• Halleu.


    Ik las net eeen topic over dat meisjes ofzo een actie houden om TH terug naar Europa te krijgen.
    Maar dan pakken wij ze af van de Amerikaanse voor even.
    En.
    JA dat deden hun bij ons ook.
    Maar
    We kunnen toch laten zien dat WIJ beter zijn inplaats van die mislukte Amerikaanse fans?
    Dus als WIJ ze nou rustig door laten gaan in Amerika.
    Laten de Europese fans toch alleen maar zien dat ze beter zijn dan die Amerikaanse?
    Of heb ik dat nou zo fout.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Het enigste wat er gestolen is.. Dat is het leven.. van de jongens zelf! En dat door niemand anders dan hun geweldige lieve management.. Dus hou aub allemaal is een keer op met het zeiken over Amerika, je weet niet eens wat je zegt -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    @ Kirsten je hebt gelijk!

    Zoals ik al zei Give them a breake


    I need you like a heart needs a beat

    Ik wil ze weer in Europa hebben. Bij hun familie, ver weg van hun fans. Dat hebben zo nodig, niet weer zo'n ellenlange tour die hen voor de zoveelste maal breekt.

    kijk, ik geef je voor een groot deel gelijk, ze zijn te veel in amerika, en de amerikaanse fans zijn gewoon kut.
    maar door deze actie berijk je waarscheinlijk het enige wat ik absoluut niet wil, je geeft de jongens een KLOTE gevoel.
    ze gaan waarschijnlijk een idee krijgen dat ze het allemaal niet meer goed doen,
    en dat wil ik niet.
    daar wil ik niet aan mee werken..
    het enige wat je eigenlijk kan doen is wachten tot ze terug komen...


    i think i love you :$

    You're totaly right!


    One of the Duo Of Evilness

    Ze zijn zo veranderd in Amerika heb ik het idee. Ze moeten gewoon hier in EU blijven.
    TH is TH niet meer sinds ze in Amerika zijn.

    Dat is mijn mening en om ze dan terug te halen naar EU lukt toch niet en laat ze nog maar even daar. Ze zullen wel zien wat er later gaat gebeuren.


    bla bla bla

    daze maar ginder blijven :') in amerika ist vele beter dan ier in belgië^^ sorry maar zij verpesten mijn domme sfeer. en zij maken duiters belachelijk. rammstein rult zwaar der boven ;). zij zijn vele ouder. en ook vele KNAPPER.
    en aub hou u vuile 'scheldwoorden' comments voor u eigen;)

    ik geef je gelijk!
    en ik weet toch al zeker dat het niet helpt :']..


    I don't need words to feel those lips.

    daze maar ginder blijven :') in amerika ist vele beter dan ier in belgië^^ sorry maar zij verpesten mijn domme sfeer. en zij maken duiters belachelijk. rammstein rult zwaar der boven ;). zij zijn vele ouder. en ook vele KNAPPER.
    en aub hou u vuile 'scheldwoorden' comments voor u eigen;)

    Wat begin je nu te zeiken over Rammstein? +_+
    "zij verpesten mijn domme sfeer"
    huh?


    One man's fun is another's hell.

    daze maar ginder blijven :') in amerika ist vele beter dan ier in belgië^^ sorry maar zij verpesten mijn domme sfeer. en zij maken duiters belachelijk. rammstein rult zwaar der boven ;). zij zijn vele ouder. en ook vele KNAPPER.
    en aub hou u vuile 'scheldwoorden' comments voor u eigen;)

    Hadden we het hier over Rammstein? Nee. Heb ik nood aan jouw dom gezeik? Nee. Ga alsjeblieft eens lekker oprotten. Als je Ramstein goed vind, open er dan een topic over ofzo. Maar kom hier niet zo zeiken.

    (...)
    Hadden we het hier over Rammstein? Nee. Heb ik nood aan jouw dom gezeik? Nee. Ga alsjeblieft eens lekker oprotten. Als je Ramstein goed vind, open er dan een topic over ofzo. Maar kom hier niet zo zeiken.


    idd!


    I need you like a heart needs a beat