• Hoj allemaal!
    Gisteren is mijn troetelduitser weer vertrokken :( (zo noemde de Duits leraar hen :P). Het was echt übergezellig en de Duitsers hebben zelfs een paar Nederlandse dingen geleerd: de liedjes 15 miljoen mensen, geef mij maar Amsterdam en aan de Amsterdamse grachten.. de woorden geile boon, geile komkommer, welterusten en goedendag en het zinnetje 'wij zijn klaargekomen' wat 2 Duitse jongens in de stad schreeuwden terwijl ze hand in hand liepen xD
    Dus ik vroeg me af: wie heeft er ook weleens een uitwisseling met het buitenland gehad? Was het leuk? Wat heb je allemaal gedaan? :)


    I clicked my heels and wished for you.

    Wij hadden eerst een Portugees, maar 1 dagje, omdat we gewoon op hem moesten 'passen' xD
    eigenlijk was het best schattig xD
    maar dat was voor school, werkweek :'p

    Nee maar het lijkt me wel geweldig grappig :D x als je die nie verstaat enz xD


    Tanya is de beste.

    Wij zijn zelf naar Duitsland geweest... :)
    Was heel erg leuk, vooral als die Duitsers dan Nederlands proberen te praten ja, je kunt ze gewoon alles wijs maken! :P


    Träume sind wirklich!!

    Hoj allemaal!
    Gisteren is mijn troetelduitser weer vertrokken :( (zo noemde de Duits leraar hen :P). Het was echt übergezellig en de Duitsers hebben zelfs een paar Nederlandse dingen geleerd: de liedjes 15 miljoen mensen, geef mij maar Amsterdam en aan de Amsterdamse grachten.. de woorden geile boon, geile komkommer, welterusten en goedendag en het zinnetje 'wij zijn klaargekomen' wat 2 Duitse jongens in de stad schreeuwden terwijl ze hand in hand liepen xD
    Dus ik vroeg me af: wie heeft er ook weleens een uitwisseling met het buitenland gehad? Was het leuk? Wat heb je allemaal gedaan? :)


    Neejj nog nooit gehad maar ik heb me kapot gelache om jou stukje :P(A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    wie iemand uit thailand

    vr een trimester
    ma da was kei schattig
    die kon mn naam ni uitspreke :D
    ma hij was éél lief


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    er kwamen duitsers hierheen....
    en op schoolreis geweest met allemaal portugezen en spanjaarden en fransen etc.
    spanjaarden zijn net parasieten..maar wel melige grappige dansende parasieten (H) :P:P


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Wij nog nooit ..
    Is dat leuk ^^

    x

    wie iemand uit thailand

    vr een trimester
    ma da was kei schattig
    die kon mn naam ni uitspreke :D
    ma hij was éél lief

    Haha, die van mij kon dat ook niet xD Dan word je de hele dag aangesproken met 'Maraie' of 'Marieje':P
    Vet joh, iemand uit Thailand! :O Ik wil ook!


    I clicked my heels and wished for you.

    Wij nog nooit ..
    Is dat leuk ^^

    x

    Jaaa :O


    I clicked my heels and wished for you.

    wel was nie op school maar tijdens de vakantie :P (festival ^^)
    vorig jaar 2 chileense meisjes waarmee ik gaan shoppe ben en toen zijn we samen allemaal foto's van japanners gaan make in brussel :P
    en vorig voirg jaar 2 kerels indonsedie mr da ware droogstoppels :S

    wij volgend jaar geloof ik, en we moeten ook naar hun toe:D


    You'd took my breath but I'll survive.

    nja wij volgend jaar miss met italianen xD
    laat ons hope knappe italiaanen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ga volgend jaar school naar berlijn xD
    met monique die hier ook op quizlet zit onder de naam monique maar dat word nog wat want ze spreekt geen duits x

    whaha ik ben fucking bang om uitgewisseld te worden :S waarschijnlijk ergens in polen :S:@ wwaarom geen duitsland?!

    uitwissling met Estland,
    was super leuk maar wel een beetje koud..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.