• Hebben jullie ooit al eens iemand verloren waar jullie echt veel van hielden?
    Ik wel. Ik heb net m'n kat verloren.
    Laat weten (als je wil) wie of wat je hebt verloren en hoe. Je hoeft niet, maar je kunt echt hier echt alles uitpraten. Laten we dna niet kinderachtig doen en mensen gaan uitlachen of uitschelden.

    Grizzly schreef:
    RIP Hannelore... ze is 3 weken geleden in haar slaap gestorven, en ik zat er vorig jaar mee in de praktijkgroep mee... ik was enorm kwaad op haar, en heb het nooit goed kunne make... damn, zit alweer te huile.


    en een van me beste vriendinne heeft late wete da ze graag zelfmoord wil plege en kwee ni wa te doen nu... haar vertrouwe schanden of wachte tothet te laat is? :/


    sorry to say, maar als je zeker bent dat ze het meent moet je het vertellen ze zal misschien even boos op je zijn maar uiteindelijk zal ze echt wel beseffen dat het voor haar was dat je het gedaan hebt en nu kan je zeggen, jij hebt makkelijk praten maar ik heb het al 2 keer meegemaakt en als E zo doorgaat drie keer. dus, vertellen


    Change, the only good thing in this world.

    Mijn opa en mijn oma's ):
    But life goes on.. En ze zijn nu op een mooie plek.
    En ze zullen altijd in mijn hart zitten.
    'Mensen zijn pas echt dood, als we niet meer aan ze denken en niet meer over ze praten. Dus als ze vergeten zijn..'


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn hond en twee ratten + 2 cavia's D:

    Oh, en mijn oma :c

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 23:41 ]

    Toch al wel iemand speciaal.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Op een paar cavia's, hamsters en een konijn na, gelukkig niemand. Of nou ja, wel familie die ik nooit gekend heb, maar dat tel ik eigenlijk niet mee, want daar heb ik nooit echt een band mee gehad. (:

    Mijn beste vriend, mijn moeder en huisdieren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    M'n zus en beste vriend.


    all I want is the taste that your lips allow

    Indd, sterkte. [gecondoleerd]
    En voor alle mensen trouwens, die iemand hebben verloren.
    Ik alleen nog maar dieren, lykt me vreselijk om iemand te verliezen. Ik vond het al helemaal niet leuk bij dieren, wat bij mensen dan wel niet...
    De dood is een naar iets:S

    Omg. Ik lees, dat sommige mensen gwn hun zus, of beste vriend, of ouder kwijt zijn geraakt. Dat vind ik echt wel heel zielig.
    Veel Sterkte.

    Meerdere mensen bijna, sommigen aan zelfmoord -onder andere mijn beste vriendin-, sommigen door ongelukken. Ook heb ik een opa die aan het vechten is tegen longkanker. Over dieren ga ik niet eens beginnen.

    Mensen die ik echt verloren heb:
    Mijn overgrootvader, die dement was. Ik was de enige die hij nog herkende, dus dat kwam hard aan.
    Mijn overgrootmoeder, hetzelfde verhaal als hierboven.
    Mijn overbuurvrouw, die heeft haar gevecht met kanker verloren. Ik kwam daar vaak langs, aangezien het goede vrienden van mijn ouders waren.
    Een tante, nadat ze vijf keer kanker heeft overwonnen, kon ze het de zesde keer gewoon niet meer aan.
    Nog een tante, die is waarschijnlijk gestikt.
    Mijn oom, plotselinge hartstilstand.
    Mijn opa, euthanasie, de man was altijd kerngezond, totdat hij nog geen halfjaar na de dood van mijn oom opeens snel achteruit ging aan een nog steeds onbekende ziekte. We hebben 3 weken aan zijn sterfbed gezeten.

    En dan mijn vader. Die heeft 2.5 jaar geleden zelfmoord gepleegd.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 1:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    papa - hoofd gebroken toen hij was gevallen van ons huis
    opa - plotselinge hartstilstand, hij was nog kern gezond
    konijnen - de reden is een beetje hard.. schaam ik me voor
    groottante, als dat bestaat - plotselinge hartaanval
    opa - leukemie, altijd wel ziek geweest
    oma - hartstilstand, de week ervoor ging het al niet goed met haar
    en mama staat op sterven met haar ziekte die ze heeft gekregen doordat mijn oma ziek werd toen mijn moeder in haar buik zat.
    en dan moet ik naar mijn tante toe

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 5:47 ]


    you only live once

    Mijn overgrootoma, mijn achteroom, mijn twee katten en mijn hamster.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn opa, mijn andere opa, mijn oma en m'n neefje.

    M'n oom, die heb ik dan bijna niet gekend. (ik was 2 jaar). -hij was op vakantie tegen een boom aangereden en lag in coma en was een week daarna gestorven.-
    En m'n oma die heb ik dan wel gekend. -Ze was al ziek en was gevallen en had toen haar heup gebroken.-

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 9:18 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Bomma en bompa, maar daar herinner ik me niet zoveel meer van. ;x
    Nonkel Jef.