, je verwarmt iets en het vliegt er meteen weer uit. M'n slaapkamer is deurloos, anders had ik bijvoorbeeld die ruimte kunnen verwarmen en kunnen vertoeven. Maar het is nu nog niet heel koud, dat scheelt. Hou alleen m'n hart vast voor als het gaat vriezen... maar van het voorjaar heb ik dat ook overleefd.

Overigens had ik met een verwarming dus gewoon de verwarming kunnen opendraaien. Maar ik heb geen verwarming 😂

Verlengkabel en dan elektrische deken??

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

OK. Werk update is in elk geval dat ze hoopten dat ze niet te fel waren (waren ze niet) en over speaking up door de headset.
    Wat ik al wist dat een leerdoel is. Dus dit viel mee.
    En straks follow-me cursus, beter dan dit in elkaar zetten van nu

Nee. Adhd ontstaat niet door trauma's. Ik heb trauma's dóór ADHD. Dit wordt lastig met therapie...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben niet gemaakt voor de koude seizoenen. Y’all, mn neus is nat en koud, mn vingers zijn lauw op zn best en er kruipt een chill langs mn rug omhoog. Cozy weather whatever, geef mij maar gewoon zon en blauwe luchten (cat)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    (...)

sorrysorrysorry maar ik heb zó hard gelachen om deze paniek in combinatie met je username 😂

Good because I was being funny on purpose

Taire schreef:
    OK. Werk update is in elk geval dat ze hoopten dat ze niet te fel waren (waren ze niet) en over speaking up door de headset.
    Wat ik al wist dat een leerdoel is. Dus dit viel mee.
    En straks follow-me cursus, beter dan dit in elkaar zetten van nu

En het in elkaar zetten was nog niet zoals het moet zijn. Oops, volgende week beter.. (ze hebben er wel begrip voor hoor, still feels shit%y.) En woensdag gaat het hopelijk ook beter, erg jammer dat ik morgen naar school toe moet ipv werken..