• Ja, ik zie hier best veel mensen [/niet alleen nu, ook van een tijdje geleden enzo] die een topic aanmaken met; "Ik voel/ben depressief." en dan reageren er veel dat je lol moet maken. Maar weten jullie uberhaubt wel wat depressief écht inhoud? Depressief is niet zomaar dat je je kut voelt ofzo, depressief is, dat je totaal geen emotie meer hebt, geen blijheid, geen verdriet, niets gewoon.
    Dat wou ik even zeggen, want ik kan er écht niet tegen als veel mensend enken dat als ze zich even kut voelen, ze meteen depri zijn.

    Vorig jaar ben ik voor lange tijd depressief geweest door verschillende redenen. Dat heeft een arts toen geconstateerd, maar ik wou het niet geloven. Toch was het waar, dat wist ik zelf ook wel. Na een half jaar ben ik er bovenop gekomen en ik sta weer helemaal positief in het leven! :'D
    Maar mensen, een depressie wil je niet, dus leef gewoon lekker door, want dat doe je maar 1 keer! Niet bij de pakken neerzitten, gewoon er voor gaan! ;]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    Ja,en mensen die echt depresief zijn droppen dat niet op het forum. Ik ben voor mezelf al in overtreding dat ik het hier al neerzetx'D Omdat ik vind dat het anders nep lijkt ofzo.
    Uhuh, inderdaad.

    (...)Uhuh, inderdaad.

    Eindelijk iemand die het ook zo zietx'D


    Music is the new sex

    Indeed! Mensen die depressief zijn hebben nergens nog zin in. Ze willen gewoon gerust gelaten worden en hun emoties kroppen ze gewoon op.Ze vinden ook geen doel meer om te leven/gelukkig te zijn.

    (...)
    Eindelijk iemand die het ook zo zietx'D
    Tsja, dat zie je inderdaad niet veel. De meeste vinden het al vet depressief als je liefdesverdriet hebt ofzo. [/gewoon, een voorbeeld]

    (...)Tsja, dat zie je inderdaad niet veel. De meeste vinden het al vet depressief als je liefdesverdriet hebt ofzo. [/gewoon, een voorbeeld]

    Beste voorbeeld dat ik ken. Maar dat is zo. Liefdesverdriet is gewoon verdriet. Geen depresie.
    Tsjee,wat kan ik goed met jou praten^^


    Music is the new sex

    Liefdesverdriet kan wel een aanleiding zijn van depressief zijn maar dan komen er nog meerdere dingen bij de pas zoals bv; een slechte thuis, gepest worden enz...

    Laatmaar.

    (...)
    Beste voorbeeld dat ik ken. Maar dat is zo. Liefdesverdriet is gewoon verdriet. Geen depresie.
    Tsjee,wat kan ik goed met jou praten^^
    Inderdaad, en zoals WANNEx zei; het kan wel een aanleiding hebben tot depresie. Maarja, dan moet je nog veel meer mee hebben gemaakt, want je hebt niet zomaar opeens geen emotie's meer enzo.
    Enja, ik kan ook wel goed met jou praten :')

    (...)Inderdaad, en zoals WANNEx zei; het kan wel een aanleiding hebben tot depresie. Maarja, dan moet je nog veel meer mee hebben gemaakt, want je hebt niet zomaar opeens geen emotie's meer enzo.
    Enja, ik kan ook wel goed met jou praten :')

    Er moet veel meer aan de hand zijn ja,liefdesverdriet kan de druppel zijn die de emmer doet overlopen.


    Music is the new sex

    Het is tegenwoordig in te mode om te zeggen dat je depressief bent, maar dan vinden ze zelf en is nooit vastgesteld. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Er moet veel meer aan de hand zijn ja,liefdesverdriet kan de druppel zijn die de emmer doet overlopen.
    Mooi gezegt :')

    @Willom. Ooooh, ik snap hem al, het is gewoon dú nieuwe trend.

    Daar kan ik best boos om worden. Zo fucking egoïstisch en dom en tijdverspilling om een depressie te gaan zitten faken. [/ja, faken, de meesten menen het grootste deel er niet eens van..] Je hebt helemaal gelijk.


    Mew <3

    @UNICORNKID
    Dank je(:
    @Willom
    Dat is helemaal waar,dan moeten we hier allemaal ook maar topics aanmaken met dat we vet depresief zijn.


    Music is the new sex

    @UNICORNKID
    Dank je(:
    @Willom
    Dat is helemaal waar,dan moeten we hier allemaal ook maar topics aanmaken met dat we vet depresief zijn.

    Inderdaad, en dat zijn juist van die dingen waar mensen die er écht last van hebben, er niet mee te koop gaan lopen.


    blame the bully.