• Hooi! (:


    Ik vroeg me eens iets af. Ik heb zelf namelijk wel eens dat ik me ergens aan erger. En dan wordt ik boos en wil ik het liefste overal mee smijten.
    Dit doe ik dan niet, en ik hou het dan ook voor me dat ik boos ben. En zo krop ik mijn frustraties op.

    Anyways, de boosheid gaat er natuurlijk niet door weg. En ik wil dan ook nog steeds overal mee smijten. :')

    Wat doen jullie om jullie woede/boosheid onder controle te houden? Just curious. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan mijn woede niet onder controle houden, lol. Ik krop het ook gewoon niet op. c:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 14:58 ]

    Eh, niet de goede dingen.

    Al wil ik wel eens gamen, wat soms goed helpt, maar je moet het maar net leuk vinden. Sorreh, heb hetzelfde probleem en zoek ook nog naar een oplossing. x)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sporten. Ik word ook heel snel boos of gefrustreerd en ik heb de neiging om alles op te kroppen, dus als dat gebeurt dan pak ik mijn hardloopschoenen en ga ik hardlopen of opdrukken of zoiets. Het klinkt heel dom, maar het werkt heel erg voor me om mijn woede fysiek af te regeren. Het liefst zou ik een boksbal hebben, maar die heb ik helaas niet ;x

    Of ik sluit mezelf gewoon even af door te gaan lezen en muziek te luisteren, dat kan ook wel helpen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 15:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Meestal ga ik muziek luisteren op het luidste volume. Meestal helpt dat wel, al is het niet enorm goed voor je oren (;

    Oh wauw, ik herken dit zo erg.
    Alleen kan ik mezelf soms echt niet inhouden :')

    Uh, normaal werkt muziek luisteren wel.
    Of ik begin heel hard te huilen en er is niets wat dat kan stoppen maar als ik dan uitgehuild ben is het meestal wel weer oké


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Oh wauw, ik herken dit zo erg.
    Alleen kan ik mezelf soms echt niet inhouden :')

    Uh, normaal werkt muziek luisteren wel.
    Of ik begin heel hard te huilen en er is niets wat dat kan stoppen maar als ik dan uitgehuild ben is het meestal wel weer oké


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Twisty schreef:
    Eh, niet de goede dingen.

    Al wil ik wel eens gamen, wat soms goed helpt, maar je moet het maar net leuk vinden. Sorreh, heb hetzelfde probleem en zoek ook nog naar een oplossing. x)


    Ja! Rustgevende, kalme games willen nog wel eens helpen



    J/K. Hoewel ik door het landschap van RDR rijden altijd wel kalmerend vind


    Ik ben eigenlijk niet zo heel vaak boos en nooit echt boos. Als ik wel boos ben zakt dat meestal binnen een paar minuten weg


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha fijn dat ik niet de enigste ben die er problemen mee heeft. x)

    Sporten heb ik een hekel aan though (en momenteel is het er niet zo lekker weer voor), en gamen kan ik niet door slechte apparatuur. :p Hoewel dat misschien wel zou kunnen helpen, afreageren door mensjes te vermoorden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Haha fijn dat ik niet de enigste ben die er problemen mee heeft. x)

    Sporten heb ik een hekel aan though (en momenteel is het er niet zo lekker weer voor), en gamen kan ik niet door slechte apparatuur. :p Hoewel dat misschien wel zou kunnen helpen, afreageren door mensjes te vermoorden. :Y)

    Meestal helpt een rondje rennen door mijn kamer ook al, het verschilt een beetje, maar je kan ook geluidloos schreeuwen en met je armen gaan zwaaien dat helpt ook haha, ook al ziet het er belachelijk uit


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Meestal helpt een rondje rennen door mijn kamer ook al, het verschilt een beetje, maar je kan ook geluidloos schreeuwen en met je armen gaan zwaaien dat helpt ook haha, ook al ziet het er belachelijk uit


    Wtf, hahaha. :'D genius x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben niet zo vaak boos, maar vroeger als ik eens boos was dan ging ik gewoon Call Of Duty doen en dan schoot ik iedereen om zeep.^^ ='D
    Werkt denk ik niet zo goed als je er niks van bakt, want dan irriteer je je alleen maar, maar gelukkig voor mij ben ik aardig goed....al zeg ik het zelf.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ja! Rustgevende, kalme games willen nog wel eens helpen



    J/K. Hoewel ik door het landschap van RDR rijden altijd wel kalmerend vind


    Ik ben eigenlijk niet zo heel vaak boos en nooit echt boos. Als ik wel boos ben zakt dat meestal binnen een paar minuten weg

    Haha, nee, ik bedoel dan wel echt Battlefield o.i.d. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh dat is heel erg herkenbaar. Over het algemeen ben ik vrij relaxed, tot er een onverwachte negatieve impuls van buitenaf komt. Ik ben erachter gekomen dat ik daar heel slecht tegen kan. Wanneer ik zoiets aan zie komen, kan ik er veel beter tegen dan wanneer ik het niet zie aankomen. En dan reageer ik vaak veel feller dan zou moeten. Echt boos worden (aka blinde woede) gebeurt me zelden, maar wanneer het gebeurt is het meestal wanneer iets niet meewerkt. Ik heb zoiets dan ook nooit met mensen, maar wanneer voorwerpen niet meewerken. Sounds stupid, but that's how I roll. Da's ook meestal het stadium waarin dingen kapot gaan XD.
    Ik kan, maar dat gebeurt ook niet vaak, erg koppig zijn wanneer ik naar mijn mening met onrecht te maken heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sporten!


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn woede heel mijn leven ingehouden tot ik -na 20 jaar- dit niet meer kon. Ik ben een half jaar een bitch geweest tegen alles en iedereen om me heen en naderhand een maand uit huis geweest. Uiteindelijk kwam ik met een puppy en goed humeur weer thuis. Nu is het gewoon de volgende ronde afwachten :Y)
    Of terwijl, ik zie het graag als iemand hier tips heeft die me hiermee helpen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.