• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Het plotten lukt eindelijk goed en ik heb het gevoel dat ik ergens naartoe aan het gaan ben, heerlijk ^^

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb geen zin meeeer. Is het al half 6?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ekko schreef:
    Heb ik gestemd in een kerk out of spite naar honderden jaren van kerkelijke onderdrukking richting vrouwen? Maybe. Watch me use my voice suckaaaa

Oeh ik was hier juist de kerk aan het mijden, maar dit is ook wel een goeie!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ekko schreef:
    Heb ik gestemd in een kerk out of spite naar honderden jaren van kerkelijke onderdrukking richting vrouwen? Maybe. Watch me use my voice suckaaaa

wat een mood love it

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:

Coven energy

hodie mecum eris in paradiso

Ach gos, mijn arme vriend, die jaaaren in een egel en vogel-asiel heeft gevrijwilligd, vond vannochtend een aangereden vogel en heeft hem af moeten maken. He's been so down all day :c

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Verkouden geworden. Nu alweer klaar mee

Protect the people.

I AM TWENTY SIX

YALL ARE FIFTY

WHY AM I BETTER AT COMMUNICATING THAN YOU GUYS

GET A FUCKING GRIP

help

Verkiezingsspanning. Ik ben niet klaar voor wederom een rechtse teleurstelling, bois. D':

[ bericht aangepast op 29 okt 2025 - 17:03 ]

Moriendi schreef:
    Verkiezingsspanning. Ik ben niet klaar voor wederom een rechtse teleurstelling, bois. D':

High five, want me neither..
    Maar tenminste zijn we er nu op voorbereid, de vorige keer was pvv de grootste nog echt een shock voor mij

-

Pfff, hopelijk gaat alles op werk goed straks en ben ik niet door ^^ te veel afgeleid. Moet ook maar eens naar de route voor morgen kijken trouwens.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Taire schreef:
    (...)
    High five, want me neither..
    Maar tenminste zijn we er nu op voorbereid, de vorige keer was pvv de grootste nog echt een shock voor mij

Laten we met zijn allen een goede uitslag manifesteren. 🤞🤞 At least we're in it together!

Ekko schreef:

Jouw bericht gaf de doorslag voor waar ik straks ga stemmen :D

Omnia mutantur, nihil interit

Zucht...

Caution first, always.

HAHAHA NEE WTF?! Die full art pokemon kaart is ungraded 45 dollar 10 grade 450 dollar.....
    :|

Waarom heb ik hier zoveel geluk mee :D

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Niet verrast, niet eens teleurgesteld, gewoon annoyed. Zeg dan gewoon van tevoren dat je geen zin hebt ipv 'in slaap te zijn gevallen'. Fuckoff.
    4 keer afgesproken om te gaan gamen en 3 keer laat je het afweten lol.

[ bericht aangepast op 29 okt 2025 - 20:45 ]

Caution first, always.